کد خبر 1225213
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
گرمای هوا

کارشناس هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: برای چند روز آینده بیشستر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی، در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت : برای چند روز آینده شاهد آسمان صاف و جوی پایدار خواهیم بود. ازین رو دمای هوا امروز فردا در استان‌های ساحلی خزرو اردبیل به جهت وزش بادهای گرم جنوبی گرم و افزایشی و از پنجشنبه و جمعه شاهد دمای کاهشی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هواشناسی و هشدار به کشاورزان

پدیده گرد و خاک در کشور 

این کارشناس هواشناسی همچنین افزود: امروز در شرق کشور زابل و شرق کرمان باد و گردو خاک را شاهد خواهیم بود، از امروز تا پنجشنبه خوزستان، غرب و شمال غرب باد و گرد خاک خواهد داشت که کاهش دید را به همراه خواهد داشت. پنجشنبه، جمعه و شنبه دریای خزر مواج است از امروز تا جمعه آب‌های جنوب کشور به تناوب مواج و متلاطم است.

امروز در کدام استان‌های کشور شاهد بارش باران خواهیم بود؟

رفیعی در مورد وضعیت بارش در کشور گفت:امروز تنها در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت و فردا فقط برای شمال خراسان رضوی انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. پنجشنبه، جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. اگرچه سایر مناطق صاف و آفتابی خواهد بود.

آیا هوای تهران گرم‌تر خواهد شد؟

این کارشناس هواشناسی در مورد هوای تهران گفت: در مورد تهران پدیده خاصی را شاهد نیستیم، هوای صاف گاهی همراه با وزش باد و دمای سی و هشت درجه هم پیشینه آن است. اما برای پنجشنبه و جمعه یک تا دو درجه دمای هوا  افزایشی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس