کد خبر 1222995
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
روزنامه سعودی

پس از جنگ اخیر علیه غزه و پیروزی مقاومت و تشکر سران آن از کمک‌های ایران، یک روزنامه سعودی در یادداشتی بشدت به ایران و مقاومت فلسطین حمله کرد اما این موضوع با واکنش کاربران عربی روبه‌رو شد.

به گزارش مشرق، روزنامه سعودی «عکاظ» در مطلبی تحت عنوان «توطئه‌گران فاش کردند... گروه‌های غزه، بازوهای استثنائی ایرانی‌ها هستند» (به قلم فهیم الحامد)، به مقاومت فلسطین و ایران حمله کرد.

عکاظ در سرمقامه دیروز (چهارشنبه)، انگیزه مقاومت فلسطین برای دفاع از مسجدالاقصی و اهالی محله «شیخ جراح» در قدس را زیر سوال برد و در اتهام‌زنی‌هایی نوشت، گروه‌های فلسطینی و در رأس آنها حماس و جهاد اسلامی «زیر پرچم» نیروهای قدس سپاه ایران قرار گرفته‌اند و بازوهای ایران در منطقه هستند.

این روزنامه سعودی بدون اشاره به عدم کمک‌رسانی کشورش به فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی مدعی شد، «ایران گروه‌های فلسطینی را با پول و سلاح حمایت می‌کند تا غزه را از قم با ریموت کنترل تخریب کند».

عکاظ در ادامه سیاست تخریب وجهه محور مقاومت بخصوص ایران و نادیده گرفتن تروریسم رژیم صهیونیستی نوشت، «هدف رژیم ایران ایجاد آشوب، جنگ و تروریسم در سوریه، عراق و یمن حتی به قیمت تخریب غزه است».

هجمه شدید روزنامه سعودی به مقاومت فلسطین و ایران

این مطلب روزنامه سعودی با واکنش گسترده کاربران روبه‌رو شد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می‌شود.

هجمه شدید روزنامه سعودی به مقاومت فلسطین و ایران

کاربری به نام « sami» نوشته، چه صهیونیست‌ها و چه سعودی‌های خیانتکار زیر پای ملت‌های منطقه سرنگون خواهند شد... شکوه برای مقاومت است.

هجمه شدید روزنامه سعودی به مقاومت فلسطین و ایران

کاربر دیگری به نام «الحاج» نوشته است: کسی که امت [اسلام] را نابود کرده شما و پسرعموهایتان یعنی یهود هستند. شکست و نا امیدی شما حتمی است دنباله‌روهای یهود.

هجمه شدید روزنامه سعودی به مقاومت فلسطین و ایران

یک کاربر به نام «طارق مختار عمرو» نوشت: خداوند چهره زشت شما را عیان کند. مقاومت را در هر جمله بی‌فایده‌ای می‌آورید [= در هر چیزی صرفاً مقاومت را متهم می‌کنید] تا اتهام دین‌فروشی، حراج مقدسات، خیانت به سرزمین و ملت‌هایتان به آمریکا و رژیم صهیونیستی را از خود دور کنید... والسلام.

حمله روزنامه سعودی به ایران و مقاومت در حالی انجام می‌شود که در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی با مقاومت فلسطین که دوازده روز طول کشید، دهها کودک فلسطینی کشته شدند اما به اذعان رسانه‌های متعدد، پیروز این نبرد گروه‌های مقاومت بودند؛ گروه‌هایی که سران آن، از ایران بابت کمک‌هایش تشکر کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    اگر آل یهود از اسقاطیل یهود حمایت نکند که باید تعجب کرد.
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    4 0
    شیوخ مرتجع و دست نشانده عرب حوزه خلیج پارس شیخ نشین های کوچک عربی همچون امارات و بحرین و عربستان سعودی خیانتکاران بد نامان تاریخ هستند به جای اینکه از مقاومت و آرمان فلسطین حمایت کنند دقیقا" در کنار یهودیان صهیونیست اشغالگران فلسطین ایستادند !!!! شرم ابدی بر شما شرم بر شما ...
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    1 0
    از حرامزاده ها چه انتظاری می توان داشت کسانیکه خود کودکان یمنی را در مدرسه اتوبوس با سلاحهای آمریکایی و اسرائیلی بمباران میکنند از قتل عام کودکان غزه چه غمی خواهند داشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس