مذاکرات

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که دور آینده مذاکرات احیای برجام در وین احتمالاً اواسط آگوست (اواخر مردادماه) و در دولت رئیسی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری بلومبرگ روز سه‌شنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شد که مذاکرات احیای برجام در وین احتمالاً پس از مراسم تحلیف رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران از سر گرفته خواهد شد.

دو دیپلمات که مدعی شده‌اند از برنامه زمان‌بندی مذاکرات وین آگاهی دارند، به بلومبرگ گفته‌اند که انتظار می‌رود که دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین اواسط ماه آگوست (اواخر مردادماه) برگزار شود. بلومبرگ به درخواست این دو دیپلمات، از افشای نام آنها خودداری کرده است.

یک دیپلمات اروپایی نیز که خواسته است نامش فاش نشود، در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرده است که انتظار می‌رود ایران پس از مراسم تحلیف رئیسی –که اواسط مردادماه برگزار می‌شود- مذاکرات احیای برجام را ادامه دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    امام خامنه ای در بیانات نوروزی امسال فرمودند: آمریکایی‌ها باید تمام تحریمها را لغو کنند، بعد ما راستی‌‌آزمایی خواهیم کرد؛ اگر چنانچه به معنای واقعی کلمه لغو شده بود، آن وقت ما به تعهّدات برجامی‌مان برمیگردیم، یعنی بدون هیچ مشکلی به تعهّدات برخواهیم گشت؛ این سیاستِ قطعی است. قول آمریکایی‌ها را [هم] معتبر نمیدانیم؛ اینکه بگویند ما برمیداریم و روی کاغذ بردارند، این فایده‌ای ندارد؛ عمل لازم است؛ باید در عمل تحریمها را بردارند، ما هم راستی‌آزمایی کنیم و مطمئن بشویم که تحریمها برداشته شده، آن وقت به تعهّداتمان عمل میکنیم.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    اگه راست گفته باشن خبر خوبیه ولی مواظب مکر این وزارت خارجه ایهای این دوره باشین، صبح پامیشین یهو میگن امضاء کردیم!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس