وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس، با صدور دستوری ویژه، سازمان راهداری و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستوری ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه دریافتی دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند، ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری‌ها و به ویژه خانواده‌های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، دستور ویژه‌ای را برای بررسی علل سانحه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

یادآوری می‌شود در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

وزارت راه وشهرسازی درگذشت جان سوز این خبرنگاران را به مدیران عامل هر دو خبرگزاری و همکاران رسانه‌ای تسلیت می‌گوید و برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    ای بابا ازین دستورات زیاده چه فایده وقتی خروجی موثر برای مردم نداره ....
  • ES ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • محمد حسین نیکویی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    خود همین وزیر پلی را در مسیر اقلید سورمه درست کرده که هر روز تصادفات بیشتر میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس