کد خبر 1239184
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: کره جنوبی یکی از 5 کشور دارای بیشترین نیروگاههای اتمی است که 26 درصد برقش رو از انرژی هسته ای تامین میکنه و 4 نیروگاه هم در دست ساخت داره. ترکیه و امارات هم 3 نیروگاه در حال ساخت دارند و این انرژی فقط برای ما بد و غیرضروریه.

این انرژی فقط برای ما بد و غیرضروریه؟!

این انرژی فقط برای ما بد و غیرضروریه؟!

این انرژی فقط برای ما بد و غیرضروریه؟!

این انرژی فقط برای ما بد و غیرضروریه؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 18
    دانشمند، نیروگاه هسته ای برق با تأسیسات غنی سازی اورانیوم متفاوت است .
    • ایران iran IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      6 1
      دانشمند اورانیوم غنی شده نقش مهمی در آینده جهان دارد سوخت آینده جهان ! باید ایران امکان غنی سازی اورانیوم رو داشته باشد پروفسور گرامی حالا متوجه شدی عزیزم ! چطور کشورهای غربی و .. می‌توانند و ما نباید غنی سازی کنیم.؟ امانوئل مکرون گفت استقلال فرانسه رو مدیون صنعت هسته ای هستیم ! پس این صنعت مهم و حیاتی است چه در حال حاضر و چه در آینده ... شورای غربی چه بخواهند و چه نخواهند ما اتمی خواهیم شد اتمی هستیم .. هر چیزی که برای آنها خوبه برای ما هم خوبه عزیزم !
    • SE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 0
      نیروگاه سوخت فسیلی هم با خود سوحخت فسیلی متفاوت است. اگر بهت می دهند برو بخر. به آدمی که می تواند خودش راه برود بگوییم اید بنشینی در ویلچر. چرا؟
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      5 0
      عقلانیش اینه که اون جونورایی که از بمب اتم استفاده کردن نباید تاسیسات غنی سازی داشته باشن نابغه
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    5 24
    برای شما همه چی بده چون یکم قدرت داشتید همه دنیا رو به لجن میکشیدید
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 6
      عزیزم اینجا صحبت از شخص نیست صحبت از ایران و ایرانیان ! سعی کن بفهمی عزیزم !
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      5 1
      خداوندگارا تو شاهدی چه اجیرشدگانی نظر میدن، در حالی که میلیونها انسان به طور مستقیم توسط غربیها در دو قرن اخیر قتل عام شدن بیش از صدها میلیون انسان، اونوقت این مزدور اینطوری لجن پراکنی میکنه
    • رضا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 1
      چطوری غرب زده
  • US ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 16
    نیروگاه اتمی ایران تا الان هیچ برقی تولید نکرده
    • SE ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 1
      همین الا ن هزار مگاوات برق کشور را تولید می کند آنهم با کمتر از ظرفیتش.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    9 19
    حتی اگر بمب اتم هم بخواهی میتونی داشته باشی به شرطی که از توهم نابودی اسرائیل بگذرید. والا تا قیامت ماجرا همینه.
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      پاکستان بمب اتم ساخت اما نه امریکا و نه هیچ کشور دیگه ایی علیه پاکستان نشدن چون پاکستان زمانی که بمب اتم رو ساخت اعلام کرد هرگز پاکستان اول بمب اتم شلیک نخواهد کرد بمب اتم فقط حالت تدافعی برای پاکستان داره
    • ایران iran IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 2
      دوست گرامی رژیم جعلی اسرائیل نماینده استعمار و استعمارگران در منطقه است و باید بدانی که به جغرافیایی که تا کنون از فلسطین اشغال و غصب کرده راضی و خشنود نیست و توهم و رویای تخیلی حکومت نیل تا فرات یهود رو در سر دارند ! از گروه های تروریستی و تجزیه طلب و ایرانستیز در منطقه حمایت می‌کنند ، امیدوارم اگر ایرانی هستی و عاشق ایران روزی که خیلی دیر نشده باشد متوجه این موضوع و خطرات بشوی .. رژیم اسرائیل غده سرطانی منطقه باید جراحی شود خود گروه های فلسطینی و مقاومت این جراحی رو باید انجام دهند .. بیاری یزدان ..
    • SE ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      4 2
      دارید سقوط و احتضار اسراییل را می بینید و می گویید توهم است. فکر می کنم فردایی که اسراییل نابود شد هم می گویید خواب و خیال است و هنوز اسراییل هست! از این همه دریوزگی چه نصیبتان شده؟ مصریها که راه شما را رفتند الان به کجا رسیدند؟
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 3
      نابودی اسرائیل توهم نیست بیچاره، اسرائیل بدون هیچ فشار خارجی در حال فروپاشی از درونه، علی رغم این شدت از سانسور تو سرزمینهای اشغالی، مشخصه اضمحلال قریب الوقوعی در انتظارشه
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 0
      شما بگو توهم نیست نابودی اسرائیل. فعلا که اسرائیل تو همه جای سیستمتون نفوذ کرده. این شعار نابودی اسرائیل هم بیشتر به درد اسرائیل خورده تا به ضررش باشه. عین اون مقام سوریه ایلی کوهن که از همه بیشتر شعار می داد و جاسوس اسرائیل بود.
  • حسن IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    بخاطر اینه که مردم خودمون ضرورت داشتنش رو نمیدونن و نمیخوان بعنوان حق خودشون ازش استفاده کنن
  • رهگذر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 1
    عجیبه. چهار کامنت اول فعلی مال اسرائیلیاست یا عمله هاشون! غنی سازی کارانتی ادامه کارکرد نیروگاه هاست. نیروگاه اتمی هم داریم که توی بوشهره! بعد ما دنیا رو به لجن نکشیدیم لجن اونیه که اولین بمب اتم رو ترکونده و به لجن های منطقه ما تکنولوژی بمب اتم داده. که قطعا ما نیستیم! اگر دنیا جلوی ایران و ایرانی بایسته تا دانش اتمی نداشته باشه، کمر دنیا رو میشکونیم و اتمی میشیم. به یاری خدای بزرگی که تا حالا چند بار ایران رو قدرت جهانی کرده. به کوری چشم بدخواهان ایران.
    • US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      دلیل عقب ماندگی ایران یک سری افراطی هستند که هرکی نظرش مخالف انها باشه ربط میدن به اسراییل و غرب . تا زمانی انتقاد پذیری رو یاد نگیریم پیشرفت نمی کنم تو کامنت ها هیچ کس نه از اسراییل دفاع کرده نه ادم اسراییل هستند فقط نظر شخصی شان را گفتند
  • CA ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    اگه ایران میخواست بمب اتم داشته باشه کسی نمی‌توانست جلوش رو بگیره ولی از نظر شرعی رهبری آنرا حرام اعلام کرده. در ضمن مدافع فلسطینی ها بودن به معنی حمله به اسراییل از طرف ایران نیست. اسراییل بخاطر نژاد پرستی خودش از بین خواهد رفت. در ضمن اگه ایران نبود الان داعش بر عراق و سوریه مسلط بود ولی آمریکا به نفع داعش کار می‌کنه و در عراق و سوریه و افغانستان دست به اشغالگری نظامی زده در صورتی که ایران به این کشورها کمک کرده حال مشخص میشود کدوم کشور هشتاد سال هست که زمین رو به لجن کشیده. در ضمن اگر ایران غنی سازی نداشت آمریکا اجازه میداد که ایران رادیو دارو و یا اورانیوم غنی شده خریداری کنه. مطمئنا هیچ موقع اجازه نمی‌داد.ایران نوکر و برده کشور دیگری نیست که ضررهای دستوری اون کشور رو اجرا کنه و هر چی که به نفعش باشه رو پیگیری میکنم.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    چطور باید گفت به نظرتون ما برای تولید برق و استفاده های درست وانسانی خواستار انرژی اتمی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۱_ بله ۲-خیر لطفا جواب بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس