ویروس داعش برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود

سردار حاجی زاده گفت: ویروس داعش با ایثار مدافعان حرم خصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهار شد.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده عصر امروز در یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم رشید که در حسینیه گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه ابعاد مختلف داعش همچنان نیازمند بررسی توسط صاحب نظران است، عنوان کرد: ویروس داعش در اندیشکده‌های آمریکایی شکل گرفت و درست شد و برنامه آن‌ها این بود که این ویروس دست‌ساز سراسر کشورهای اسلامی را فراگیرد.

وی اضافه کرد: هر چند رهبر انقلاب با تدبیر خود بر لزوم مبارزه با داعش تاکید کردند و به دنبال روشن‌سازی افکار در مورد داعش بودند اما برخی خواص در داخل مخالف مقاومت بودند و می‌گفتند درگیری‌های عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه ویروس داعش تا آفریقا رفت و افغانستان و پاکستان را هم فرا گرفت، تصریح کرد: این ویروس با تدبیر رهبری و اقدام به موقع شهید قاسم سلیمانی و پای کار بودن شهدا خنثی شد وگرنه شرایط ایران این نبود، روزانه اخبار انفجار ماشین‌ها در عراق به گوش می‌رسید اما هیچ‌کدام از این ماشین‌ها به ایران نرسید، افرادی که نسبت به داعش تحلیل اشتباه داشتند امروز هم وضعیت موجود را غلط تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر تبلیغات مسمومی که امروزه وجود دارد در دوران دفاع مقدس بود شاید همه در کنار هم نمی‌بودند اما اینکه با وجود این تبلیغات شهدای مدافع حرم تشخیص دادند و به میدان آمدند موجب امنیت ایران شده است.

حاجی‌زاده گفت: من متاسف هستم که برخی از مسؤولان می‌گویند «من از کلمه دشمن بدم می‌آید»، دشمنان هستند و هر روز برای در سیطره گرفتن منطقه و رسیدن به منابع کشورها تلاش می‌کنند، امروز آمریکایی‌ها در سوریه پایگاه زده و به دنبال تجزیه عراق، سوریه و ایران هستند و برای منطقه نقشه دارند اما به برکت هدایت‌های رهبری موفق نشده‌اند و نکته مهم بصیرت مردم منطقه و ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به نقطه مورد هدف دشمن باشد، اضافه کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال توقف حرکت‌هایی هستند که مبتنی بر داخل در ایران انجام می‌شود و ما امیدواریم دولت اسلامی شکل بگیرد و نیروهای خدوم در کشور مسؤولیت بگیرند تا بتوانیم مشکلات کشور را رفع کرده و یک تحول بزرگ رقم بزنیم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.

وی با بیان اینکه ما باید قدرشناس جانبازان و ایثارگری‌ها باشیم، عنوان کرد: همانطور که تا به امروز توطئه‌ها را خنثی کردیم در آینده نیز مشکلات را رفع خواهیم کرد و وضعیت اقتصادی مردم نیز بهتر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    13 12
    درود بر سردار حاجی زاده عزیز ❤️ عشقی سردار بزرگ میهنم
    • پری NL ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 8
      درود بر اخلاص و از خودگذشتگیش
  • US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    9 16
    اگر آب خوش از گلوی آنها پایین نرود خواب خوش به چشم شما هم نخواهد آمد.
    • محمد IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 5
      آنها به دنبال برده هسنتد وباموجودیت کشور مستقل مشکل دارند.
    • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      10 7
      وطن فروش مزدور آمریکایی ها.فارسی هم ننویس دیگه
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 4
      اها همون پنجاه نقطه توهمی دیگه؟
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    5 7
    ویروس داعش با ایثار مدافعان حرم خصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهار شد ولی تمام نشده
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    6 5
    رژیم جاه طلب شرور صهیونیستی اسرائیل رویای حکومت تخیلی نیل تا فرات یهود رو در سر دارند و آمریکا مامور و مجری این طرح صهیونیستی شخم زدن و تجزیه منطقه است .. بقول ضرب المثل معروف ایرانی : موش به لونه نمی‌رفت جارو به دمش می‌بست !!! رژیم جعلی و تروریست اسرائیل 20 سال آینده رو نخواهند دید ، بیاری خدا و همت جبهه مقاومت و ملت های آگاه و بیدار منطقه قلعه جنگی استعمار ( اسرائیل ) رو از منطقه جمع خواهیم کرد ... آن روز قطعا" سران خودفروخته عرب منطقه هم یک به یک سقوط خواهند کرد چون هیچ پشتوانه مردمی ندارند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    7 10
    روحش شاد یادش گرامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    8 2
    ویروس طالبان از همه بدتر است
  • فراز IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    5 7
    قربونی سردار حاجی زاده بشم من الهی چرا فیلم یا عکسی از این مراسم نمیذارید؟ خدااااااااا
  • مهدی مختاری DE ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    4 6
    دشمن غلط کرده/ شاعر میگه شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • سینا AU ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 6
    سلام.خوشم میاد.سردار حاجی زاده،وقتی حرف میزن و خبراش تویه اینترنت پخش میشه،یه عده بدجوری عصبانی میشن ها! (منفی همون ها هستن).امیدوارم اقای حاجی زاده از جوء حاکم بر اینترنت باعث ناامیدشون نشه.به هر حال همانطور که در قران امده. عده ی برای توجیه زندگی پر از گناهشون! یک سری توجیه هات میسازن.که در محاسبه اعمالشون اهمیت نداره! و در نهایت عذاب کارشون رو در دنیا و اخرت میکشن. انسان خوب و با ایمان اقای حاج زاده عزیز رو دوست دارن. انشالله یک روز بالایی 100 میلیون انسان طرز یک و با خدا ایمان درجه یک بشن و جهان رو کامل به سمت خدا پرستی و دور بودن از گناهان ببرند.
  • مهدی مختاری DE ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 9
    درود بر سردار عزیز
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 6
    استکبار شرق وغرب باید بدونه اینهمه(جوانان،کارگرها،کارکنان،مهندسان،دکترها،فضاهای مجازی،ماهواره،ارز دیجیتال،بورس،سهام ،نیروگاه های اتمی،غنی سازی،کلاهک وبالستیک،تولیدات کشورها،آرای مردمی...)دیگه تحریمها،استعمار،زوروظلن واشغالشان فروپاشیده-فقط کشورها باید بوسبله مردم ومسئولین مقاومت کنند(بی ابی،بی برقی،کمبود،مشکل،معصلات ،فساد،غارت،خرابکاری،قاچاق وصادرات مایحتاج مردم،خیانت،جنایت،زوروتزویرودشمنان کشورها فقط داخلی ومنطقه ای)هست
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 6
    استکبار شرق وغرب باید بدونه با اینهمه(جوانان،کارگرها،کارکنان،مهندسان،دکترها،فضاهای مجازی،ماهواره،ارز دیجیتال،بورس،سهام ،نیروگاه های اتمی،غنی سازی،کلاهک وبالستیک،تولیدات کشورها،آرای مردمی...)دیگه تحریمها،استعمار،زوروظلن واشغالشان فروپاشیده-فقط کشورها باید بوسبله مردم ومسئولین مقاومت کنند(بی ابی،بی برقی،کمبود،مشکل،معصلات ،فساد،غارت،خرابکاری،قاچاق وصادرات مایحتاج مردم،خیانت،جنایت،زوروتزویرودشمنان کشورها فقط داخلی ومنطقه ای)هست
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 5
    حامیان شبه نظامیان کرد دنبال تجزیه کشورهای منطقه هستند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 6
      گروهک های تروریستی تجزیه طلب همه و همه مزدور و عمله رژیم تروریستی اسرائیل هستند
  • بهروز GB ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 4
    این سیاست غربی هاست، بزرگترین و اصلی ترین مانع آمریکا و کشورهای غربی اتحاد و یکپارچگی و ثبات کشورهاست. اتحاد اقوام در چین، تایوان و هنگ کنگ با دولت مرکزی در سوریه، افغانستان و عراق و یمن موجب عدم سوءاستفاده و نفوذ غرب میشود. پس سیاست آنها شناسائی هر گروه ولو انگشت شمار مخالف و معارض یا ایجاد و تقویت آنها برای بی ثباتی است همچون القاعده، داعش طالبان و ... بشدت مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و رسانه ای قرار میگیرند البته به ظاهر آنها طرفدار مردم منطقه هستند و مخالف معارضین.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 4
    یک زمانی بدهید به آمریکا که سه تا کار انحام بدهند-۱-ظرف یکماه تمام پایگاهایشان ونیروهای اژانس وجاسوسش را ازمتطقه جمع کنند بروند-۲-سریعا بدون هرگونه تله برجانی تمام تحریمهای منطقه را بردارد-۳-انواع حمایت تروریستی را از به اصطلاح دوستانشان (عربستان واسرائیل و...)بردارد-والا تایکماه دیگر تمام پایگاه ها،نیروهای آژانس،جاسوس،تروریستهاوافسادطلبانش ...نابود میشوند(فقط یکماه نه بیشتر فقط کمتر)
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    احسنت به شما سردار .خداقوت.
  • فراز IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    سردار حاجی زاده نه حاجی زاده فهمیدی؟ من رو ایشون تعصب دارم بدجورم متعصبم حواستو جمع کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس