کد خبر 1239747
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸
علی یونسی

طبق نظر آقای یونسی اسرائیل بایستی در موقعیت دشمن جایابی شود. اینجا هم اغلب مدعیان اصلاح‌طلبی و سران آن (از جمله خاتمی ‌و موسوی)، کارنامه مردودی دارند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: وزیر اطلاعات دولت خاتمی گفت: نفوذ موساد در بخش‌های مختلف کشور به حدی است که جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی، برای جان خودشان نگران باشند.

علی یونسی در گفت‌وگو با جماران اظهار داشت: از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی و مخصوصاًًًً اسرائیل غفلت شد. ۱۰ سال اخیر متأسفانه نفوذ موساد در بخش‌های مختلف کشور به حدی است که جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند. متأسفانه سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی به جای اینکه آنها را شناسایی کنند، به جان خودی‌ها افتاده‌اند.

وی می‌افزاید: برای من به‌عنوان فردی که مدتی در وزارت اطلاعات کار کرده‌ام بسیار دردآور هست. در زمان ما و قبل از ما چنین نفوذهایی وجود نداشت و آنچه که می‌گفتند کار اسرائیل است ثابت شد که نبود. ولی بعد از ما به دلیل رقابت سرویس‌های اطلاعاتی، موازی‌کاری که در وزارت اطلاعات رخ داد و سازمان‌های جدیدی که در مقابل وزارت اطلاعات ایجاد شد، وزارت اطلاعات را تضعیف کردند.

یونسی گفت: آن سازمان‌های جدید و موازی وزارت اطلاعات به جای اینکه با نفوذ مبارزه کنند، مشغول کنترل و مبارزه با خودی‌ها شدند. میدان برای نفوذ سرویس‌های جاسوسی دنیا باز شد و امروز ما حق داریم برای همه جا و هر اتفاقی که رخ بدهد نگران باشیم.

درباره اظهارات آقای یونسی گفتنی است؛ اولا اینکه ایشان- ولو با ادبیات مغلوط- اذهان را متوجه موضوع «نفوذ» کرده، مغتنم است. یونسی عضو طیفی است که بخش‌هایی از آنها به مدت بیست سال، موضوع توطئه و نفوذ را انکار کرده یا آدرس غلط درباره آن داده‌اند.

ثانیا، طبق نظر آقای یونسی اسرائیل بایستی در موقعیت دشمن جایابی شود. اینجا هم اغلب مدعیان اصلاح‌طلبی و سران آن (از جمله خاتمی ‌و موسوی)، کارنامه مردودی دارند.

آنها در فتنه آمریکایی- انگلیسی سال ۸۸ تا جایی پیش رفتند که در روز قدس، دودستگی ایجاد کردند. آن روز، شعار القاشده وزارت خارجه اسرائیل، از سوی فتنه‌گران تکرار شد: «نه غزه، نه لبنان». به‌نظر آقای یونسی، این خیانت بزرگ اگر نفوذ در میان برخی مدعیان سابق انقلابیگری و خط امام نیست، پس چیست؟ ضمنا باید یادآوری کرد آقای «ک» (از گردانندگان اتاق فکر فتنه سبز در لندن) سفری مخفیانه به سرزمین‌های‌ اشغالی داشت. خیانت فعالان فتنه سبز به حدی بی‌سابقه و چشمگیر بود که بارها از سوی سران رژیم صهیونیستی مورد تمجید واقع شدند. فتنه ۸۸، دومین خیانت این طیف نفوذزده، پس از خیانت سال ۷۸ بود و جالب اینکه در همان دوره نیز روزنامه خرداد وابسته به اولین وزیر کشور دولت اصلاحات، سنگ اسرائیل را به سینه زد و از جمله به این دلیل محاکمه شد.

ثالثا در فتنه قتل‌های زنجیره‌ای، چند منتقد نجیب نظام به قتل رسیدند و فضای تبلیغاتی مسمومی ‌به راه افتاد. یکی از قربانیان این جنایت مشکوک، مرحوم دکتر مجید شریف، مترجم کتاب روشنگرانه و ضد صهیونیستی پروفسور روژه گارودی با نام «اسطوره‌های بنیانگذار سیاست اسرائیل- تاریخ یک ارتداد» بود. آقای یونسی که پس از کناره‌گیری وزیر وقت، وزیر اطلاعات شد، آیا بررسی مستقلی انجام داد که چرا باید مترجم کتاب ضد صهیونیستی در تهران ‌ترور شود؟

نکته قابل تأمل اینکه سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، دوازده سال بعد از این جنایت، در سال ۸۹ نوشت: «دشمنان اسرائیل فقط روح‌الله خمینی و مذهبی‌ها نیستند حتی در میان کمونیست‌ها و برخی ملی- مذهبی‌ها هم می‌توان چنین دشمنانی را پیدا کرد. گارودی که از سران حزب کمونیست فرانسه بود، مسلمان و مرید خمینی شد و نامش را از «روژه» به «رجاء» تغییر داد. او به‌خاطر این کتاب، در فرانسه محکوم شد.‌ ترجمه مجید شریف از این کتاب، هیچ‌گاه از سوی روشنفکران حکومتی مورد نقد و نکوهش قرار نگرفت».

این جنایت در دولت خاتمی ‌اتفاق افتاد، اما نفوذی‌های مدعی اصلاح‌طلبی، فاز دوم عملیات را با حمله به نظام و انقلاب کلید زدند، بی‌آنکه امثال آقای یونسی شهامت به خرج بدهد و بپرسد یا بگوید که چه کسانی مثلا از مترجم کتاب ضد صهیونیستی گارودی کینه به دل داشتند و چرا او را کشتند و خونش را به گردن جمهوری اسلامی انداختند؟

رابعا آقای یونسی با القای دوگانگی میان وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و دخیل دانستن آن در غفلت از نفوذ، آدرس غلط می‌دهد. او لابد اطلاع دارد که اطلاعات سپاه دوشادوش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، با شبکه‌های نفوذ پیچیده‌ای برخورد کرده که متأسفانه یک سر آن در برخی مراکز حساس دولتی بود. چند نمونه از این نفوذها، شبکه آمدنیوز، گاندوها و همچنین شبکه نفوذی بود که به بهانه محیط زیست و با میانداری معاون فراری سازمان محیط زیست تشکیل شده بود. برخی از این شبکه به صهیونیست‌ها وصل بودند.

متأسفانه آقای یونسی به جای مقامات میزبان عناصر نفوذی، سازمان اطلاعاتی قدرتمند و کاربلدی را که دست سرویس‌های جاسوسی را کوتاه کرده، متهم می‌کند و خود این کار، شک‌برانگیز است. آیا او می‌داند و عمدا آدرس گمراه‌کننده می‌دهد؟ یا نمی‌داند و با واسطه، بازیچه عملیات روانی دشمن شده است؟

خامسا رژیم صهیونیستی در بدترین و ضعیف‌ترین دوره عمر نامشروع خویش به سر می‌برد و در داخل و خارج با بحران‌های عمیق دست و پنجه نرم می‌کند. آشوب سیاسی و اجتماعی که موجب برکناری نتانیاهو شد، تشدید خرابکاری‌ها و انفجار در مراکز حیاتی این رژیم، و حملات موشکی بی‌سابقه مقاومت فلسطین، بخشی از این گرفتاری‌هاست.

به همین دلیل هم مقامات سیاسی و امنیتی اسرائیل، بنا را بر بلوف و بزرگ‌نمایی درباره تحرکات ضدایرانی گذاشته‌اند؛ و حال آنکه آنها حداکثر، بخشی از ناتوی اطلاعاتی (شامل سیا، ‌ام‌آی‌سیکس و برخی سرویس‌های دیگر اروپایی) محسوب می‌شوند. در عین حال، همین سه سال قبل بود که صهیونیست‌ها اعلام کردند گونن سِگِو، وزیر اسبق انرژی و امور زیربنایی در دولت اسرائیل، سال‌ها جاسوس ایران بوده و به همین اتهام به ۱۱ سال زندان محکوم شد. بنابراین ضمن مبارزه قاطع با سرپنجه‌های نفوذ، باید دقت داشت که اسیر عملیات روانی دشمن درمانده نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • SE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    26 8
    خدمت ندانسته؟؟ و یا کاملا آگاهانه؟
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      27 3
      خاطره ای زجر اور ازایشان دارم!!سال ٧٠ که ایشان در قوه قضاییه ریاست کل دادگاهای کشور را داشتند خدمتشان رسیدم و تظلم خواهی کردم و عرض کردم جانباز هستم و شرح ماجرا ایشان جمله ای گهر بار فرمایش کردند:ما برای حفظ نظام لازم باشد از روی جانباز و ویلچرش رد میشویم!!!!!!بعد ها که شنیدم نوه شان که دختر سفیر ایران در مسکو بودند جوانمرگ شدند البته متاسف شدم اما تصور کردم از ان حرفهای درشت و بی رحمانه به چه کسان دیگری گفته اند!!!!
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      9 5
      حفظ نظام اوجب واجبات است.
    • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      19 8
      مردی امنیتی که درحال ضریب دادن به عملکرد اسرائیل است جای تاسف دارد ازطرفی ایشان گلایه کردن که خیلی توجه مان با داخل بوده اخرداخل وخارج عقبه ای واحد داشتند در روستای ما پدری پسرش رافرستاد تا برای مراقبت ازخرمن برود سرخرمن بخوابد پسر گفت دزد ده راهم شما وهم من میشناسیم بهتر نیست بروم دم درب منزل دزد بخوابم که برایم راحتره اقای وزیر مردم ایران باید دم درخانه عمله واکله اسراییل بخوابند وشماها هم با توجه به عملکردتان بدل نگیرید
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      8 7
      حفظ نظام اوجب واجبات است ؛ صحیح . ولی بعضی ها حفظ خودشان را با حفظ نظام یکی می دانند
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      10 6
      بله حفظ نظام از واجبات است اما وقتی پای مصالح و منافع شخصی بعضی کلا دین را هم قربانی میکنند
    • ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      7 2
      احتمالا آگاهانه
  • علی اکبری IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    7 9
    جانم فدای ایران تا زنده ام این شعار من هست قشنگ ترین شعاری که قبل وبعد از انقلاب شنیدم همین شعار بوده است
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      6 7
      آره. شعار توخالی و پوچ. هبچ کس برای یک تکه خاک جان خود را از دست نمی دهد.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      8 14
      اقا ظاهرا این حرفای اخیر دکتر یونسی عزیز درست خورده وسط هدف از سر و صدایی که دراورده که اینجوری مشخصه
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      94 5
      دیدیم 31 شهریور 1359 همین ایران پرستها فرار کردند و چطور همان خدا پرستها و هیاتی ها و مسلمانها رفتند جبهه را پر کردند. دیدیم زیارت عاشورا رزمنده تربیت می کرد یا ای ایران. اساسا هیچ انسانی برای وطن جان نمی دهد. تا کسی اعتقاد به زندگی بعد از مرگ داشته باشد جانش را فدای چیزی نمی کند. حتی استالین که استالین بود و خدا را قبول نداشت مجبور شد وسط جنگ جهانی برود کلیساها را باز کند و کشیش های ارتدکس را به خط مقدم بفرستد و با اینکار بود که ورق جنگ به نفع او برگشت.
    • شهید عبدالله مومن زاده IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      20 5
      در عمل مدافعین حرم جانشون رو فدای ایران کردند، اونهایی که گفتند نه غزه نه لبنان حتی یه نفر شهید هم برای این آب و خاک نداده اند
  • واو IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    12 4
    لعنتذبر دشمنان اسلام و ایران و لعنت بر خادمان اسرائیل
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    12 6
    طبق معمول مطالب رو به هم آمیخت و حق رو پوشاند. یونسی و کلا وزارت اطلاعات وزارتی فراجناحی هستند و این حقیقت که نفوذی های اسراییل زیاد هستند قابل کتمان نیست اتفاقا حرف یونسی درباره امسال همین منتقدین هست که به ظاهر از همه بیشتر دشمن اسرائیل هستند ولی در عمل به نفع اسرائیل کار می کنند.به قول معروف حرف رو بنداز زمین صاخبش برش میداره
  • شسم IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    12 25
    اين انتقادها و درد دل ها تنها حرف يونسى نيست ! به والله بخش بزرگى از دوستداران اين آب و خاك چنين اعتقادى دارند ، متاسفانه جناح راست از امكانات و قدرت اين دو نهاد و بلكه سه نهاد اطلاعاتى ، امنيتى و قضايى - كه همواره در اختيارشون بوده به كرات و ناجوانمردانه عليه رقبا استفاده و پرونده سازى كرده ، نمونه اش همين نوشته صد من يه غاز برادر حسين كه حقيقتاً حال بهم زنه . بهرحال تا دير نشده بزرگان فكرى كنند .
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      4 7
      البته دوستداران این آب و خاک به جای خود محترم! مثلاً رضا پهلوی هم خود را به همین صفت متصف می کند! اما برای ما یک اصل دیگر هم مهم است و آن دوستداران این نظام است!قسم های ایشان باورکردنی تر هست! تا دوستداران این آب و خاک چه نظری بفرمایند!!!
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      5 5
      چقدر راحته سیمای فهمیده بودن گرفتن و حرفهای درشت درشت زدن .بهتر نیست به جای سخنان بی استناد که در حکم تهمت است به فکر اخرتتان باشید و برای بیان هر چیزی مستند سخن بگویید .
  • هادی IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 5
    درمانده؟شماکه وضعتون۱۰۰برابربدتره!
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 0
      ما وضعمون اگر بد باشه از‌وجود شماهاست
  • ناصر IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    7 4
    ندانسته؟! چرا اتفاقا هیچ اصلاح طلبی ندانسته علیه این اعتراف بزرگ نتانیاهو که در سال ۸۸ گفت اصلاح طلبان سرمایه بزرگ اسرائیل در ایرا هستند را محگوم نکرد؟ چرا هیچ اصلاح طلبی ندانسته علیه منافع اسرائیل موضع گیری نمی کند؟
  • یک ایرانی DE ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    20 6
    نتانیاهو گفت اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه ما در ایران هستند .. ضربه های امنیتی و اطلاعاتی که این جماعت در ۷۸ و ۸۸ زدند ، تحمیل برجام نافرجام به ملت ، تضعیف صنعت هسته ای ، کاهش جایگاه اقتصادی کشور، و صدها خیانت و جنایت دیگری که مرتکب شدند ، بخدا کافی است
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    11 6
    برای وزارت اطلاعات از شخصیتی مثل ری شهری‌ با آن وزانت و سواد و مدیریت رسیدیم به یونسی! عقلش هم مثل چشمان زیبایش اوت میزند
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    13 8
    حقیقت رو گفته هر چند تلخ شاید عده ای که نعره ضد صهیونیستی میزنند به خودشون بیایند
  • مهرداد IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    16 3
    فعلا که دانسته یا ندانسته کشور پر ار این جور خائنین هست
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    13 5
    از کلمات فارسی استفاده کنید رابعا خامسا یعنی چی؟
  • رضا پ IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    10 4
    اتفاقآ آقای یونسی دانسته این سخنان رامی گویدزیرا اصلاح طلبان سرمایه های اجتماعی اسرائیل می باشند.
  • تورغوزابادی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    13 4
    وقتی دفاع سردار در عراق اوج گرفت برگشت گفت عراق جزو کشور ما بوده بازم .. موج ضد ایرانی راه افتاد عمال عراقی آمریکا هم دامن زدند ایران را بیرون کردند تا لب بغداد آمدند.. برخی فوق تخصص موج مکزیکی به نفع دشمن را دارند جایی وزیر اسراییل به اتهام جاسوسی برای ما دستگیر می شود و نخست وزیر شان را با اطلاعات غلط در صحن سازمان ملل دست می اندازیم
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    19 11
    با سلام لطفا بفرمائید که آن زمان که دولت اصلاحات اینقدر سوتی و وا میداد شما کجا بودید شما که میگذارد همیشه در صحنه هستید ؟
    • شاکی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      3 0
      حالا اگر عیر این اقا . یکی دیگه این تفکر و اعمال رو انجام می داد . چیکارش میکردین .
    • سید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      10 5
      در کیاست و فراست جناب یونسی همین بس که در اوج درگیری نیروهای مردمی به فرماندهی سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی در عراق با داعشیان، ناگهان ایشان به یاد امپراتوری ایران پیش از اسلام افتاد و حضور نیروهای ایران در عراق و سوریه و لبنان را در راستای احیای آن امپراتوری توصیف کرد و با بهانه دادن به دست دشمنان مقاومت ، کلی جنجال و مشکل برای کشور و سپاه قدس و حاج قاسم آفرید!!
  • DE ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 3
    خدمات بی دریغ اصلاحاتجی ها و حمایت روانی شون از اسرائیل درهمه این سال ها غیر قابل بخششه! این یعنی مواضع ضد ایرانی ! شما که مدعی این دیدگاه هستید؟ چندین جاسوس و نفوذی رو کشف و به ملت معرفی فرمودید؟ چندین پروژه موساد رو در رسانه ها عمومی فرمودید؟
  • رشاش FI ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    10 5
    حرف ها و تهدید های احمدی نژاد را چرا نمیگوئید که رژیم کودک کش را نجات داد!؟ طوری که رئیس سابق موساد داگان گفته بود خودم خواندم خبرش را گفته بود اگر میلیاردها دلار خرج جاسوس و عملیات ضد ایران و نشان دادن مظلومیت خود به جهانیان میکردیم نمیتوانست اندازه حرف های احمدی نژاد کمک کند به اسرائیل اشغالگر.یونسی بد نگفته این همه خرابکاری چه توجیهی دارد؟چند روز پیش اگر حمله با پهپاد موقت آمیز بود ب جی می شد همه اینها چه توجیهی دارد مشرق گرامی؟!
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    8 4
    خاطرتان هست در دوره وزارت اطلاعاتش زمان خاتم ی درب وزرت اطلاعات را بسته بود
  • ايراني غيور IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    10 2
    دم خروس بيرون زد گفته هاي احمدي نژاد درست بود.آقاي يونسي ضمنا جاسوس در زمان شما هم بود خيلي خوش خيالي
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      ولی دیگه مافیایی نیست چون اگه مافیایی بود چیزی از واجا نمیموند و اصلا نمیتونستن افتخار بیافرینن
  • CA ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    6 2
    به جای فرافکنی متهم کردن یونسی و این و اون بپذیرین مشکل رو و چاره اندیشی کنین
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 4
    هر کس که در خصوص نفوذ اسراییل بگوید محافل تحت نفوذ اسراییل او را به عامل دشمن متهم میکنند و خرابش میکنند
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      آخه نیست که با اقداماتش خودش یکی از متهمان ردیف اول است
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 5
    یونسی هر چند وقت یکبار با اظهارات دشمن شاد کن به کشور لطمه می زند. نباید به سادگی از این امر گذشت
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 2
    سخنان نسنجیده و از از سَر بغضِ این وامانده و جا مانده از قطار انقلاب و البته حسرت دردناک وی از بی توجهی به او طی سالیان اخیر، هلهله ای در اردوگاه رسانه‌ای دشمن ایجاد کرده، وزن کشی ناخواسته‌ای که برپا کرد، وزانت مشاعر وی را بیش از گذشته نمود داد، نیز روشن ساخت که در مقاطعی چه سبک وزن هایی به ارکان قدرت (نفوذ) داشته‌اند، تا بر توسن قدرت می تازند، خود را یکه سوار میدان می دانند، اما وقتی در نتیجه سخنان شاذ، و خروجی عملکرد پوچ، کنج عزلت می گزینند، پنجه بر صورت نظام می کِشند/ از پریدن های رنگ و، وز تپیدن های دل/ عاشق بیچاره هر جا هست، رسوا میشود/ خصوصاً رسوایی عاشقان قدرت ....
  • ش. AE ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    6 9
    یکی نیست به این آقا بگه تو که لا لایی میگی چرا خوابت نمی بره اگر تو این را میدانی و انقلابی هستی چرا دست روی دست گذاشتی منتظر چه هستی ؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 3
    یکی از روش‌هایی که دشمنان برای سقوط و فروپاشی نظام ها بکار می گیرند انتخاب آدمهای نالایق و غیر متخصص در مقامات دولتی است تعجب می کنم که در طی ۴۰ سال افرادی چون یونس ویا سایر وزرایی مثل وی در مهمترین مناصب دولتی بکار برده اند و اکنون اینگونه سخن می گویند
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    6 4
    لطفا واقعیت را انکار نکنید.فکر چاره باشید
  • احمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 2
    نو شته یونسی نشون می ده ایشان نگران اسرائیل نیست بلکه نگران وجود نیروهای ضد نفوذ ه
  • حیدر صالح IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 4
    غضنفر:نمی دونم چرا جای پای دزد شباهت به گیوه های مباشر خان ده داره! ارباب ده: دزد گیوهای مباشر ذزدیده! چند روزی غظنفر گم میشه. خان ده: دزد غضنفر را هم دزدیده! تعارف را بزارید کنار خود یونسی عامل ... است
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 4
    خدمت ندانسته ؟! یا کاملا اگاهانه؟! #مزدور نجومی
  • اردشیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 4
    آقای روحانی و آدمهایش ۸ سال ایران را بازی دادند و ۱۸ سال (از دوره خاتمی که روحانی مذاکره هسته‌ای می‌کرد) بازی خوردند.بازی زشتی بود و وعده دروغ، همچنان دروغ ماند. -توصیه می شودکتاب " من ادواردونیستم" رامطالعه نمایید
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 2
    در سال هشتاد در جلسه ای که سران افراطی اصلاحات به دبیری امین زاده قایم مقام وزارت خارجه تشکیل دادند قرار گذاشته شد نیروهایی که در وزارت خانه های مهم مثل وزارت خارجه و اطلاعات و کشور و.... با سیاست اعلامی اصلاحات برای نزدیکی و دوستی با غرب تحت عنوان گفتگوی تمدنها مخالفت کردند پاکسازی شوند طی چند سال بهترین نیروها بازخریدو تبعید محترمانه و..شدند از ان زمان نفوذ سرویس های خارجی در دستگاهها شروع شد و در زمان احمدی نزاد کم ودر زمان روحانی به اوج خود رسیده است .دلیل ان هم نداشتن غیرت دینی و ملی و عزیمت خانواده وفرزندان مسولین برای زندگی در غرب است
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 4
    همون اول معلومه منظورش اطلاعات س پ اه ه که سوراخ های وزارت اطلاعات رو مجبور بود هی پیدا کنه
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 0
      خود وزارت اطلاعات میتونه نادان
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 3
    یونسی ، البته نمیدانیم به چه قصدی ، ولی درست میگوید . باید همه مسئولین وعوامل موثر در کارهای حساس تحت کنترل شبانه روزی باشند .
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    8 5
    وقتی یک نفر حرف حق رو میزنه چرا باید ناراحت بشین.پارسال نفر اول تحقیقاتی وزارت دفاع رو خیلی راحت وبی نقص تو دماوند چه کسی ترور کرد؟اصلا بدون داشتن نفوذی تو رده های بالا میشد همچین تروری رو انجام داد.سرقت اسناد .....واقعا گریه دار هست .دوستان بهتره به جای رجز خونی ولات کوچه خالی بودن نقاطضعف خودشون رو پیدا کنند .وگرنه فیلم گاندو ساختن خیلی راحت هست.
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      این همه جاسوس گرفتن چی؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 3
    انتقام سخت ترور شهید فخری زاده چه شد؟
  • سید حبیب IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 2
    آقای یونیسی در پازل دشمن و با دستور دشمن داره نقش ایفا میکنه وگرنه همون زمانی که اوج اختلاف اندازی دشمن بین ایران و عراق بود هم این مرد یه حرفی شدیدا ضد امنیتی به نفع دشمن زد و قریب به مضمون گفت بود که عراق یکی از استانهای ایران هست
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 4
    بنام خدا ارزیابی آقای یونسی از نفوذ موساد در در ایران و در دهه ۹۰ بر اساس چه منابعی است؟ منابع رسمی و یا رسانه ای. اگر فرض اول را در نظر داشته باشیم موضوع دسترسی ایشان به این منابع محل ایراد و سوال است. اگر فرض دوم است که در این صورت پیشنهاد می شود در طرح این موارد که به امنیت ملی و احساس امنیت توده مردم برمی گردد آقایان جانب احتیاط را در نظر بگیرند.
  • محمدایوب IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 4
    جهت اطلاع یونسی درزمان دولت اصلاحات که مجلس ششم هم تمام یک دست وطن فروش اصلاح طلب بودند وفتنه 78را بوجود آوردند نیروی انتظامی را خلع صلاح کردند و وزارت اطلاعات که ایشان بودند در خدمت فتنه گران وتاج زاده ووزارت کشور که وظیفه آن برقراری امنیت بود در اختیار فتنه گران. فقط اطلاعات سپاه و بسیج بود که طومار فتنه را درهم پیچید. بعد مجلس ششم ودولت اصلاحات در توطئه ای به دنبال تصویب لایحه ای بودند که وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه واطلاعات نیروی انتظامی را درهم ادغام تا بتوانند در فتنه بعدی کار رایکسره کنند. که موفق نشدند. نمونه آن دستگیری جیسون رضاییان. وجاسوسان درتیم مذاکره کننده هسته ای جاسوسان محیط زیست که توسط اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند. جیسون تو پستو. کلید بود طعم آدامس آنرا میدونست. با بچه خواهرش. دوست گرمابه وگلستان بود. آن وقت وزارت اطلاعات نقاش میخواست انرو بگیره. روزی یک بچه در جمع ادا و اطوار در می آورد. یک نفر گفت این چرا حرکات میمون در میاره گفتند. کسی به اون توجه ندارن. میخواد دیده بشه. چرا باورتون نمیشه. تموم شدید. حالا ملق بزنید اگر احمدی نژاد مثل ادم دوسال آخرش را کار میکرد وگول شیطان اکبر رو نمی‌خورد ومنحرف نمیشد. شما همان 92مرده بودید. انحراف احمدی نژاد روح شیطانی دوباره در اصلاح طلبان دمید
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 1
      تفرقه ننداز نادان،وزارت اطلاعات واسه نظامه و کلی تو این دوران افتخار آفرینی کرده بعدش پرونده جیسون رضاییان طبق حرف کارگردان گاندو اول دست وزارت اطلاعات بوده
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    4 4
    آقای یونسی باید توسط دادگاه ویژه روحانیت بصورت دقیق بازخواست و نتیجه آن به مردم اعلام شود.
  • حسین IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 3
    تحلیل منطقی و عالی
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 2
    این چنین افراد با حرف های نسنجیده باعث بدبختی مردم هستند کسانی که سخنان زشت خاتمی را در مورد وزارت تایید و پشتیبانی کردند در حق نیروهای مخلص هم ظلم کردند
  • عبدا.. IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 3
    ای حال بایدبطورپیشفرض هم که شده سخن ادعایی اوراکاملاجدی گرفت وازاوکمک احتمالی گرفت؟ایضابدون شک نفوذوجودداردوقابل تردیدنیست امامحدوده اش مهمترست.باتلقی نگارنده احتمال داردبیش ازسی نفرندکه ممکنست نفوذی وستون پنجم اززمانهاوسالهای قبلندکسانیکه اصلابه مخیله باورش مشکلست امابایدمراقب آنهابودامثال کلاهی دربعدنظامی-امنیتی یاصرفادربعدخبرچینی ازآب درنیایند؟ 10/4/1400
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 3
    این همه خیانت کردید بس نیست سیر نشدید که به بهانه های مختلف به دشمن خدمت می کنید
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    مشک آن است که خود بگوید!!!!!!
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 1
    خودش نفوذیه
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    یه اسنادی یه سندی مستندی استاد !!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس