کد خبر 1237015
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
فرودگاه بن‌گوریون

رسانه‌های صهیونیستی عصر پنجشنبه از وقوع آتش‌سوزی در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» اسرائیل خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی عصر پنجشنبه از وقوع آتش‌سوزی در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» اسرائیل خبر داده‌اند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشته این دومین آتش‌سوزی است که در منطقه «بنی آترات»، در ۱۵ کیلومتری تل‌آویو اتفاق افتاده است. جروزالم‌پست به زمان وقوع آتش‌سوزی نخست اشاره نکرده است.

بیشتر بخوانید:

صهیونیست‌ها نگران تکرار حمله به کنگره آمریکا در فلسطین اشغالی

اردیبهشت‌ماه سال جاری منابع خبری از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی«بن گوریون» تخلیه منازل مجاور آن خبر داده بودند. این حادثه روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در نزدیکی شهرک صهیونیستی «زیتان» اتفاق افتاده بود، اما مشخص نیست که منظور روزنامه جروزالم‌پست از آتش‌سوزی نخست، اشاره به همین حادثه باشد.

آتش‌سوزی نزدیک فرودگاه بن‌گوریون

سازمان آتش‌نشانی اسرائیل عصر پنجشنبه گفت شدت آتش‌سوزی به اندازه‌ای بوده که برای تمامی منازل اطراف حادثه خطر ایجاد کرده است. چهار تیم آتش‌نشانی برای مهار این آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی هنوز به جزئیات بیشتری از این حادثه و دلیل وقوع آن اشاره نکرده‌اند. منطقه‌ای که در آن آتش‌سوزی اتفاق افتاده در نزدیکی فرودگاه بن‌گوریون قرار دارد.

فرودگاه بن‌گوریون، بزرگترین فرودگاه بین‌المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر لاد و  ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی  تل‌آویو قرار دارد. این فرودگاه به یاد «دیوید بن گوریون» نخستین نخست‌وزیر این رژیم نام‌گذاری شده است و  اسکادران ۲۷ نیروی هوایی ارتش صهیونیست در این فرودگاه قرار دارد.

آتش‌سوزی‌های سریالی در مناطق حساس فلسطین اشغالی بارها در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده و مسئولان صهیونیستی از توضیح درباره دلایل آنها خودداری کرده‌اند.  

آتش‌سوزی در سکوی استخراج گاز طبیعی در سواحل حیفا، آتش‌سوزی پالایشگاه نفت بندر حیفا، آتش‌سوزی مرکز نظامی حیفا، انفجار در صنایع نظامی «تامر» و انفجار موشک در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا»  تنها برخی از حوادثی هستند که هنوز توضیحاتی درباره دلایل وقوع آنها ارائه نشده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی در اکثر موارد درباره دلایل وقوع این حوادث که طی دو ماه گذشته رخ داده‌اند به «مسائل فنی» اشاره کرده‌اند. 

به دلیل عدم اطلاع رسانی رسمی درباره این حوادث، برخی ناظران سیاسی این اتفاقات را رویدادهای امنیتی قلمداد کرده‌اند و معتقدند به همین دلیل رژیم صهیونیستی حاضر نیست درباره آنها جزئیات رسمی اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 0
    باید به جهودهای اشغالگر منطقه یاد آوری و هشدار داد حادثه خبر نمیکند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس