کد خبر 1223678
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۳/۸|بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها/ افزایش ۱۰ درجه‌ای دما در سواحل خزر

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها طی امروز تا چهارشنبه و افزایش ۱۰ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات سمنان،‌ فردا یکشنبه در ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی و روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه در ارتفاعات سمنان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید:

هشدارهای هواشناسی به کشاورزان و دامداران

از امروز تا یکشنبه استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور،‌ افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما و دوشنبه همین مقدار کاهش دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق و اردبیل پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور تا آخر هفته افزایش نسبی دما یا نوسان دمایی کمی خواهند داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا وزش باد جنوبی برای سواحل دریای خزر به ویژه در مناطق کوهستانی گیلان، غرب مازندران و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات وزش باد شدید در خوزستان، ایلام و زابل روی می دهد. خیزش گردوخاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

همچنین روزهای دوشنبه،‌سه شنبه و چهارشنبه قسمت‌هایی از خلیج‌فارس و روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس