کد خبر 1233901
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
آیا انتفاضه جدیدی در فلسطین در حال شکل‌گیری است؟

در حالی که انتفاضه سنگ صهیونیست‌ها را در کرانه باختری به ستوه آورده، بالن‌های آتش‌زا باعث واکنش‌های جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که ارسال بالن های بسیار ارزان قیمت آتش زا توسط جوانان فلسطینی صهیونیست‌ها را به مرز جنون رسانده، مبارزات فلسطینیان در کرانه باختری هم مشکلات این رژیم را چند برابر کرده است.

روزنامه معاریو در خبر کوتاهی در این رابطه اعتراف کرد صدها جوان فلسطینی با سنگ و بطری های آتش زا با نظامیان ارتش اسرائیل در نقاط مختلف کرانه باختری درگیر شدند.

این روزنامه عبری زبان در پایگاه اطلاع رسانی خود تاکید کرد نظامیان اسرائیلی همچنان در حال تلاش برای متفرق کردن فلسطینیان در نقاط مختلف کرانه باختری هستند.

پایگاه اطلاع رسانی یا نت وابسته به یدیعوت آحارانوت هم در خبری در این رابطه خبر داد ، صدها فلسطینی در نزدیک کانون های جدید شهرک سازی در کرانه باختری دست به تظاهرات زده و بعد از ورود نظامیان اسرائیلی به این امر با آنها درگیر شدند و به سوی آنها سنگ پرتاب کردند.

پایگاه عبری زبان نیوز واللا هم در خبری اعلام کرد درگیری نظامیان اسرائیلی در کانون شهرک نشینی ایواتار در اطراف کفر بیتا منجر به زخمی شدن دست کم ۴۷ فلسطینی شده است.

دبکا فایل هم از بازداشت ۱۴ جوان فلسطینی از داخل مسجد الاقصی خبر داد.این جوانان برای دفاع از مسجد الاقصی و برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شده بودند.

در این بین بالن های آتش زا هم بلای جان شهرک نشینان صهیونیست شده است و استیصال و درماندگی را برای صهیونیست‌ها به جایی رسانده است که اعلام کردند بادکنک را با موشک پاسخ داده و از هر جا بادکنک های هلیومی به سوی شهرک ها آزاد شوند، مورد حمله قرار خواهند داد.

به اعتقاد کارشناسان، ارتش صهیونیستی با وجود آن که تلاش می کرد بعد از جنگ ۱۱ روزه به نوعی خود را در این جنگ پیروز معرفی و اعلام کند قواعد بازدارندگی را ایجاد کرده است، اما ورود بالن های آتش زا این نقشه صهیونیست‌ها را هم نقش بر آب کرده است.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس