تیراندازی در فلوریدا جان ۴ نفر از جمله کودک خردسال را گرفت/۳ نفر در واشنگتن کشته شدند

دستکم چهار نفر، از جمله یک کودک نوزاد و مادرش توسط یک تیرانداز در فلوریدا کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از «نیوز ویک»، پلیس فلوریدا که فرد تیرانداز را یک «سوروایوالیست» توصیف کرده گفت که قربانیان این حادثه تیراندازی جمعی شامل دو زن، یک مرد و یک نوزاد هستند که اهالی دو خانه در همسایگی یکدیگر بودند.

به گفته پلیس، پس از اینکه در ساعت ۴:۳۰ بامداد یکشنبه صبح در خانه ای در لیکلند صدای تیراندازی شنیده شد ماموران پلیس به آنجا رفتند و پس از مدتی با مردی مواجه شدند که تا دندان مسلح بود و لباس ضد گلوله بر تن داشت بطوری که مشخص بود خود را «آماده نبرد» کرده است.

مظنون سپس متواری و وارد خانه دیگری شد و کمی بعد ماموران صدای تیراندازی و جیغ زدن یک زن و کودک نوزادش را شنیدند.

در نهایت پس از شلیک چندید گلوله به سمت پلیس فرد مضنون زخمی شد و خود را تسلیم پلیس کرد.

در جریان تیراندازی یک دختر ۱۱ ساله نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

سوروایوالیست به فردی اطلاق میشود که با جمع آوری سلاح و مهمات، آذوقه و یا سایر ملزومات نجات از حوادث طبیعی یا غیر طبیعی خود را برای بروز فاجعه آماده میکند و برای بقای خود حتی از کشتن دیگران نیز ابایی ندارند.

در حادثه تیراندازی دیگری در واشنگتن دی سی آمریکا، سه نفر کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند. در این مورد که پلیس از آن به عنوان «تیراندازی هدفمند» یاد کرد چندین فرد مسلح از یک خودرو خارج شده و شروع به تیراندازی به گروهی دیگر کردند که در گوشه‌ای از خیابان ایستاده بودند.

روبرت کانتی، رئیس پلیس متروپولیتن واشنگتن دی سی در یک کنفرانس خبری گفت که این قتل سه‌گانه حدود ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر در قسمت شمالی پایتخت رخ داده است.

کانتی گفت که پس از این تیراندازی، مظنونان از محل متواری شدند و شش نفر مجروح نیز به بیمارستان منتقل شدند و در آنجا مرگ سه نفر از آنها که شامل، دو مرد و یک زن بودند، اعلام شد.

بر اساس آمار پلیس واشنگتن دی سی، مانند دیگر شهرهای بزرگ در سراسر آمریکا، تیراندازی و جنایت در این شهر نیز افزایش یافته است، بطوری که آمار قتل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میلادی ۱۴ درصد افزایش داشته و ۵۹۷ نفر امسال مورد حمله با اسلحه گرم قرار گرفته‌اند که نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    لا اله الا الله بعد یه سفیه اومده بود از دزد مسلح گوشت تو ایذه دفاع کرده بود. بعضیها فقط برای نیش زبان زدن به کشور خودشون، دیگه نهایت بلاهت خودشونو تو کامنتها اثبات می کنند. مسئولین عزیز شهرستان ایذه خواهش میکنیم سریع اون اشرار رو دستگیر کنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس