کد خبر 1241352
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
احتمال حضور سهراب مرادی در رقابت‌های جهانی قوت گرفت

با توجه به اظهارات برخی از متولیان فدراسیون وزنه برداری، احتمال حضور سهراب مرادی قهرمان عنوان‌دار جهان و المپیک در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ گرجستان قوت گرفت.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی یکی از افتخارآفرینان وزنه برداری ایران در میادین جهانی و المپیک، طی دو سال گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت؛ روزهایی که به جای تمرین و آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک، با بدشانسی گرفتار مصدومیت و جراحی شد و در نهایت نتوانست به بازی‌های المپیک توکیو راه یابد.

البته سهراب در این مدت با تمام وجود تلاش کرد تا به المپیک برسد، اما در نهایت عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا از رسیدن به سهمیه المپیک ناکام بماند.

بیشتر بخوانید:

وداع رستم و سهراب با المپیک

با این حال گفته می‌شود این اتفاق پایان دوران قهرمانی سهراب نیست و او دوباره عزم خود را جزم کرده تا در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ وزنه بزند. مسابقاتی که مهر ماه سال جاری و بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میزبانی گرجستان برگزار می‌شود.

هر چند سهراب مرادی تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده و اما چراغ سبز فدراسیون وزنه برداری و اظهارات مسئولان این فدراسیون از حمایت آنها برای وزنه زدن سهراب در رقابتهای جهانی حکایت دارد. چندی پیش محسن بیرانوند دبیر فدراسیون چندی رسماً اعلام کرد: «سهراب باید خودش در این خصوص تصمیم بگیرد، اما امیدواریم او همچنان به کارش ادامه دهد چراکه توان این کار را دارد.»

همچنین داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری هم از حضور سهراب در رقابتهای جهانی حمایت کرد و گفت: «طبق مذاکراتی که با سهراب داشتیم، او کارش را ادامه می‌دهد و قصد داریم او را برای حضور در مسابقات جهانی به آمادگی مطلوب برسانیم.»

چندی پیش همانطور که کیانوش رستمی شانس حضور در این المپیک را از دست داد، سهراب هم نتوانست ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در توکیو باشد. بدین ترتیب علی داودی و علی هاشمی به عنوان ملی پوشان اعزامی وزنه برداری ایران به المپیک معرفی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس