کد خبر 1242178
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
مدافع پیکان مقابل سپاهان محروم بود؟

باشگاه پیکان توضیحاتی درباره شائبه محرومیت مدافع خود مقابل سپاهان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان امشب در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. پس از این مسابقه شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه سامان فلاح، مدافع پیکان به دلیل چهار کارته بودن نباید در این مسابقه به زمین می‌رفت.

امیر صادقی پناه مدیررسانه ای تیم فوتبال پیکان، درباره این موضوع اظهار داشت: سامان فلاح در دیدار پیکان مقابل ماشین‌سازی از داور دو کارت زرد گرفت که سبب اخراجش در همان مسابقه شد. به دلیل همین محرومیت نتوانست برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم بازی کند. وی در نیم فصل دوم مقابل سایپا و نساجی کارت زرد گرفت و برای این بازی دو کارته بود. 

وی افزود: پس از مشکلی که در دیدار ما با سایپا پیش آمد و همه روی این موضوع صحه گذاشتند که مقصر اصلی در آن اتفاق مسئولان برگزاری مسابقه بودند، متاسفانه جوسازی علیه پیکان زیاد شده است. مجموعه همدل و متحدی هستیم که کارمان را انجام می دهیم. از این افراد هم می خواهم به جوسازی ها ادامه نداده و اجازه بدهند پیکان کارش را انجام بدهد.

مدیر رسانه تیم پیکان تصریح کرد: قبل از هر بازی در جلسه هماهنگی لیست نفرات اخطاری را دریافت می‌کنیم تا به نوعی از سازمان لیگ استعلام گرفته باشیم.در لیستی که قبل از بازی با سپاهان دریافت کردیم، مقابل نام فلاح با خط قرمز نوشته بودند دو کارتی که وی در بازی با ماشین سازی گرفت، در محرومیت لحاظ نمی‌شود. تنها محروم ما برای این مسابقه اسماعیل بابایی بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس