انتخابات

حامیان همتی و مهرعلیزاده در پی آن هستند تا دوقطبی های کاذب را به عنوان جایگزین کارنامه و برنامه، به افکارعمومی تحمیل کنند.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

سایت بی بی سی فارسی- از حامیان تحریم مردم ایران- در گزارشی نوشت: «محسن مهرعلیزاده در بخشی از سخنانش خطاب به ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات و رئیس قوه قضاییه گفت که او با شش کلاس سواد نمی تواند کشور را اداره کند...مهرعلیزاده خطاب به رئیسی گفت که او سندرم پست بی قرار دارد و دائم از یک سمت به سمت دیگر می رود و حالا هوس ریاست جمهوری کرده است، در حالی که اگر به دنبال مبارزه با فساد باشد، در قوه قضاییه بهتر می تواند عمل کند. اشاره آقای مهرعلیزاده به یکی از شخصیت های سریال پایتخت است که در آن سندرم دت بی قرار داشت و دستش بدون اراده حرکت می کرد».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

این سایت ضدایرانی در بخش دیگری از گزارش نوشت: «عبدالناصر همتی که در بخش اول مناظره بارها هدف انتقاد نامزدهای دیگر قرار گرفته بود، از اینکه آقای رئیسی همچنان رئیس قوه قضاییه و در صدر اخبار است انتقاد کرد و گفت خودش برکنار شده و به عنوان یک فرد عادی نامزد انتخابات است. او به کنایه به رئیسی گفت که باید امان نامه بگیرد که به خاطر حرفهایش توسط رئیس قوه قضاییه بازداشت نشود».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود

«حسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران در مصاحبه با سایت خبرآنلاین با اشاره به حمله برخی کاندیداها به دولت روحانی گفت: «یک ایراد این مناظره این بود که کاندیداها به دولت حمله می کردند در حالی که هیچ یک از دولتمردان آقای دکتر روحانی در آن صحنه حاضر نبودند. اگر می خواستند پاسخی بشنوند باید کرسی مخصوصی برای دولت طراحی می کردند تا دولت بتواند از خودش دفاع کند این نکته هم از ضعف های اساسی کار بود».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

مرعشی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «آقای همتی هم مورد حمله قابل پیش بینی اما غیرمنصفانه ای قرار گرفت به جای اینکه بتواند راهکارهای عالمانه خود را در اقتصاد ایران ارائه کند مجبور شد به تهاجمات چندنفره پاسخ بدهد از نگاه بنده در این بخش توانست جسارت های خودش را نشان دهد».

کارویژه حامیان همتی و مهرعلیزاده: دوقطبی های کاذب بجای کارنامه و برنامه

سایت خبری اعتمادآنلاین در مطلبی به نقل از سایت انتخاب با عنوان «طرح مجلس درمورد فضای مجازی در آستانه تصویب» نوشت: «رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس گفت: طرح نمایندگان برای ساماندهی فضای مجازی پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی در نوبت بررسی در صحن علنی پارلمان قرار دارد».

این سایت اصلاح طلب در ادامه نوشت: «براساس این طرح... هر گونه ارائه خدمات پولی و بانکی به کسب و کارهای فعال در پیام‌رسان‌های اجتماعی خارجی ممنوع است».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

سایت رجانیوز در واکنش به این گزارش نوشت: «این خبرسازی دروغ در حالی است که چنین طرحی در مجلس وجود ندارد و خبر منتشر شده مربوط به دی‌ماه سال گذشته بوده و این طرح همان زمان به سرعت توسط نمایندگان متوقف شده و هم‌اکنون طرحی با اصلاحات گسترده و متفاوت در دست بررسی است. با این وجود سایت وابسته به دولت با انتشار طرح رد شده و قدیمی در حال فضاسازی رسانه‌ای است».

این سایت خبری در ادامه نوشت: «به نظر می‌رسد رسانه‌های نامزدهای اصلاح طلب بعد از حمایت تمام قد رئیسی از فضای مجازی در مناظره اول و انتقاد از کمبود زیرساخت‌ها و سرعت اینترنت به شدت عصبانی شده‌ و تلاش دارند تا با دروغ‌پردازی صحنه را به نفع خود تغییر دهند».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

لازم به ذکر است که «مهدی دوستی» سخنگوی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: «با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی متاسفانه فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات علیه ایشان همچنان ادامه دارد».

دوستی تاکید کرد: «ضمن حفظ احترام به جناب آقای تقی پور، ایشان هیچگونه سمتی در ستاد های مردمی حامی آیت الله رئیسی ندارند».

تقلای رسانه وابسته به آل سعود برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات

سایت خبری ایران اینترنشنال- وابسته به آل سعود و حامی رسانه ای گروهک های تروریستی ضدایرانی- در گزارشی نوشت: «در مجموع حدود ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی ایران اینترنشنال گفته اند که از نظر آنها رئیس جمهوری در ایران قدرت لازم برای حل مشکلات کشور را ندارد».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

این سایت ضدایرانی در ادامه نوشت: «براساس این نظرسنجی...۲۴ درصد مردم اعتقاد دارند که رئیس جمهور قدرت چندانی ندارد یا توان او برای حل مشکلات کشور خیلی کم است. حدود ۴۵ درصد نیز معتقدند که رئیس جمهور تنها تا حدی قدرت حل مشکلات کشور را دارد. در این میان تنها حدود ۲۶ درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که رئیس جمهور در ایران قدرت زیادی دارد. پنج درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز در این باره اظهارنظر نکرده اند.»

جوان مرزنشین باید صادرکننده شایسته باشد نه کولبر

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «رئیس‌جمهور و  جوانان» گفت: « باید برنامه اصلی برای دولت این باشد که صادرات را یک وظیفه محوری برای دستگاه‌ها قرار دهد؛ هر جوان مرزنشین باید یک صادرکننده شایسته باشد نه اینکه بخواهد به کولبری تن دهد».

جلیلی با بیان اینکه برخی شاخص‌ها در استان‌های مختلف دارای اختلاف چشمگیری با یکدیگر هستند، گفت: «در موضوعات اقتصادی باید نگاهی حکمفرما باشد که زمینه های تبعیض شکل نگیرد. امروز ۵۰ درصد جمعیت ایران تابحال تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند و از سوی دیگر، ۹۰ درصد ارزش تسهیلات پرداختی به ۱۰ درصد تعلق گرفته است؛ این یکی از تبعیض های جدی است».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

وی افزود: «در هشت سال گذشته با بیش از ۲۴ صنف صنعتی جلسه داشتیم؛ در ۱۲۰ سفری که در این سالها داشتم، یکی از اهداف آن بازدید از شهرک های صنعتی بود. یک وقتی یک کارخانه مشکلش را حل میکنیم اما راه اساسی این نیست. در این جلسات به ۱۷ مشکل اصلی رسیدیم که تا برطرف نشود نتیجه لازم نمیرسد؛ بر همین مبنا برنامه‌هایی را تهیه و تدوین کردیم».

یک درس اخلاقی از مناظره اول انتخابات

یکی از فعالین رسانه ای در مطلبی نوشت: «آموزنده‌ترین بخش مناظره اول وقتی بود که آقای زاکانی حاضر نشد بگوید جانباز است و افتخار دفاع از اسلام و ایران را خرج تبلیغات انتخاباتی کند. زاو نوجوان بود که به جبهه رفت و ۱۸ ساله بود که جانباز شد. جانبازی به او اجازه نداد به ورزش موردعلاقه‌اش کشتی و رشته تحصیلی مطلوبش بپردازد».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

یکی دیگر از فعالین رسانه ای نیز در همین رابطه نوشت: « می‌توانست بگوید «چون جانبازم»، ولی نگفت. می‌توانست بگوید «به خاطر مجروحیت دستم»، ولی نگفت.  اما به دستش اشاره کرد و گفت «به خاطر معلولیتم».

یک کاربر فضای مجازی هم نوشت: «زاکانی نخواست جانبازی ۵۰ درصدی خودش را به رُخ بکشد یا منّتی بگذارد و صرفاً با گفتن معلولیت دستش، از موضوع عبور کرد. نمونه‌ای از شاگرد پرورش یافته‌ی مکتب خمینی(ره)».

با صرفه‌جویی در یارانه‌های پنهان کسری بودجه را جبران می‌کنیم

«محسن رضایی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه رادیو اقتصاد گفت: «ما از طریق صرفه‌جویی در یارانه‌های پنهان، کسری بودجه دولت را جبران خواهیم کرد و از اینکه دولت دستش را در جیب مردم کند جلوگیری خواهیم داشت. ما با سلطان‌های شکر، فولاد، خودرو که یارانه های بسیاری دریافت می‌کنند مقابله خواهیم کرد و دست آنها را کوتاه می‌کنیم و نمی‌گذاریم که یک عده یک شبه پولدار شوند. ما با اصلاح سیاست‌های پولی و مالی کاری خواهیم کرد که ثبات در اقتصاد کشور ایجاد شود».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

رضایی افزود: «مسأله ای که به آن توجه خواهیم کرد، استفاده از تجارت همسایگان است. ما باید از ظرفیت‌های ۱۶ استانی که با ۱۵ کشور همسایه هستند استفاده کنیم. ما به صورت جدی بازارهای مرزی را ساماندهی و تقویت و تجارت همسایگان را قوی می کنیم تا هرآنچه مردم می‌خواهند بتوانند وارد کنند و هر چه می‌خواهند صادر کنند».

۶۷درصد وام‌های بانکی امروز را دهک اول جامعه دریافت می‌کند

«امیر حسین قاضی زاده هاشمی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف گفت: « ۶۷ درصد وام‌های بانکی امروز را دهک اول جامعه دریافت می‌کند. ما یک صندوق هدایت نقدینگی ایجاد کرده‌ایم، جلوی رانت‌ها را می‌بندیم و با بازتوزیع نقدینگی اهداف را محقق می‌کنیم. یعنی روش توزیع نقدینگی، تغییر می‌کند و پیش بینی کرده‌ایم آمار ازدواج سه برابر شود».

مرعشی: حمله به دولت روحانی ایراد مناظره بود/ ذوق زدگی BBC از توهین و و دروغ علیه رئیسی

قاضی زاده هاشمی افزود: « :با توجه به اینکه طی یک سال گذشته درگیر بورس بوده ام و ۱۳۰هزار میلیارد تومان توسط ۲۰۰ کد بورسی با تخلفاتی از بازار سرمایه خارج شده تا دولت بتواند کسری بودجه خود را از این طریق حل کند. دولت اجازه ندارد برای حل مشکل نرخ ارز، مردم را بدبخت کنم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • DE ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    10 60
    بهرحال اصولگراها اصلن خوب نتونستن تو مناظره اول اون جور که همتی مهرعلیزاده اونها رو ناک اوت کنن این دو نفرو بکوبونن مردم هم فک میکنن حق بااین دونفره چون اصولگراها جوابی ندادن بهشون پس حرفاشون درسته حتمن
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      26 3
      اونها فقط دروغ گفتن، حرف درست رو با سند ارائه میدن، نمونه ش دروغ گفتن در مورد مدرک آقای رئیسی، رای دادن به دروغ رو مردم توی این هشت سال دیدن، دیگه اینطور نمیشه
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      15 2
      شیعیان امیر المومنین برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری نمبزنن. حتی اگر اون پست رو از دست بدن. انتقاد میکنیم با مردک ولی توهین و تخریب کار دشمنان علی است
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      17 4
      خوب جواب دادن فحاشی نیست بلکه گاهی خاموشی مناسب ترین جواب است، مردم ما هم می فهمند
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      اره بلبل زبونیشونو دیدی حال کردی یحتمل و فکر می کنی با این بلبل زبونی ها و تهمت و شونه خالی کردن از عملکرد خودشون مملکت پیشرفت می کنه . وقتی از یه نفر یه سوال می پرسی و طرف جای سوال تخریبو شروع می کنه یعنی می دونه فقط با حاشیه می تونه سوار شه چون کارنامش داغونه . مردم اگر بر مبنای این کارا می خوان رای بدن و دولت روحانی رو تکرار کنن خوب حقشونه پس نباید برنجن باید به این وضع 4 سال دیگه عادت کنن. من هم می سوزم که با کلی کار تهش می تونم شکم خودمو و خانوادمو از گرسنگی سیر کنم و همگی این مردم باعث و بانی این اتفاقو لعنت می کنم که همیشه عاشق حواشی مزخرفند
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      اقایی که پرچم پیروزی را بالا می بری همتی پرچم سفید تسلیم را بالا برد و از آقای رئیسی درخواست امان نامه کرد حالا دارید ادعا می کنید که اصولگرایان را ناک اوت اوت کرد
    • DE ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 1
      ۰۶:۲۴ بهرحال اصولگراها اصلن خوب نتونستن تو مناظره اول اون جور که همتی مهرعلیزاده یعنی ادامه دولت روحانی اونها رو ناک اوت کنن لذا ما همونطور که از قبل هم تصمیم داشتیم به ادامه روحانی رای میدهیم حالا هرکس میخواد باشه..... مهم اینه که رییسی نیاد جلوی رانت و رانتخواری و رفیق و داداچ رو بگیره ....// عمو مردم اگر اینقدر مانند تو بودند که الان امریکا سراسر ایران را گرفته بود . ملت دیگه کلاهی که جنگ و دلار سه هَزار و پیاده رو و دیوار..... و تازه گی مد شده حالا ناک دان و ناک اوت ...و ضربه فنی فیتیله پیچ بری زیر دوخم سه خمش رو بکشی .... اینها همه کشکه .کار اصلاحات و غربگراها تمام شده است. مثل خودتون که قبل از مناظره انتخاب کردید ملت هم کاری به این مناظره ها ندارند از قبل میدونند بایستی یک دولت انقلابی و جوانگرا بیاد سرکار نه غربگرا.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    29 3
    اگر از بدبختی مردم کسی حرف بزند حمله به اعیحضرت فریدون است -
  • عبدالله مومن IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    27 3
    ما از جانب ملت ایران از توهین به آقای روحانی که خدمات بیشماری مثل فرجام بی فرجام و نابودی پول ملی و صدها مورد ازین کارهای شایسته داشته اند . عذر می خواهیم و امیدواریم که گناهان این ملت ستمگر . نسبت به خود را ببخشند. هههههههههههههههههههههههههه
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    16 2
    نامزدی که واقعا برنامه هایی داشته باشه از تعداد نفس کشیدناشم مراقبت میکنه که تو این ۴دقیقه ۴دقیقه ها وقت کم نیاره برای توضیحشون.وگرنه اونی که با فراغ بال وقت صرف تخریب بقیه و لودگی نمیکنه که بقیه هم مجبور بشن جواب اونو بدن و‌ از توضیح برنامه هاشون عقب بیفتن
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    24 2
    مرعشی طوری میگه باید برای دولت قبل کرسی مخصوص می دیدند تا از خودش دفاع کنه که ظاهراً یادش رفته دو دوره قبل همفکران ایشان چه ناجوانمردانه به دولت قبل تر تاختند و مجال دفاع هم ندادند.
  • وروجک IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 3
    مناظره یا مباهله یا مباحثه یا مداخله یا مکاشفه یا مقاتله یا مدافعه یا مضاربه یا محاربه الغوث الغوث الغوث خلصنا من النار یارب
  • ناشناس IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 9
    از پروژه مظلوم نمایی آقای لاریجانی و احتمال ورود آقای لاریجانی بعد از مناظره ها غافل نشد . چون این احتمال وجود داره که آقای لاریجانی بعد از مناظره ها به انتخابات اضافه بشن. !!!!!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 1
    این مرعشی روز به روز جوانتر میشه و گونه هاش سرخ تر! پشه اینها رو نیش نمیزنه....
  • بهزاد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    12 3
    تا آخر همراه سید بزرگوار جناب رئیسی ایستاده ایم . به امید پیروزی جبهه حق
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    14 2
    همتی بی اخلاق خودش شروع به حمله و بداخلاقی کرد اونوقت میگه مجبور شدم به دیگران پاسخ بدم! عجب وقاحتی. خودت شروع کردی نامرد وقتی اونایی که بهشون تهمت زدی جوابتو میدن دلخور میشی؟! بکش پشت دوری!
  • ايراني غيور IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    مرعشي راست ميگه نبايد روي ... پا گذاشت هم پا كثيف ميشه وهم بوش در مياد....
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    البته بنده منتقد آقای احمدی نژادهستم اما دولت جناب روحانی از ابتدا تا همین الان که نزدیک به پایان کارش هست مدام از حملات پی درپی به دولت قبل غافل نبودند،این روهم میدونیم که این دولت انتقادپذیریش ضعیفه اما باید دیریازود پاسخگوی ناکارآمدیها و اوضاع نابسامانی که هست باشه.
  • سارا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    مرعشی چون آقای همتی خودش شروع کرد به تهمت زدن از روی کاغذ کاملا معلوم بود برنامه داره برای این کار و دیکته شده این حرف ها رو ميزنه مردم فهم شعور دارن وقتی خودت چیزی تو چنده نداری حق داری آسمون به ریسمون ببافی زاکانی هم خوب جوابشو داد
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    مرعشی از : ...اسراییلی هم ... تره .
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    اکبررفسنجانی توی کاخ.. مرد و تمام شد ولی این برادرزنش مرعشی ... دست از سر مردم برنمی دارد .
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    با پولی که زمان شاه میشد پیکان بخری الان باید یه هندونه بخری ، برو بابا دولت روحانی کیلویی چند ،
  • US ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    سندرم دست بی قرار داره: کسی که اراده ایی از خودش نداره، عروسک خیمه شب بازی بدون توانایی خاصی، مترسکی برای ترساندن، تحت امر شخص و گروه خاصی بودن، صرفا مجری و سخنران بودن بدون اختیاراتی، وکیل تسخیری و گماشته، کسی که مستقل عمل نمی کند، کسی که تحت فشار دیگران اعمال قانون کند، نماینده گروه خاصی بودن با تکیه بر تخصص های گروهی و نه فردی! خوب اگر راست گفته باشد ممکن است در مورد خود ایشان هم این تعاریف صدق کند و خیلی های دیگر و اگر دروغ است که باکی نیست حرف دروغ باطل و بی اثر است!
  • سید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    این اصلاحطلبان چیزی را که خوب بلدند شارلاتانیسم است و بس وکی بود کی بود من نبودم سرمایه انها است وقا حت و بیشرمی در حد نهایت
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    اقای مهر علی چرا حرف مفت می زنی و میگی اقای رییسی اگر می خواد با فساد مقابله کنه باید در قوه قضائیه می موند به نظرت اگر یکجایی به خاطر زباله مگس جمع بشه چاره کار خسته کردن خود با کشتن مگسهاست (معلول) یا چاره کار حذف زباله و پاک نگه داشتن فضاست؟ تا وقتی زباله دولت فاسد هست کشتن مگس ها بی فایده است
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    مهر علیزاده آبروی چندین ساله اش را در یک مناظره و یک فیلم تبلیغاتی به حراج گذاشت و چیزی برای آینده اش باقی نگذاشت مطمئنم حتی خانواده اش رفتار غلط او را تحمل نمی کنند
  • ابو عبیده جراح IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    خدا بخیر کنه رئیس جمهوری که بخواد واسه همه مسائل کشور مشاور استخدام کنه!!!
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    یکنفر بگوید این مرعشی چکاره است که توی هرچیزی اظهار نظر می کند؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    چرا در 8 سال دولت آقای روحانی هیچ گونه تاکید می کنیم هیچ گونه بهبودی در زندگی مردم حاصل نش که هیچ همه چیز از قبل بدتر شد؟ دولت بعد هم مثل همین خواهد بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس