کد خبر 1240753
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
نجبا

معاون دبیرکل جنبش «نجباء» عراق گفت: مقاومت عراق دیگر خود را ملزم به اجرای تصمیمات دولت موقت نمی‌داند و در پاسخ به حملات مزدوران آمریکا، مواضع اربابشان را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق، به نقل از دفتر اطلاع رسانی «نجباء»، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی عراق در گفتگو با شبکه المسیره گفت: آمریکایی‌ها پروژه بقای ۳۰ ساله داعش در عراق را شکست‌خورده دیده و برای عقب‌نشینی آبرومندانه از این کشور به‌دنبال بهانه می‌گردند. مقاومت عراق دیگر خود را ملزم به اجرای تصمیمات دولت موقت نمی‌داند و در پاسخ به حملات مزدوران آمریکا، مواضع اربابشان را هدف قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، نصر الشَمَّری» با اشاره به اینکه اکنون نیروهای آمریکایی به‌واسطه حملات گروه‌های مقاومت در وضعیت بدی قرار دارند، اضافه کرد: مقاومت بارها کاروان‌های لجستیک نظامی و حتی پایگاه‌هایی را که دشمن خارج از دسترس می‌انگاشت، هدف قرار داده است. به همین خاطر است که آمریکایی‌ها با انگیزه بازگشایی مسیر تردد تروریست‌ها و احیای داعش، همچنین به‌منظور قطع ارتباط کشورهای عضو محور مقاومت، نیروهای حشد شعبی را در مرز سوریه و عراق بمباران می‌کنند.

وی با تأکید بر نامشروع بودن حضور نیروهای بیگانه در خاک عراق که در سایه سوءاستفاده از ضعف دولت مرکزی محقق شده است، ادامه داد: تنها ضربات مقاومت است که می‌تواند آمریکا را به بازنگری در محاسبات خود و خروج کامل از کشور ما وادار کند.

معاون دبیرکل نُجَباء ضمن یادآوری قدرت مقاومت برای ضربه زدن به منافع اشغالگران در سراسر منطقه، خاطرنشان ساخت: حتی اگر از سوی مزدوران آمریکایی هدف قرار بگیریم، پاسخ ما به اربابِ آمریکاییِ آن‌ها خواهد بود. این پاسخ برای آمریکا و مزدورانش دردناک‌تر است زیرا به‌خوبی از توانایی و امکانات ما خبر دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز درگیری به مرحله خونریزی رسیده و دیگر این جنگ، بدون مرز است، تصریح کرد: بنابراین ما از این پس حتی با جدول زمان‌بندی دولت عراق هم مخالفیم و به دولت گوشزد کرده‌ایم که اگر نیروهای آمریکایی با قید فوریت کشور را ترک نکنند، هیچ خط قرمزی در خصوص قواعد درگیری نداریم.

معاون دبیرکل نُجَباء در بخش دیگری از سخنان خود نقش‌آفرینی مقاومت عراق به‌عنوان یکی از اجزای اصلی معادله قدس را عامل خشم دشمن برشمرد و گفت: دشمن پیش از دوستان به این حقیقت واقف است و می‌داند که جهت‌گیری مقاومت عراق به سمت قدس است. پهپادهای صهیونیستی به همین دلیل به مواضع گروه‌های مقاومت در عراق حمله کردند.

وی پرونده فلسطین را مسأله مرکزی مقاومت عراق دانست و اظهار داشت: این اعتقاد ماست و هر چالش خطرناکی هم که آمریکا و رژیم صهیونیستی برایمان ایجاد کنند، نمی‌تواند ما را از این جبهه و موقعیت خارج کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    یک زمانی بدهید به آمریکا که سه تا کار انحام بدهند-۱-ظرف یکماه تمام پایگاهایشان ونیروهای اژانس وجاسوسش را ازمتطقه جمع کنند بروند-۲-سریعا ا تمام تحریمهای منطقه را بردارد-۳-حمایت تروریستی خودش را از بقول خودشون دوستانشان (عربستان واسرائیل و...)بردارد-والا تایکماه دیگر تمام پایگاه ها ونیروهای آژانس وجاسوس وتروریستشان ...نابود میشوند
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      به اندازه ی کافی زمان دادن. الان زمان اقدام رسیده. برادران باید سعی کنید هواپیماهاشون رو بزنید. تمام هیمنه شون تو هواست. دو سه تا بالگرد و پهپاد و جنگده بزنید قول میدم همه چی حل میشه. اخه رو زمین که تو تانک هم پوشک می بندن. هوا رو ازشون بگیرید.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    بازم چها تا کامیون مهمات خالی رو؟؟ اگه قراره تلفات نداشته باشه زحمت نکشین، خودتونین!!!
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    جاهایی رو بزنید که فکرشم هم نکنند مثل پایگاه التنف. هواپیماهای ترابری و ...... هزینه سنگین نباشه این پدرسوخته ها ادب نمی شوند. البته احساسی نزنید، یک طرح جامع با تهیه بانک اهداف و روشهای حمله داشته باشید و سپس الکاظمی رو وادار کنید که او هم رسما اطلاعیه دهد که ما عراقی ها پایگاهتون رو زدیم. اگر اینکار رو‌نکرد، راهتون ازش جداست و مشکوک است. موفق باشید
  • CA ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    اینها رو بایستی از جایی زد که احساس درد شدید سیاسی بکنند. براشون اصلا جون انسان و حتی نیروهای خودشون هم مهم نیست برای همین بایستی فلج شون کرد و بعد تموم خوردند با چماق زد تو سرشون. دولت عراق رو در مقابل عملی قرار داد که نتواند هیچ تعامل اقتصادی نظامی و سیاسی با اینها داشته باشد و با استفاده قدرت مردمی در پارلمان به دولت عراق فشار وارد کرد تا آمریکایی ها را اخراج کند. فلج کردن لجستیک و تجسسی آمریکا بایستی اولین حرکت باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس