ستاد انتخابات: فاقدین سواد و یا کسانی که نقص عضو دارند با یک همراه باسواد به شعب مراجعه کنند

اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور صادر شد: فاقدین سواد و یا کسانی که نقص عضو دارند با یک همراه باسواد به شعب مراجعه کنند

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور صادر شد ودر آن آمده است که رای دهندگانی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند ، برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه نمایند.

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستاد انتخابات کشور

اطلاعیه شماره  ۲۵

به اطلاع آن دسته از رای دهندگان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی را  در برگ رأی نوشته و سپس آن را به صندوق رأی بیندازند.

ضمناً مسئولین شعب ، اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظرین شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

همچنین به اعضای محترم شعب اخذ رأی توصیه می شود:

اولا: به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند.
دوماً: توجه داشته باشند که برگ های رأی هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام.خوب این چه کاریه!الان تویه خود سوریه که عکسش هم هست! تصاویر نامزدها رو روی برگه چاپ کردن! خیلی واضح شما هم همین کار رو می کردید،تا اونیکی سواد نداره فقط اون قسمت مد نظر رو خط خطی کنه.امروزه با علوم الکترونیکی میشه خیلی کارها راحتر و اسان تری هم کرد. واقعا برای همه اقشار جامعه احترام قائل باشید. مطمعا باشید مردم ایران همگی نگران قشر که سواد لازم رو ندارن هستن. که کسی یا روباهی یا گرگی فریبشون بده. لطفا فکر اساسی کنید برای همه اقشار جامعه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس