کد خبر 1221789
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
رسانه

با پیروزی گروه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی برخی از روزنامه‌های سعودی به حمایت از اشغالگران در جنگ اخیر غزه پرداختند.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، روزنامه عکاظ سعودی هجمه گسترده‌ای را علیه جنبش مقاومت حماس آغاز کرد و دستاوردهای آن را در جنگ ناچیز خواند.

روزنامه عکاظ در مقاله‌ای به حماس حمله کرد و آن‌ها را مسئول قربانیان ناشی از تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و رژیم اسرائیل را از این جنایت مبرا کرد.

«محمد السعد» بین مسجد القبلی و مسجدالاقصی تفاوت قائل شد و نوشت: «آنچه جمعه گذشته اتفاق افتاد در مسجد القبلی بود».

درحالی که مسجد القبلی قسمت مهمی از مسجدالاقصی و مسجدالحرام است.

این مقاله فاقد هرگونه انتقاد از رژیم اسرائیل یا مسئولیت آن در تخریب و کشتار در غزه، یا جنایت آن در مسجد الاقصی و محله شیخ جراح بود.

این نویسنده همچنین اصطلاح «دولت اسرائیل» را به کار برد و در مقاله خود نوشت: «یک روز پس از آتش بس دولت اسرائیل و جنبش حماس».

وی موشکهای مقاومت را که خسارات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کردند و حتی توانستد فرودگاه‌های اسرائیل را تعطیل کنند، «تانک» توصیف کرد.

این نویسنده ادعا کرد که «اسماعیل هنیه» و «خالد مشعل» رهبران بلندپایه جنبش حماس گفتند که «آنها منتظرند تا درگیریها منجر به تسلط حماس بر تصمیم فلسطین و جایگزین شدن «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شود» در حالی که هیچ صحبتی در این خصوص در هیچ منابع و رسانه‌ای مطرح نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک زن ایرانی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    خاک تو سرتون،شما مثلا عرب هستین.!عوض اینکه از هم زبان خودتون دفاع کنید از یک دزد و غاصب دفاع میکنی .شما همان عربهای زمان جاهلیت هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس