سردار تنگسیری نمایه

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود، گفت:‌داعشی‌ها موشک‌های دقیق و پیشرفته‌ای در اختیار داشتند.

به گزارش مشرق،   سردار دریادار  پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالگرد اعلام شکست  داعش توسط سردار رشید اسلام  سید شهدای مقاومت اسلامی قاسم سلیمانی، در یادواره تلویزیونی شهدای مدافع حرم استان گیلان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان گیلان از موضوعات مهم، ضروری و موثر برای جامعه ما است و  امروز هر چه داریم به برکت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است که با شجاعت خود دشمن را از مرزهای کشور دور کردند.

وی افزود : رزمندگان ایرانی در دفاع از حرم مانند شهیدان یدالله قاسم زاده، سجاد عفتی و حبیب روحی که این یادواره به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره و یادآوری آرمانهای آنان برپاشده است شده است، حماسه‌های زیادی آفریدند و داعشی‌ها فهمیدند که ایران و ایرانی کیست.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: شهدا مزین به اخلاق اسلامی بودند و سجایای اخلاقی شهید روحی زبانزد همگان بود و  این شهید بزرگوار را به مهربانی و شجاعت می‌شناختند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین  با اشاره به اخلاق و رفتار  سردار عالیقدر  شهید عبدالرسول استوار محمود آبادی، حسن رفتار وی را  الگوی رزمندگان ‌و مجاهدان دانست و خاطرنشان کرد:

شهید روحی قبل از ورود به سپاه با خدا ارتباط برقرار کرده بود و این شهید بزرگوار، اهل  مسجد بود و بر نماز اول وقت تاکید داشت و همواره سعی می‌کرد نماز را به جماعت اقامه کند.

سردار تنگسیری با اشاره به توانمندی های ایجاد شده امریکا و ارتجاع منطقه برای داعش و تروریسم تکفیری بیان کرد: تکفیری‌ها، نیروهای النصره و داعشی‌ها مجهز به سلاح‌های روز بسیار پیشرفته بودند و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع، کمترین جنایت آنهایی  بود که  بویی از انسانیت نبرده بودند و مسلمان و غیرمسلمان را ذبح می‌کردند.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر، تجهیز داعش را بر عهده داشتند، داعشی‌ها، موشک‌های دقیق و پیشرفته‌ای در اختیار داشتند، اما شهدای مدافع حرم با شجاعت خودشان در مقابل آتش دشمن ایستادند تا از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع کنند.

سردار تنگسیری با تحسین  حماسه‌آفرینی‌های شهدای مدافع حرم ایرانی، لبنانی، افغانستانی و  پاکستانی   در سوریه اعلام کرد: داعشی‌ها مسلمان نیستند و تنها نام مسلمان را دارند؛ اما رزمندگان شیعه و سنی، جانانه در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

وی اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی علیه مدافعان حرم سم‌پاشی می‌کنند با اینکه مدافعان حرم در اوج جوانی از همسر و فرزند خردسال خود گذشتند و برای جهاد در راه خدا هجرت کردند و مصداق آیه " الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ " شدند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با برشمردن جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به مانند رشادت های  هشت ساله شهدای دوران دفاع مقدس در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن بعثی به ناحق جنگ را علیه ما به راه انداخت و شهرهای ما را تصرف کرد لذا همه مردم برای دفاع از کشور رفتند اما امروز دشمنان داخلی و خارجی از طریق تبلیغات مسموم به مدافعان حرم و خانواده‌های آنان زخم زبان زخم زبان می زنند.

دریادار تنگسیری افزود: داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود و فاصله‌ای کوتاه با استان‌های مرزی ما داشت  و این شهدای مدافع حرم بودند که مردانه و غیورانه به جبهه های مقاومت و مقابله با دشمن تکفیری رفتند و اکنون وظیفه ما است که قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • DE ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    12 15
    داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود، هر شب صدای عوزه و واق واقش می آمد بهش گفتیم چخه گذاشتیم دنبالش ٬ ترسو فرار کرد . هر کدام در سوراخی خزیده و در شلوار خود ترسیده
    • مریم IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      0 3
      !
  • US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    10 10
    خدا خیرتان دهد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    6 4
    با ارزو بهترینها. انشاالله یک آینده خیلی خوب پیشرفته داشته باشیم
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 3
    تنها انتقام سخت آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا شاید اندکی از درد و سوزش دل مردم کم کند
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 3
    تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    12 3
    پس چرا به حضور داعش در آذربایجان واکنشی داده نشد
  • رضا ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    5 5
    داعش سگ هار ی که تسمه قلادش دست امریکاست این شیر مردهای سپاه وارتش پلیس سربازهای گمنام باضربه به داعش توگوش امریکا وزنش اسراییل میزنن
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 8
    سلام و درود خدا بر شهدا
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 2
    سلام بر سپاه مقدس پاسداران سلام برارتشیان قهرمان وسلام بر جان برکفان نیروی مظلوم وپر دردسر ودر مظان اتهام دوسر سوخته نیروی انتظامی که بهحق زحمت کشند ما تاهنگامیکه مثل تهرانی مقدم سردار سلیمانی وشهدای هسته ای ودفاعی انسانهای خلاق خالص وطن پرست خداجو شریف وبی توقع نداشته باشیم
  • رامیار IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 2
    داعش وهر فرقه دیگر ضد اسلام در مقابل سربازان امام زمان عددی نیستن
  • کیومرث گلریز GB ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 2
    سپاه همیشه در همه جا با ارتش پیش قدم است خدا لعنت کند آن کسانی را که دم از حقوق بشر میزند که خودشان مثل آل سعود لعنتی وامریکای جنایتکار واسراییل کودک کش که داعش را تا دندان مسلح کردند بعدا ضر زیادی میزند ما خدا راداریم ورهبر عزیزیان سیاست مدار که تاریخ به خودش ندیده خدا نگهدارش باشه همیشه پیروزیم شک نکنید اگر از داخل ضربه نخوریم چون که تاریخ نشان داده اینشاا آنها را از صحنه روزگار حذفشان به کمک ارتش وسپاه ودارایت فرمانده کل قوا شکستشان میدهیم به امید آن روز که نزدیک است
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 6
    امروز طرف مقابل ما امریکاست اخه داعش هم عددی هست در مقابل ایران باپنج تا موشک وچندتا اسباب بازی بیاد بجنگه اصلا ایران فکروشو هم نمیکنه یه حرکتی کردن که همه نابود شدن.
  • علی اکبر IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 4
    مابایدهمیشه قدردان شهدای مدافع حرم باشیم که ازخانواده وخوشی های این دنیا دل کندندوبه مقابله بااین داعشی های حیوان صفت رفتندتامادرآرامش زندگی کنیم، انشاا... درآخرت با پیامبروامامان محشورباشند.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 2
    درود‌خداوند‌بر‌همه‌‌شهدای‌وطن‌ولیکن‌در‌دنیایه‌امروز‌باید‌سیاست‌داشت‌وابرقدرتها‌رو‌گول‌زد‌مثل‌امارات‌وعربستان‌‌انعطاف‌‌در‌سیاست‌لازم‌است‌ما‌هم‌میتونیم‌لابی‌خودمون‌رو‌در‌کنگره‌امریکا‌داشته‌باشیم‌و‌حدت‌داخلی‌نیز‌لازم‌است‌کاهش‌تنش با‌غرب‌ضروری‌است‌تا‌روزی‌که‌کاملا‌قوی‌باشیم‌انشا‌الله
  • رضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 5
    خدا حافظ همه نیروهای مسلح کشور عزیزم ایران سپاه ارتش ناجا
  • رمضان IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 2
    با سلام و درود بی پایان بر رزمندگان غیور وجود پاک شما باعث فخر خدای متعال بر دیگر مخلوقانش است که بواقع مستحق در کنار بودن افضل الفاضلین هستید امید وارم گوشه چشمی هم به داشته باشید و در دنیا و اخرت شفیع ما باشید ای ابرومندان در گاه الهی.التماس دعا
  • جمیل اهواز IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 2
    اللهم ارزقنا الشهادة فی سبیلک
  • DE ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 3
    داعش الان هم در مرز شمالی مستقر است لطفا فکر عاجل شود. ممنون.
  • ناشناس IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 2
    ما همیشه کنار رهبر عزیزمون از کشور مان جلوی امریکا کثیف و داعش دفاع خواهیم کرد دشمنان مان باید ببیند که ما رهبر عزیزمون رو با جون و دل حمایت خواهیم کرد تا دین اسلام رو به تمام دنیا با قدرت نشان بدیم جانم فدای رهبر عزیزم
  • رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    من ازهمکاران قدیمی سردار تنگسیری هستم سردار تاجاییکه من میشناسم فردی جدی درکار وفردی دلسوز در نگاه به زیردستان فردی انقلابی خدا نگهدارشون باشه
  • خرم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    درودبر سپاه
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    همه ما مدیون مدافعان حرم هستیم
  • یحیی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    درود وسلا م بر مدافعان حرم خداوند شهدای مدافع حرم را باشهدای کربلا معشور کند زبان ما قاصر ازگفتن بیان درباره ابن شهدای مظلوم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس