مشارکت ما در جنگ به درخواست مقاومت فلسطین بستگی دارد

معاون دبیرکل «نجباء» عراق در سخنانی تصریح کرد: مشارکت ما در جنگ به درخواست مقاومت فلسطین بستگی دارد.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی «نجباء»، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی عراق در سخنانی تأکید کرد: ما آماده‌ایم که در حمایت از فلسطین، وارد درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی شویم. کمک به مقاومت فلسطین را تکلیف شرعی می‌دانیم و هر زمان که دستور داده شود، حرکت می‌کنیم.

ببینید:

تصویر حاج قاسم روبه‌روی صهیونیست‌ها+ عکس

بر اساس این گزارش، معاون دبیرکل نجباء افزود: مقاومت اسلامی نجباء عراق در صورت دریافت درخواست رسمی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی، آماده هرگونه همکاری در تمامی جبهه‌ها علیه رژیم صهیونیستی است؛ فلسطین سرزمین آن‌هاست و ما نمی‌توانیم بدون هماهنگی و دعوت رسمی پا به معرکه آنها بگذاریم.

وی در خصوص جولان اشغالی در سوریه نیز گفت: ما آمادگی و امکانات کافی برای هدف گرفتن عمق اراضی اشغالی و وارد کردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیستی را داریم؛ البته باید اهالی آن منطقه هم موافق باشند.

الشمری عنوان کرد: آرزوی ما حضور در عملیات ضدصهیونیستی است و اگر لازم باشد، در لبنان یا جولان یا غزه حاضر می‌شویم. به‌عنوان یک گروه مقاومت، امیدوار و آماده‌ایم با تسلیحات خود که به عمق اراضی اشغالی می‌رسد، به‌صورت عملیاتی در این نبرد مشارکت داشته باشیم.

معاون دبیرکل نجباء افزود: جمهوری اسلامی ایران از طریق شهید سلیمانی تجربیات خود را به مقاومت انتقال داد و به‌ عنوان مصداقی بارز، امروز برای اولین‌ بار می‌بینیم که موازنه قوا بین مقاومت فلسطین و اسرائیل شکل گرفته است.

وی با اشاره به آخرین تحولات اراضی اشغالی نیز تصریح کرد: نتیجه نبرد کنونی چه آتش‌بس باشد چه نباشد، معادلات قبلی تغییر کرده و دیگر هیچ صهیونیستی در اراضی اشغالی در امان نیست. این درگیری آغازگر زوال اسرائیل بود و من یقین دارم که مقاومت در سراسر اراضی اشغالی شعله می‌گیرد و همان‌طور که سلاح به غزه رسید، به سایر نقاط فلسطین نیز می‌رسد.

این مقام ارشد نجباء با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور شهید سلیمانی نیز گفت: شهید سلیمانی در ظاهر مهمان عراق، ولی در واقع اهل این خانه بود. ما عهد کردیم که هیچ نظامی آمریکایی در خاک عراق نماند و در همین راستا هدف گرفتن مواضع نظامی آمریکا را شروع کردیم. عملیات‌های ضد آمریکایی به‌صورت روزانه در حال افزایش است و در آینده نزدیک، این نیروها به‌صورت کامل از کشورمان اخراج خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    درود بر شرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس