شهادت ۳ جوان فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیست‌ها در «جنین»

روزنامه‌ای صهیونیستی در ادعایی نوشت، یک فرمانده ارشد ارتش این رژیم در درگیری اخیر میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی مورد سوءقصد قرار گرفته اما جان به در برده است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»  مدعی شد، در آخرین دور درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در ماه می (معروف به سیف القدس) «یونتان اشتاینبرگ» فرمانده ارتش این رژیم در مرکز کرانه باختری مورد سوءقصد قرار گرفت اما از این ترور جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید:

یورش صهیونیست‌ها به راهپیمایی‌ فلسطینیان

وب‌سایت این روزنامه با انتشار فیلمی مدعی شد،  فرمانده مذکور به همراه تعدادی از نظامیان دیگر در آن زمان  در حال نظارت بر تظاهرات هزاران فلسطینی در نزدیکی شهرک «بیت ایل» در شمال کرانه باختری بوده‌اند که صدای گلوله شلیک شده در فاصله کمی از این فرمانده شنیده شده است.

یدیعوت افزود، ده‌ها گلوله به سمت این نظامیان صهیونیستی به صورت غافلگیرانه شلیک شده و بر اساس تحقیقات نظامی انجام شده، فلسطینی‌های مسلح بیش از صد گلوله شلیک کرده‌اند. در این حین دو نظامی جراحات متوسطی بردشتند و فرمانده یاد شده از مرگ حتمی نجات پیدا کرده است.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    11 10
    این مزدوران داعشی مزاج باید بدانند که عمرشان به پایان رسیده. چقدر کشتار می کنند از مردم بی دفاع . چقدر غارت می کنند منابع مردم را. چقدر دزدی می کنند از بیت آلمان. چقدر توطئه می کنند بر علیه مسلمانان. چقدر دسیسه می چینند برای شیخ نشینان خلیج فارس. چقدر........
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    اینهابه همون روشی که دانشمندان هسته ای ایران رادرمرکزشهریاشهیدفخری زاده راتاآبسرددماوندمیان ترورمیکنن وبرمیگردندبایدبه همین ترفندونقشه هم توخودسرزمین های اشغالی جوابش رابگیرندوضربه ببینند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    باید از غرب آسیا بروند یاباپای خودشان بروندیابه جهنم فرستاده میشوندإن شا ءالله
  • بهزاد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    16 14
    ۴۵۰۰ تا موشک میزنن ۴ تا غیر نظامی کشته میشن ۱۰۰ تا گلوله میزنن ۲ تا سرباز زخمی میشن محور مقاومت سوراخ شده
    • محمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      این حرفیه که اسرائیل و غربیها می زنن چون عادت دارند کشتگان خودشون رو یک صدم و کشتگان طرف مقابل را صد برابر نشان بدند اما در واقعیت همه چیز برعکس است و اگر این گونه نبود اسرائیل با آن سابقه شرارت در نبرد شمشیر قدس به این سرعت دنبال خاتمه درگیری نمی رفت مثل سال 2006 که 50 تانک از دست داده بودند و صدها کشته رو دستشان مانده بود و می گفتند چند نفر کشته داده اند و گدایی صلح می کردند و مثل موشکباران عین الاسد که 250 کشته را به 100 نفر ضربه مغزی کاهش دادند و غربگدایان داخلی ما را شاد کردند.
    • امیر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      اونی که سوراخ شده....... استغفرالله برو بچه جون بدو دیگه اینجا ها نبینمت فعلا که اسرائیل جونتون اومد منطقه شیخ الجراح رو بگیره اما دید به همین سادگیا نیست نتانیاهو جونتون به 13 روز نکشید رفت مصر رو واسطه کرد تا کمتر راکت بخوره به تل آویو جونتون الان هم اسرائیل جونتون جرات نداره به کشتی حامل سوخت ایران یک نگاه چب بکنه
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      سوراخ خودت شدی .. مثل آدم صحبت کن
    • حسین IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      اتفاقا ذهن شما سوراخ شده بس که در البانی پشت کامپیوتر جون دادی. عزیزم کاری که محور مقاومت کرد.هیچ قدرتی نمیتواند در برابر رژیم صهیونیستی انجام دهد. فلسطینی ها با سنگ میجنگیدن. اما حالا ۴۵۰۰تا موشک در ۱۲ روز اونم موشک های ۳۰ سال پیش ایران از نظر فناوری. در ضمن محور مقاومت فقط فلسطین نیست.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    خب خدا رو شکر
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بیش از صدگلوله، اونم غافلگیرانه شلیک و فقط دو نفر جراحت متوسط!! یا اون وریا خیلی ناشی. یا این وریا خیلی تیز و حرفه ای، که درصد خیلی کم، مجروح فقط...
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    به ما چه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس