کد خبر 1231451
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
انهدام باند سارقان منازل

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: با دستگیری یکی از اعضای این باند، کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سعید مجیدی بیان داشت: پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی با موضوع سرقت منزل ارجاع شد.

وی عنوان کرد: مال باخته اظهار داشت: ساعت ۸ شب هجدهم اردیبهشت ماه از منزل خارج و حدود یک ساعت بعد در پی تماس همسایگان از سرقت منزلم مطلع شدم و پس از بازگشت مشاهده کردم که سارق یا سارقان با تخریب توپی قفل درب ورودی ساختمان و درب واحد وارد و مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون تومان را به سرقت برده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به محل سرقت اعزام و در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته جغرافیای وقوع جرم مشخص شد دو نفر مرد پس از شناسایی واحد و اطمینان از نبود ساکنین اقدام به تخریب درب ورودی ساختمان نموده و مرتکب سرقت می‌شوند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند سرنخ‌هایی را بدست آورند که با جمع بندی سرنخ‌ها و کنار هم قرار دادن آن‌ها رد پای یکی از مجرمان سابقه دار به اسم فریبرز را در سرقت اخیر کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با کشف هویت یکی از سارقان بلافاصله پرونده برای صدور دستورات قضائی به دادسرا ارسال و پس از اخذ مجوزات قانونی، بررسی و پیگیری‌های ویژه از مراجع ذیصلاح انجام و اقدامات گسترده پلیسی برای دستگیری سارق آغاز شد.

مجیدی افزود: علیرغم جابجایی‌های متعدد محل سکونت و مخفیگاه و حرفه‌ای عمل کردن فریبرز و هوشیاری بالای وی نهایتاً تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مثمر ثمر واقع گردیده و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انجام تحقیقات فریبرز به بزه انتسابی معترف و ارتکاب سرقت با همکاری همدستانش و سرکردگی فردی بنام سیاوش را قبول کرد که اقدامات لازم انجام و پرونده تکمیلاً به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار تامین متناسب تحویل مراجع قضائی شد و پیگیری‌های ویژه در راستای جلب و دستگیری سایر اعضای باند به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس