افزایش چشمگیر خشونت‌ها و تجاوز جنسی علیه کودکان آلمانی در سال کرونایی ۲۰۲۰

مقامات جنایی آلمان امروز در گزارشی از موارد زیاد خشونت‌ها و تجاوزات جنسی علیه کودکان در این کشور و افزایش چشمگیر آن در سال کرونایی ۲۰۲۰ خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه "بیلد" آلمان، آمارها نشان می دهد که موارد خشونت و تجاوزات جنسی علیه کودکان در سال کرونایی ۲۰۲۰ به شدت در آلمان افزایش پیدا کرده است.

این نتیجه بر اساس آمارهای جنایی پلیس (PKS) در سال ۲۰۲۰ به دست آمده که "هولگر مونش"، رئیس اداره جنایی فدرال آلمان و "یوهانس ویلهلم روریگ"، کمیسر فدرال درباره مسئله سوء استفاده جنسی از کودکان امروز (چهارشنبه) در برلین درباره آن گزارش دادند.

بر این اساس ۵۲ کودک سال گذشته قربانی قتل و جنایت شدند. ۷۹ مورد قتل عمد علیه کودکان و ۷۳ مورد آن قتل سهل انگارانه بوده است. ۱۱۵ نفر از این کودکان کم تر از ۶ سال سن داشتند. ۴۴۹۷کودک مورد سوء استفاده و بدرفتاری قرار گرفتند که تعداد آن ها ۱۱ درصد بیشتر از سال قبل بوده است.

خشونت های جنسی علیه کودکان هم حدود ۶ درصد در آلمان افزایش پیدا کرده و به ۱۶۹۲۱ مورد رسیده است. به صورت میانگین بیش از ۴۶ مورد خشونت جنسی علیه کودکان در هر روز در این کشور گزارش شده است.

شمار قربانیان تجاوزات و اجبار جنسی علیه کودکان در آلمان هم حدود ۲۳۵ مورد بوده است.

هولگر مونش اعلام کرده که این تنها طرف روشن این جنایات است. وی درباره دقیق نبودن آمارهای ارائه شده و بیشتر بودن آن هشدار داده است.

وی همچنین اظهار داشت که ارقام مربوط به ایجاد و در اختیار بودن و گسترش و توزیع تصاویر پورنوگرافی هم بیشترین افزایش را داشته و در سال ۲۰۲۰ ۱۸۷۲۲ مورد از این موارد ثبت شده که ۵۳ درصد بیشتر از سال قبل از آن بوده است. وی اعلام کرد که در پشت این مسئله ماجرای سوء استفاده بیشتر از کودکان مطرح است.

رئیس اداره فدرال جنایی پلیس آلمان همچنین اعلام کرد که اکثر قریب به اتفاق جرائم علیه کودکان در محیط های خصوصی رخ می دهد و پیامدهای روانی مادام العمر ایجاد می کند. وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا زمینه تاریک این تصویر را بیشتر کشف کنیم.

روریگ هم اعلام کرد: آمارها بسیار غیر قابل تحمل است. در پشت این اعداد رنج ده ها هزار کودک و نوجوان آسیب دیده و درد و انزجار و ترس و ناتوانی غیر قابل توصیفی وجود دارد. آمار های جرائم منتشر شده در این زمینه تنها بخشی از این رنج ها را نشان می دهد.

این مقام آلمانی تاکید کرد که مبارزه با خشونت های جنسی علیه کودکان باید به اولویت اصلی دولت تبدیل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 1
    بداد کودکان ایران برسید
  • سارا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    امید غریبان تنها کجایی....
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    1 1
    به خاطر اینه که این پناهندگان سوری و غیره را به کشورشان راه داده اند
    • انرژی هسته ای IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      0 2
      یعنی خود آلمانی ها اصلا آدم مریض و بد ندارن و همه شون از دم پاک و قدیس هستن؟ هر ملتی آدم مریض داره آدم خوب هم داره ربطی به سوری و ایرانی و آلمانی بودن نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس