کاخ سفید

سخنگوی کاخ سفید با ادعای تمرکز بر راه حل دیپلماتیک، مدعی شد که مسدود شدن وبسایت های محور مقاومت از سوی وزارت دادگستری انجام شده و این طور نیست که در هماهنگی با سایر ابعاد مذاکرات وین باشد.

به گزارش مشرق، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران مدعی شد که تصمیم برای مسدود کردن دامنه اینترنتی وبسایت های وابسته به محور مقاومت، به طور مستقل از سوی وزارت دادگستری آمریکا اتخاذ شده و این موضوع ربطی به مذاکرات احیای برجام ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که «چه چیز منجر به اتخاذ چنین تصمیمی شد و چرا در این مقطع (که مذاکرات وین در جریان است) این تصمیم عملی شد»؛ گفت: این تصمیم و کاری است که از سوی وزارت دادگستری انجام شده، به همین دلیل شما را به این نهاد ارجاع می دهم.

ساکی در پاسخ به این سوال که آیا «هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود دارد که چنین تصمیمی مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران را تحت الشعاع قرار دهد» مدعی شد: ما همچنان در حال انجام این مذاکرات هستیم و تازه دور ششم را تمام کرده ایم. مشخصاً همه مذاکره کنندگان به پایتخت هایشان بازگشته اند و (آنجا) در حال انجام گفتگوهای ضروری هستند.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعاهای خود افزود: منفعت ما پیگیری یک راه حل دیپلماتیک است. امیدواریم آن دیگرانی هم که جایگاهی پشت میز مذاکره دارند همین کار را بکنند. اما باز هم می گویم که این اقدام (مسدود کردن دامنه اینترنتی وبسایت ها) از سوی وزارت دادگستری انجام شد و این طور نیست که در هماهنگی با دیگر ابعاد مذاکرات وین انجام شده باشد.

این در حالی است که یک منبع آگاه به خبرگزاری بلومبرگ گفته که «رابرت مالی» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران می‌تواند اواسط هفته آینده برای ادامه گفتگوها به وین بازگردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 1
    لطفاً جلوی مذاکرات سازش در دور هفتم با این بی شرف ها را بگیرید. این ها جز زبان زور را نمی فهمند و می خواهند به بهانه ی احیای برجام، برجام های دیگری را بر ما تحمیل کنند، بی آن که کوچکترین امتیازی بدهند.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    در بحث هسته ای همین خط را بروید جلو طرف مقابل را وادار به عکس العمل نکنید این اصل اول و مهم سیاست است شما باید عکس العمل نشان دهید منتظر عمل طرف‌مقابل باشید برای فشار به آمریکا باید منافع اقتصادی و نظامی او را در غرب آسیا هدف قرار داد در هم همین مسیری که هستید حرکت کنید و جو موجود را با سیاست های تند تغییر ندهید
  • وطن پرست DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    ظاهرا کلا هیچی به مذاکرات وین ربطی نداره. مذاکرات بی ربط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس