سخنگوی قوه قضاییه خواستار بررسی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران شد

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درپی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده، در تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به بررسی ابعاد این حادثه پرداخت.

به گزارش مشرق، در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه - نقده، سخنگوی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه، برای درگذشتگان آرزوی علو درجات و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسالت کرد.

همچنین اسماعیلی در تماس تلفنی با ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بر بررسی ابعاد مختلف این حادثه تاکید کرد.

ساعتی پیش مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در پیامی درگذشت ناباورانه دو تن از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا را در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی به خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای مصدومان این حادثه تلخ شفای عاجل آرزو کرد.

به گزارش مشرق، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    در مقابل اتوبوس کارگرها هم همین برخورد رو دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس