خیز انصاری فرد برای کسب آقای گلی انتخابی جام جهانی+عکس

مهاجم ملی پوش کشورمان سومین گلزن برتر مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف کامبوج رفت و با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

کریم انصاری فرد در این بازی موفق شد گل هفتم تیم ملی کشورمان و هفتمین گل خود را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ثمر رساند و در جایگاه سوم بهترین گلزنان این رقابت ها ماند.

البته مهاجم ایرانی برای کسب آقای گلی گام برداشته است چون با بهترین گلزن این رقابت ها تنها ۲ گل فاصله دارد.  توکومی مینامیو از ژاپن با ۹ گل بهترین گلزن مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا است.

خیز انصاری فرد برای کسب آقای گلی انتخابی جام جهانی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    بله سردار بازی ندادند و به طارمی اجازه ندادند پنالتی بزند و .....
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    آقای کریم انصاری فر بجای اینکه بفکر آقای گلی خودش باشد اول بعنوان یک کاپیتان درون زمین و بزرگتر کمی از خود نمایی و غرور را صرف بها دادن به جوانترها و روحیه دادن به بازیکنانی جوان و تاثیر گذار میبودن خیلی کاری بزرگتر انجام داده بودن با توجه به نزدیک شدن به پایان بازی کردن افرادی امثال ایشان به جوانترها برای آینده تیم ملی بها بدهند در صحنه پنالتی مهدی قائدی میخواست او بزند اما این آقا با قلدری او را کنار زد هر چند نتیجه هم تیم گرفته بود میشد با روحیه دادن به مابقی بچه ها بزرگی را آموخت باشد که از این قبیل کارها درستش را انجام دهیم از طرف یک پرسپولیسی متعصب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس