کد خبر 1241975
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
بیرقدار

بنا به گزارش منابع ترک ، کشور آلبانی مشتری بعدی پهپاد معروف ساخت این کشور خواهد بود.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، شبکه خبری TRT World ترکیه در خبری اعلام کرد که کشور آلبانی کاربر بعدی پهپادهای معروف شناسایی و رزمی بیرقدار TB-2 این کشور خواهد بود. اخیرا مسئولین این کشور بازدیدی از ترکیه و خط تولید این پرنده بدون سرنشین داشتند. بیرقدار TB-2 در چند سال اخیر به واسطه عملکرد مناسب در نبردهای لیبی ، سوریه و قره باغ در بازار جهانی توجه ها را به سمت خود جلب کرده و تا به اینجا کشورهای آذربایجان ، قطر ، اوکراین و لهستان به سفارش این پهپاد اقدام کرده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    15 4
    یه چند نفرم از اردوگاه مریم خره ببرین اونجا بعد پرواز اینارو دستمال بکشن برق بندازن یه دو قرونم بزارین کف دستشون از گرسنگی نمیرن فلک زده ها!! خخخخخخ
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    انکلیس المان هم پهپاد های ترکیه رو میخوان طبق شایعاتی که شده انگلیس تکنولوژی پهپاد ها رو هم میخواد انگلیس تو موتور جنگنده ملی ترکیخ به ترکیه کمک می کنه .طبق عقیده ایرانی ها تمام جهان سلاح هاشون منتاژه فقط ایران سلاح هاش ملی است .منتاژی ها میریزن تو سایت
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      20 45
      اگر احساس می کنی ایرانی نیستی هرررررری. اینجا ایرانه و جای مزدوران رجب تروریست نیست
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      17 42
      ۱۸:۲۶ اظهارات پانترک احمق کاسه لیس متوهم در حال مزدوری کردن
    • Ismail IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      12 29
      ایران سال هاست در شدید ترین تحریم هاست نظامی و اقتصادی در دنیا شباهت اش را هم نمیتونید ببینید اما ترکیه در طول عمرش حتا یک ماه هم تحریم نشده اگر این همه تحریم های که بر ایران کرده اند یک پنجم اش را به ترکیه کنند مطمعن باش یه هفته هم تاب نمیاره دردیم د قضیه راحب برونسون کشیش آمریکایی
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      27 10
      تحریم شدن افتخار نیست تحریم نشدن هنر است
    • حسین IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      11 19
      پسر جان پهپادهای ترکیه سایه پهپادهای ایرانی هم نیستند. بازار گرمی است
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      13 6
      اگه ایران پهپاد داشت التماس روسیه رو نمی کرد تو سوریه پشتیبانی هوایی بکنه
    • افشین IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 11
      طرف نوشته تحریم شدن هنر نیست نشدن هنر هست!!! لیاقت امثال شما همون گاو شیرده بودن هست و مزدوری آمریکا و اسرائیل رو کردن. تو چی از استقلال می فهمی.هشت سال دنبال یک.مشت غربگدا افتادید تا هنر تحریم نشدن رو به نمایش بزارید آخرش کلاهی سرتون گذاشتن که تا زانوتون اومد.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      10 1
      تحریم نشدن در این دوران زورگویی جز هنر کشورداری است
    • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 9
      تح،یم نشدن امروز مساوی با باج دادن هست. ربطی هم به منطقه انقلاب و اسلام و درگیری با اسرائیل هم نداره. دنبال غارت ذخایر مشورت هستند. نمونش ونزوئلا . پس یا باید باج داد و یا تحریم شد. هنر خنثی کردن تحريمهاست که برای یک عده تنبل و خوشگذران که دستی هم در واردات انواع آشغالها دارند سخت هست. هيجاي دنیا باج دادن هنر نیست مگر ابلح باشی. یک بار هنر بخرج دادید و حتی باج هم دادید ولی دیدید که دشمن چقدر زیاده خواه هست و چی گذاشت کف دستانم. بخودتون بیاد آخه تاکي؟
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    32 84
    ترکیه به کشورهای قطر اوکراین اذربایجان لهستان تونس پهپاد صادر کرده چندین کشور دیگه هم دارن مذاکره می کنند اگه پهپاد های ترکیه منتاژ حق صادرات نداشت
    • افشین IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      7 15
      این بستگی به نوع قرار داد داره. ولی این پهپادها پلترمش طراحی ترکیه هست اما با تجهييزات خارجی. البته من خبر ندارم که طراحی رو خودشون انجام دادن یا مثل تانکشون آلتا کشور دیگه ای انجامش داده. ولی پهپادهاشون یک پیچ داخلی هم نداره و می تونید سرچ کنید تا اطمینان حاصل کنید. البته خیلی از کشورها از تجهييزات هم استفاده میکنند مگه اینکه تحریم باشند.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    25 17
    ای بابا!!! چرا یکی نمیاد شاهد بخره؟!!!
    • افشین IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      7 11
      شاهد یک سلاح راهبردی هست و صادر نمیشه. اما مدلهای دیگه واداد که جزو سلاحهای تاکتیکی محسوب میشن صادر شده و داره میشه . از آسیا تا آمریکای لاتین . البته ما پانترک مزدور برای پروپاگاندا نداریم و نیازی هم نیست.
  • Ismail IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    35 25
    ترکیه در بحث پروپاگاندا خوب عمل میکند و این پهپاد های چند ملیتی را میفروشد ترکیه در طول عمرش حتا یک ماه هم تحریم نشده
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      8 11
      احسنت می خاست بایدن تحریمش کنه در بحث خرید اس 400 روسی افتاده بود به دست و پای مقامات اسرائیلی وساتت کنن تحریم نشه مثل تانک التای که چند وقتی موتور المانی بهشون ندادن بخاطر خرید اس 400 پروژه اش زمین گیر شده بود در بحث پروپاگاندا هم مزدوران سایبری اش و خودشان برای بزرگ نمایی همیشه حاضرند
    • افشین IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 6
      هنوزم موتور بهشون ندادن. البته اگه به پانترکها بر نمیخوره این تانک طراحيش توسط کره جنوبی انجام شده و ساخت بدنش هم قراره توسط کره انجام بشه و کلا یک کپی ناقص از تانک کی ۲ کره هست و الانم دنبال موتور ساخت اکراين هستند براش البته اگه بتونم بهش بخورونن.
  • افشین IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    50 33
    عزیزان با یک سرچ ساده می تونید بفهمید که پهپادهاي ساخت ترکیه مثل تانکش و خیلی از محصولات دینش حتی یک پیچش ساخت خودش نیست. در مورد پهپاد این موضوع از همه پررنگتر هست. البته این مونتاژ نیست چون محصول رو در جایی دیگه نساختن ولی ترکیه طراحی کرده بر مبنای سامانه و تجهييزات ساخت کشورهای دیگر. یعنی موتور از یک کشور سامانه اپتیک از کشور دیگه ای و همه به همین ترتیب. پیشنهاد میکنم حتما ده دقیقه وقت بزارید و جستجو رو انجام بدید تا ببینید که فرق بین یک کشور در تحریم چهل ساله با یک کشور مزدور غرب و اسرائیل چیه. به حرفه ای این پانترکهاي مزدور و بیسواد هم اعتنا نکنید. اینا عددی نیستند . مردم آذری ما با این وحوش خود فروخته زمین تا آسمان تفاوت دارند. حرفه ای پانترگها رو بحساب مردم دلیر آذربایجان نزارید.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      4 8
      جریانات متوهم و بی خرد پانترک در فضای مجازی رو زیاد جدی نگیرید خوشبختانه سطح معلومات و سواد این افراد ایرانستیز در سطح تحصیلات ابتدایی .. عمده اطلاعات غلط خودشون رو از سایت ها و شبکه های پانترکی دریافت می‌کنند و رجب خدای پانترکان بیسواد و بی خرد شده !
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 3
      گنده تر از اینها رو هم جدی نمی گیریم ولی در حد توان جوابشان را خواهیم داد تا اطلاعات فيک بخورد بقیه ندن.
  • شایان IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    44 10
    دوستان میگن ترکیه تحریم نشده میفهمین چرا.چون جرعت نداره به عرب چیزی بگه
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 6
      خندیدیم !!! شوخی و طنز جالبی بود !
    • افشین IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 5
      کشوری رو تحریم میکنن که چیزی ب،ای غارت داشته باشه و به این وسیله بخوان استقلالش رو بگیرن.ترکیه کدومش رو داره که بخوان تحريمش کنن.؟؟
  • افشین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    7 4
    خرید و فروش تجهييزات نظامی بخش مهمش مربوط به روابط سیاسی هست و در برخی مواقع حتی کیفیت رنگ کمتری دارد و بیشتر سیاست در آن دخیل هست.
  • احسان IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    62 14
    مرزهای عقلانیت جا به جا کردید ،انگلیس( رویس رولز ) و آلمان( بوش و زیمنس ) بزرگترین تولید کننده موتور در جهان هستند ،بیایند از ترکیه پهباد مونتارژی بخرند که سیستم سوخت و بدنه و ریز سامانه هایی که خود آنها تولید میکند ، آلمان پهباد اسراییلی و آمریکایی در افغانستان و ....دارد انگلیس هم نسل ارتقا یافته پهباد پریدیتور آمریکایی تحویل گرفته و البته در شمال انگلیس شرکتهایی که قطعات پهبادی برای ترکیه و اسراییل می‌سازند هستند ( که در جنگ اخیر غزه مردم انگلیس با ورود به این سوله ها و شرکتها عملا کار تولید آنها مختل شد)
  • اتیلا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    23 9
    ساخت خودش هست یا نیست به شما چه.اگر از جای میگیره چرا اونا تولید وصادرا ت نمی کنند ایرانی یعنی بخیل حسادت برید درد واکسن کرونا را بکنید در کشور ارمنستان صف کشیدین چقدر حسادت دارین چرا این همه دشمن تراشی می کنید هی میگید آذربایجان سر ایران مگر سربی زبان می شود در ضمن ملت آذربایجان ترک هست نه آذری هر موقع به اصفهانی گفتند اصفهانی نه فارس به آذربایجانی میگن آذری نه ترک ملت قهرمان ترک ایران همیشه حافظ منافع ملی ایران بوده اما ترکهای کشورهای دیگه برداران ما هستند.
    • 97 IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      6 12
      ببخشید زبان بیزانس (ترکیه امروزی) لاتین متاخر، یونانی کوینه ، یونانی بیزانسی بوده
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      4 6
      پانترک نادان ما در ایران فقط یک ملت داریم نه بیشتر آنهم ملت بزرگ ایران که از اقوام آذری کرد لر بلوچ و سیستانی خراسانی گیلک و مازنی و ... تشکیل شده ! در ضمن ما ایرانی تبار و آذری و ترک زبان دو زبانه هستیم و هیچ ارتباط ی با ترکان عثمانی و ترکیه نداریم ! زنده باد ایران یاشاسین گوزل ایرانیمیز ، ایرانیمیز وار اولسون انشاالله ...
    • افشین IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 2
      آدم بی ادب و بی تربیت : قسمت نظرات رو برای همین گذاشتند که همه نظرات و اطلاعاتی که دارند رو به اشتراک بزارند و چیزی از هم یاد بگیرند . اما واکسن که گفتی ارمنستان فقط هفتاد هزار دوز واکسن استرازانکا انگلیسی وارد کرده که از طرف مردمش مورد استقبال قرار نگرفته و چون تاریخ مصرف داره دستور دادن به توریستها بزنن و پولش رو بگیرن و هر توریستی که پول بده بهش تزریق میکنند. اما شکر خدا کشور ما در تولید واکسن هفت نوع رو یا ساخته و یا داره تست میکنه که ترکیه آرزوی یکیش رو داره ولی فناوريش رو نداره و تا سالهای دور هم نخواهد داشت چون ساخت سانتريفوژهاي این فناوری کار یک مونتاژکار نیست. حداقل دوزاری مطالعه کن بعد بیا حرف بزن.
    • افشین IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      6 6
      در،ضمن ما ملت آذربایجان نداریم ملت ایران داریم و مردم آذربایجان که برعکس شما پانترکها بسیار با غيرت هستند و برای ایران جان دادن و میدن. تو هم برو با برداران ترکت در ترکیه ترکی حرف بزن تا تفاوت زبان رو بفهمی. دشمن تراشی،هم اونايي میکنن که در استادیوم بنز دست مزدوران دوزاريشون میدن که البته شاهنامه آخرش خوش هست.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    11 7
    برادران مونتاژی الان میریزن اینجا!!!!! اگه شما هم بلدید یه چندتا پراید صادر کنید عمو ببینه!!!!!مثل ایران تحریم بانک مرکزی نشده ولی خیلی از قسمتهاش مخصوصا صنایع دفاعی از بعد جنگ با یونان سر قبرس و جنگ با پ ک ک تحریم شده. جدیدا هم به خاطر اس ۴۰۰ تحریم شده. در ضمن تکلیف ما رو روشن کنید تحریم نعمت هست یا محنت؟؟؟؟؟ترکیه سر منافع ملی خودش تحریم میشه ایران به خاطر توهم نابودی اسرائیل.
    • افشین IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      5 4
      امروزه دیگه نیازی به برادران مونتاژی نیست . با یک جستجوی چند دقیقه ای همه ميفهمن که در دنیا چه خبره. اما اینجا بحث پهپاد هست نه پراید اما با همه این حرفها عمو مثل اینکه چشماش بابا غوری هست.والا حداقل نصف تاکسیها و شخصيهاي عراق و سوریه پراید هستند باز کن اون چشمهای خود تحقيرت رو تا بجای خود زنی ببینی که همونم صادر شده.
    • افشین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 6
      ضمنا تحریم نظامی ترکیه بهذصورتيکه شما پروپاگاندا میکنید نیست و فقط در سطح جنگنده نسل پنج اونم توسط آمریکا و نه سازمان ملل هست و اونم براش دست به دامن اربابان صهيونيستشون شدن که درستش کنند. اما تحریم برای غربگدايان بد و برای مردان عمل که در یکسال هفت نوع واکسن مبسازن که ترکیه حتی يکيشو نساخته و اداعاشم البته نداره خوب هست. بقیه حرفات هم ارزش پاسخ نداره. فقط همه رو مثل خودت حساب نکن.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    18 7
    ترکیه پهپاد و نفربر و هلیکوپتر و سایر تجهیزات رو صادر میکنه بعد یه عده از عقده میان مونتاژ مونتاژ می کنن اصلا گیرم مونتاژ. شما چرا نتونستی به غیر از فرش و زعفران چیزی صادر کنی؟؟؟؟
    • افشین IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 9
      اولا که کشور ما هم صادرات خوبی داره و اینکه شما نميدني دلیل بر نبودش نیست. دوما گفتن حقیقت دال بر عقده ای بودن نیست بلکه نگفتمش دلیل بر حماقت هستکه مخصوص پانترکها و آلبانی نشینها و دشمنان ای،آن قوی هست. والا ما از اشغالترين محصول صنعتی که داریم یعنی حتی پراید رو تا پیشرفته ترین محصولات با فناوری بالا مثل تجهييزات پزشکی رو داریم صادر میکنیم . اینکه شما نمیدونی مشکل خودت هست. ضمنا این صادرات شامل محصولات نظامی هم هست. البته زعفران هم محصولی خوبی هست برای صادرات ولی اگه من کاره ای بودم صادراتش رو تحت بسته بندی کمتر از ده گرم مجاز میکردم تا قدرش رو همه دنیا بیشتر بدونن. با خود تحقيري و خود زنی این شماری که قله های عقده ای بودن و حماقت رو فتح کردید و چه از خود متشکر هم هستید.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      6 0
      کجای کاری بازار فرش ایران رو چین و پاکستان و ترکیه گرفته بازار زعفرانش رو اسپانیا و افغانستان
  • تورک US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    18 7
    این آریایی ها که ادعا می‌کنند تحریم هستیم ترکیه تحریم نیست فقط پنج سال ترکیه تمام معادن طلا مس نفت گاز داشت الان ترکیه ابر قدرت دنیا بود مثل ایران جوانانش معتاد ویا از سطل آشغال نان شبشان را پیدا نمی‌کردند درسته ایران تحریم هست ولی هم نفت گازش را داره هم از نفت گاز درآمد داره وبه راحتی میشه تحریم را دور زد با پول نفت گاز پس تحریم بهانه هست مهم موتور پهباد نیست مهم دارار گریز بودن هست طراحی ظریف این پهباد هست که تا الان اکثر تسلیحات روسی رو محو کرده
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      6 17
      پانترک لیبی که هم همین هارو داشت نفت پس چرا نتونست دوام بیارد
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      7 12
      پانترک ها فقط دنبال فتنه گری هستند
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      4 6
      فرزندان چنگول خان مغول که از دشت های قبچاق در آسیای میانه و مغولستان آمدند تحیل گر مسائل اقتصادی و سیاسی ایران شدن !!!!
    • افشین IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 6
      ترکیه اگه نفت و گاز ایران رو داشت الان تحت اشغال یا اسرائیل بود یا انگلیس . همنجوريکه از خود ترکیه تا عراق و سوریه و عربستان پر نفت رو داشت ولی نتونست نگه داره. همچین میگی از ترکیه که اگه کسی،ندونه فکر میکنه همه ترکیه همون هتلهای پنج ستاره آنتالیا هست و هیچ مشکلی نداره. اما ما حاضریم از ته سطل آشغال نون بخوریم اما کشورمون رو تبدیل به فاحشه خانهپاي علنی نکنیم که هر اجنبی از هر جای دنیا و همچنین ایران برای خالی شدن بزن اونجا.
    • افشین IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 8
      ضمنا موتور خیلی هم مهم هست که اگه نبود ترکها در نمایشگاه خود ترکیه در غرفه ایران وقتیکه موتور وانکل (درونسوز) ساخت ایران رو دیدن فکشون کف نمایشگاه رو جارو نمی کرد. البته رادار گریزی هم گزینه مهمی هستکه با نگاه به عکس بالا متوجه مبشيد که این پهپاد هیچ بهره ای از اون نبرده و یک محصول کم برد و بی کیفیت اما ارزان هست. البته پهپادهاي ترکیه باید در مقابل پدافند کشوری قدرتمند امتحان پس بدن نه ارمنستان و گرگهای ليبايي.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 3
    این پهپاد خوب چیزیه مث اینکه آلبانی قراره فقط سه تا بخره
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    5 19
    به نظر می رسد مردم مظلوم ارمنستان تاوان مشهور شدن پهپاد های مونتاژ ترک ها را دادند و منطقه قره باغ آزمایشگاه ترک ها شد
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      14 4
      بعد این دیگه ادعا مسلمانی نداشته باشید
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      13 4
      خجالت بکش و اگه شرف نداری لااقل انسان باش
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    13 6
    بعضی ها نمیدونم چه مرگشونه!!! چرا دوست ندارین یک کشور اسلامی، قوی بشه؟!!! واقعا شماها مشکلتون چیه؟!!! چرا این همه نسبت به ترکیه نفرت دارین؟!!!! جالبه یکیشون نوشته ارمنستان مظلوم!!!!! لطفا تفکرات فاشیستیتون رو کنار بگذارین...
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 11
      ترکیه یک کشور مسلمان !!!!! ترکیه متحد غرب و آمریکاست ترکیه عضو ناتوی غربی ارتش صلیبی است ! ترکیه سالها و دهه هاست رژیم اسرائیل رو به رسمیت شناخته و با این رژیم همکاری های سیاسی نظامی اطلاعاتی اقتصادی دارد.، ترکیه بزرگترین شریک تجاری رژیم صهیونیستی اسرائیل در منطقه است ! آتش جنگ سوریه رو ترکیه رجب خانی شعله ور کرد با حمایت از داعش و گروه های تروریستی ! ترکیه نفت دزدی و سرقتی سوریه رو از داعش به قیمت نا چیزی خریداری می‌کرد و به اسرائیل و اروپا میفروخت ! لازم باز هم بگم .... ؟ ما ایرانیان با ترکیه مشکلی نداریم مشکل جریانات ایرانستیز پانترک هستند که از سوی آنکارا و اسرائیل حمایت و تغذیه میشن ! حالا فهمیدی ؟
    • افشین IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 5
      منم نمیدونم بعضیها چه مرگشون هستکه هنوز معنی قسمت نظرات رو نفهمیدن و از اون بدتر معنی کشور اسلامی. کجای اسلام فاحشه خونه و قمار خونه و عرق فروشی تجویز شده؟؟ برعکس همه خوشحال میشن کشورهای اسلامی واقعی که در مقابل استکبار و صهيونيست جهانی ایستادگی میکنند قوی بشن و قدرتمند ولی اینجا بحث واقعیات هست نه جنفگيات . مقاله نظامی جای بحث و بررسی هست و باید اصل مطلب گفته بشه و نه لافهاي صد من یک غاز.
    • رامین IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 2
      اخه مسئله خیلی ساده هستش.. اون بعضی ها با ظاهر اسلامی در حقیقت همون داعشیها و خوارج زمان پیامبر(ص) هستند که به این سمت گریخته اند... برو تاریخ رو مطالعه کنی مسیر فرار خوارج به سمت ایرانه همونا که از دین فقط ظاهرشو میفهمن ولی در حقیقت دشمن الام هستند
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 7
      رامین جان جهت اطلاع تو بیسواد باید عرض کنم روزگاری در دوران کهن بخش عمده ای از این جهان و منطقه پنهاور ایران بوده ! آنموقع که اجدا شما پانترک های ایرانستیز و اجداد خدای شما پانترکان رجب و کشور تازه تاسیس طورکیه وجود خارجی نداشت آناتولی بخش عمده اش متعلق به ایران بزرگ بود و بخش دیگرش روم شرقی بود هنوز اجداد شما از دشت قبچاق از مغولستان به آناتولی مهاجرت نکرده بودند که کشور طورکیه رو تاسیس کنند ! ترکیه رجب خانی هنوز یکصد سال عمر و تاریخ ندارد .. برو اندکی تاریخ بخوان مطالعه کن تا بفهمی مرزهای جغرافیایی ایران از کجا تا کجا بوده عزیزم ، این منطقه هر نقطه ای اش متعلق به خاک سرزمینی ایران بوده ..
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    5 9
    انشتلله تحریم ها بر داشته شود می توانیم یکس از صادرکنندگان پهپاد در منطقه باشیم. به کوری چشم حسودان و دشمنان
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 2
    چرا ایران چندتاشو نمیخره ؟
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    16 2
    یکی نوشته نصف تاکسی های عراق و سوریه پراید پس پراید هم صادر می کنیم. خخخخخخ. خدا نکشه شما رو. اولا این اعداد رو از کجا میارید؟؟؟ ثانیا به چه قیمتی فروختید؟؟؟؟!!!! ثالثا پراید چون بدنه اش ضعیفه و موج انفجار رو خوب انتقال میده به بیرون به عنوان خودرو انتحاری اشتفاده میشه. در ضمن الان شما برو تو بازار ابزار آلات و مصالح و پوشاک و لوازم خانگی ببین ترکیه قویتره یا ایران. صادرات محصوولات پتروشیمی و سیمان با انرژی مفت و کارگر مفت هنر نیست. مهمه اینه بتونی نفت و گاز رو از ایران بخری با همون جنس تولید کنی بعد به خود ایران بفروشی. کاری که ترکیه میکنه.
    • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 5
      خب راست میگه. چشمت رو باز کن تا ببینی. این باعث سوزش شماها چرا شده؟ اعداد رو از جایی میاییم که حداقل ده ساله من دارم تریلی تریلی پراید زرد میبینم لب مرز.تلویزیون نگاه کن تا تو هم ببینی.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    9 2
    یه نفر نوشته ترکیه نفت و گاز داشت نتونست عراق و عربستان و سایر جاها رو حفظ کنه. ولی ایران تونست. بچه جان یا نمیدونی یا خودتو به ندونستن میزنی. ایران بعداز اسلام همیشه ستون پنجم شرق و غرب در میان مسلمانان بوده. زمان حسن صباح و اوزون حسن و صفویه و تاریخ معاصر همین وظیفه رو انجام داده. به غیر از زمانهایی که روسیه دنبال کشورگشایی بوده همیشه غربی ها و حتی هندوها و چینی ها از ایران در مقابل مسلمانان دیگر حمایت کردن. زمان رضا پالانی انگلیس ایران رو جمع کرد والا داشت از هم میپاشید. زمان جنگ دوم هم آمریکا نجات داد ایران رو از تجزیه شدن. ولی عثمانی به خاطر فلسطین و قدرتی که داشت و همسایگی با مسیحی ها در معرض تجزیه قرار گرفت. قبلش هم تلاش کردن چرا اونها رو نمیبینی که فلسطین رو نگه داشته بود.
    • ناشناش IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 8
      نگه داشته بود بدرد خودت میخوره. نگه داشته مهم هستکه نتونست. لاف در غریبی زدن کافیه.
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      6 4
      ناشناش جان برات توضیح دادم علت اینکه عثمانی فروپاشید چی بود. هر موقع ایران در معرض همچین هجمه قرار گرفت و دووم آورد بیا اظهار فضل کن. جنگ جهانی اول و دوم رو برات توضیح دادم چه جوری انگلیس و آمریکا از تجزیه ایران جلوگیری کردن. بالاخره باید باشید تا فتنه ایجاد کنید بین مسلمانان با جنگ شیعه و سنی.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    13 4
    بعضی ها از فاحشه خانه و فساد و .... در ترکیه حرف میزنن. عزیز دل اونجاها اکثرا یا روس هستن یا ارمنی که به برکت اقتصاد داغونشون نون برای خوردن ندارن. جدیدا هم فارسها عین دوبی و تفلیس و ایروان ترکیه رو هم با صادرات غیرنفتی شون اباد کردن. از قم و مشهد که تایلند عربها شده دیگه نگم براتون.
    • ناشناش IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 16
      خیلی هم درست گفته. این تو هستی که با دروغ این عمل رو به کشورهای دیگه که البته مهم نیست چون مسلمان نیستن نسبت میدی و فکر میکنی هیچکس پاشو از،مرز بیرون نزاشته و فقط شماها از آلبانی به همه دنیا مشرف هستید. در بی غیرتی شما همین بس که به مردم کشور خودت تهمت میزنی اونم بخاطر اعمال زشت یه تعداد منحرف از جنس خودتون.
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 9
      پانترکیسم مغلمه ای است از بیسوادی و بی‌شعوری ! نادان پانترک سعی کن بفهمی فارسی زبان ملی ایران و ایرانیان هست ! کاسه لیسی رجب طورکیه چه سود و حاصلی برای شما مزدوران رجب دارد ؟. یاشاسین ایران ، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله ..
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    9 3
    زنده باد ایران و ایرانی،زنده باده انسانیت،مرگ بر پانفارسیسم که نقاب پان ایرانیست بر چهره زده و تیشه به ریشه ایران می زنه و سپس مرگ بر تمام پان ها از ترکیش گرفته تا عربیش و غیره که هیچ شناختی از انسان ندارند.در کل تمام پان ها از فارسش تا ترکش تا کرد و عرب و غیره اش در توهم سیر می کنند.عامل تمامی این تفکر توهم و عقب ماندگی نسبت به دیگر ملت هاست.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 14
      فقط ایران و ملت بزرگ ایرانم از تمامی اقوام میهنم همه ایرانیان آذری کرد لر بلوچ سیستانی گیلک و مازنی .. همه اقوام ایرانی .. متاسفانه طی سال‌های اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل گروه های ایرانستیز رو تحت نام پانترکیسم و پانکردیسم و پانعربیسم راه اندازی کرده و در فضای مجازی مشغول لجن پراکنی علیه ایران و هویت ملی ایرانیان هستند .. فقط ایران و ملت بزرگ ایران ❤️
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 15
      درود بر شما دوست و هم میهن گرامی ،. زبان فارسی زبان ملی و زبان تاریخی این ملت و این سرزمین هست، زبان فارسی طی این قرن ها همواره پیوند دهنده اقوام گوناگون ایرانی از جای جای ایران بزرگ بوده و همچنان هست ، زبان فارسی زبان اتحاد و ارتباط ما اقوام ایرانی با یکدیگر بوده و هست، ما در ایران فارس و پانغارسیسم نداریم دوست و هم میهن من ! من خودم آذری ایران عزیز هستم ترک زبان و مسلط به زبان ملی میهنی زبان فارسی ، ما همه ایرانی هستیم و متعلق به این سرزمین کهن ، آذری کرد و لر بلوچ و سیستانی یعنی ایران بزرگ .. گروه های قومگرا قبیله پرست و ایرانستیز تحت نام پان همه در خدمت و نوکری یهود و صهیونیسم بین المللی و رژیم شرور و تروریست اسرائیل هستند .. یاشاسین گوزل ایرانیمیز
  • نوید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    16 4
    ولی خودمونیم ادم به کسایی مثل چنگیزخان یا تیمور خان بایدم افتخار کنه تا افسانه های واهی که از به اصطلاح شاهان....میسازن بهر حال مردمان جهان ترک حق دارن یه ذره مغرور باشن و تیکه بندازن با دلیل و سند به قول ما اصفهونی ها اقا میسوزه😁😁
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 9
      وحشیگری و کفتار صفتیو گرگ زادگی و کشتار و مغول گری افتخار نداره سر افکندگی داره
    • GB ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 5
      ۱۷:۳۲ پانترک شل مغز خودشو اصفهانی جا زد همه از مغولی بودن فراری هستن تو دنیا به وحشی گری و بی مغزی معروف هستن شاهان اگر منظورت کوروش کبیر و داریوش بزرگ هست اون زمان اونها ابر قدرت بودن اون بی سرو پاها داشتن گوسفند با دستشون خفه می کردن این شما هستید دارید می سوزید
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 1
      واقعا ادب و فرهنگ از کامنتهای مدعیان تمدن چندهزارساله می باره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس