کد خبر 1296251
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
افزایش چشمگیر تجاوز و آزار جنسی کودکان در آلمان

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از افزایش روزافزون پرونده‌های مربوط به تجاوز و آزارهای جنسی کودکان در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، "دویچه وله" آلمان در مطلبی نوشت: بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان موارد هرزه نگاری ثبت شده از کودکان در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی تقریبا دو برابر شده است.

"هولگر مونش"، رئیس اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در گفتگویی با نشریه بیلد آلمان تاکید کرد: تعداد گزارش هایی که ما درباره چنین جرائمی دریافت می کنیم و پرونده هایی که درباره این موضوع تشکیل می شود رو به افزایش است.

مونش اعلام کرد که تنها در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی به اندازه کل سال ۲۰۲۰ موارد هرزه نگاری کودکان ثبت شده است. وی هشدار داد که افزایش چشمگیر چنین جرائمی به صورت روزافزون پلیس را به مرزهای ظرفیت و توانایی خود برای مقابله با این گونه جرائم نزدیک می کند. مرتبا از اداره فدرل جنایی آلمان درخواست می شود حمایت بیشتری از پلیس های ایالتی برای مبارزه موثر با هرزه نگاری کودکان انجام شود.

مونش تاکید کرد: نکته مثبت در این باره این است که ما در حال روشن کردن صفحه تاریک در این زمینه هستیم.

به گزارش اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در سال گذشته موارد مشخص شده کودک آزاری نسبت به سال ۲۰۱۹ با ۵۳ درصد افزایش به تقریبا ۱۸۸۰۰ مورد رسیده بود. در صورت تداوم این روند در سال جاری ۴۰ هزار مورد از چنین جرائمی مشخص خواهد شد.

علاوه بر این اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از افزایش قابل توجه جرائم ناشی از نژاد پرستی و نفرت خبر داده است.

"هولگر مونش" تاکید کرد: به همین دلیل این مسئله اهمیت دارد که ما با استفاده از قانون جستجوی شبکه در سال آینده تعقیب و بررسی جرائم ناشی از نفرت و نژاد پرستی را تشدید کنیم.

رئیس اداره فدرال جنایی آلمان همچنین مخالفان واکسیناسیون و یا انکار کنندگان کرونا را به عنوان یک خطر در ارتباط با حملات به مراکز واکسیناسیون و تاسیسات پزشکی دانست.

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان همچنین در پاسخ به یک درخواست روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ اعلام کرد کارکنانی که در این نهادها مشغول به کار هستند در معرض این خطر قرار دارند که هدف خصومت های کلامی و حتی جرائم جنایی قرار گیرند.

رئیس اداره فدرال جنایی آلمان همچنین پیش بینی کرده که تعداد پرونده های کلاهبرداری رایانه ای در سال جاری میلادی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. وی افزود: ما در سال ۲۰۲۰ افزایش حدود ۱۰ درصدی این گونه جرائم را ثبت کردیم و انتظار داریم که امسال نیز روند مشابهی را داشته باشیم.

وی همچنین از رشد بالای تقلب در زمینه سوبسیدها خبر داده و پیش بینی کرد که جرائم مربوط به این مسئله به ویژه در زمینه تقلب در ارتباط با یارانه های کرونا تا پایان سال جاری میلادی دو برابر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 0
    خب آلمانها سند ۲۰۳۰ را سالهاست اجرا میکنند حتی در کلیسا ها که خب خبرش همچنان در صدر اخبار است. چرا ما سند ۲۰۳۰ را روی طرفداران سند ۲۰۳۰ در ایران اجرا نمیکیم تا عملا آنرا درک کنند.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      نه برادرم، اینطوری که نمیشه مملکت داری کرد...میدونم صحبتتون شوخی بود یا کنایه، ولی قطعا مسئله مشکلات جنسی در دوران کودکی، یک ضربه مهلک به بچه طفل معصومه... کی میتونه خودشو جای اون بچه بگذاره...یا تصور کنه فرزندش با همچین فاجعه ایی روبرو شده!؟ لاحول ولاقوةالا باللّه...حقا که امام زمان بایستی تشریف بیاورند... بسه بخدا از این همه جنایات عجیب و رنگی و خطرناک...
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      1 0
      فکر میکنی طرفداراش ناراحت میشن؟ اونها بدون اجرای سند 2030 هم کلا جزو همین گروه هستند!!!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 1
    خوبه اینا آمار میگیرن ما که تو ایران اصلا نداریم تو ایران متحاوزا ول میگردن و تجاوز شده ها محکوم به سکوتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس