کد خبر 1228309
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
زنگنه نمایه

نماینده مسجدسلیمان پاسخ‌های وزیر نفت به سوالش درباره علت تأخیر در ساماندهی گاز فلر و لزوم ساماندهی نیروی انسانی در وزارت نفت را به صورت مشروط قانع‌کننده دانست.

به گزارش مشرق، علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۸ خرداد) بعد از پاسخ‌های بیژن نامدار زنگنه به سؤال خود درباره علت تأخیر در ساماندهی گاز فلر و عدم ساماندهی نیروی انسانی در وزارت نفت اعلام کرد: به صورت مشروط قانع شده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی سوال نمایندگان از «زنگنه»

ورناصری خواستار تشکیل کمیته مشترک برای پیگیری این موضوع و نظارت میدانی کمیسیون انرژی مجلس و سازمان پدافند غیرعامل در این باره شد.

بیشتر بخوانید:

زنگنه: ۹۵ درصد جمعیت ایران «گاز» دارند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم در این باره اعلام کرد: بر اساس بازدید میدانی و مشاهدات خودم کارهای خوبی برای جمع‌آوری گازهای مشعل انجام شده است اما وزیر نفت هم قول بررسی میدانی این موضوع را داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 0
    این یاروتامفرغ توفساد روهرچه زوتراستیضاح کنیدهرروزی ک نباشه نفع داره برای کشور. بانبودش راندکمترفسادکمتر.. هرچی ضدامنیتی ومساله داره داره زورچپونی میکنه تووزارت نفت و شرکتهای تابعش تابخواهدپاکسازی بشه این نفوذیان سالیان زمان میبره. خصوصااین اواخرچندین وچندنفرجدیداضاف کرده دوتانماینده سابق مجلس هم ک پاچخواراین یاروبودن الان شدن عضوهیت مدیره و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس