کد خبر 1231277
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
صحنه جرم نمایه جنایت نمایه تیراندازی نمایه

در یک حادثه تیراندازی در شهر «کلیولند» ایالت اوهایو دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی مرگبار جدید در آمریکا، این بار در «کلیولند» ایالت «اوهایو» دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

ثبت ۲۶۷ تیراندازی گسترده در آمریکا از ابتدای سال میلادی

پایگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا در این خصوص گزارش کرد، «جنیفر سیاچیا» سخنگوی پلیس کلیولند اعلام کرد که مأموران پلیس این شهر اوایل صبح شنبه به وقت محلی تماس تلفنی را در رابطه با وقوع یک حادثه تیراندازی دریافت کردند و دو مرد را زخمی در نزدیکی یک پمپ بنزین و یک مرد زخمی دیگر را در پیاده‌رو محل حادثه پیدا کردند.

بنا بر گفته سیاچیا، دو فردی که در نزدیکی پمپ‌ بنزین زخمی شده‌ بودند، در همان صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و فرد دیگر پس از انتقال به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه جان خود را از دست داد.

مأموران پلیس همچنین سه زن و یک مرد در بازه سنی ۳۰ تا ۴۳ سال را در محل حادثه تیراندازی در حالی پیدا کردند که بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا، سر و مچ دچار جراحت شده بودند و هر چهار نفر به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شدند.

طبق این گزارش، در اوایل هفته جاری، در مجموع پنج نفر در چندین حادثه تیراندازی در شهر کلیولند جان خود را از دست داده‌اند.

مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد، در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.

در یکی از جدیدترین حوادث تیراندازی در آمریکا، روز شنبه هفته جاری، در یک حادثه تیراندازی کور در شهر «آستین» ایالت تگزس دست‌کم ۱۴ نفر گلوله خوردند و زخمی شدند و پلیس یک فرد مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس