برای ورود به عملیات آزادسازی جولان منتظر فراخوان دمشق هستیم

سخنگوی نجباء تصریح کرد که این یگان رزمی آمادگی کامل دارد به‌ محض درخواست دولت سوریه، برای آزادسازی این منطقه وارد عمل شود.

به گزارش مشرق، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری العهد لبنان ضمن تشریح قابلیت‌های ویژه تیپ آزادسازی جولان، تصریح کرد که این یگان رزمی آمادگی کامل دارد به‌ محض درخواست دولت سوریه، برای آزادسازی این منطقه وارد عمل شود.

مهندس «نصر الشَمَّری» با تمجید از کارنامه حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی در چشاندن طعم شکست به ارتش صهیونیستی، وعده داد که جنگ آینده در عمق اراضی اشغالی خواهد بود.

وی قدرت بازدارندگی محور مقاومت را بیش از همیشه دانست و از دسترسی به امکانات کافی برای هدف گرفتن منافع آمریکا، اسرائیل و مزدوران‌شان در منطقه خبر داد.

متن کامل این گفتگو به شرح ذیل است:

جنبش نُجَباء در سال ۲۰۱۷ تشکیل تیپ آزادسازی جولان را اعلام کرد. این تیپ از زمان تشکیل چه نقشی ایفا کرده و مأموریتش چیست؟

هدف اصلی مقاومت اسلامی نُجَباء، مشارکت با برادران عزیز سوری در عملیات آزادسازی جولان است؛ عملیاتی که زمان آن روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود. جنبش نُجَباء علاوه بر مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه، این تیپ را برای مقابله با رژیمی که سرزمین‌های عربی را غصب کرده، اختصاص داده است.

تیپ آزادسازی جولان متشکل از نیروهای نخبه‌ای است که دوره آموزش‌های نظامی پیشرفته را گذرانده‌اند، اسلحه متناسب با این نوع درگیری‌ها را در اختیار دارند و با آن می‌توانند نه فقط منطقه جولان، بلکه عمق رژیم اشغالگر را هدف قرار دهند.

این تیپ آمادگی دارد که بلافاصله بعد از اعلام ساعت صفر آغاز عملیات آزادسازی جولان، وارد عمل شود؛ که البته این امر به تصمیم برادران سوری بستگی دارد. ما در مقابله با رژیم متجاوز اسرائیل، همواره کنار برادران سوری خود هستیم؛ رژیمی که همه نشانه‌ها از نزدیک شدن ساعت نابودی آن حکایت دارد.

جنگ اخیر و عملیات شمشیر قدس ضعف داخلی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌های مقاومت فلسطین را ثابت کرد. شما چه وعده‌ای را به رژیم اشغالگر در جنگ آینده می‌دهید؟
از مدتی پیش، شاید از زمان عملیات آزادسازی جنوب لبنان، جناب دبیرکل حزب‌الله (دام نصره) گفتند که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است. بهترین گروهی که این امر را به اثبات رساند، مقاومت اسلامی لبنان است که اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر را از بین برد و سرزمین لبنان را از لوث آن پاک کرد. مقاومت لبنان همچنین در جنگ ۲۰۰۶ این پیروزی را تکرار کرد و معادله توازن قدرت و بلکه معادله به چالش کشیدن دشمن را به آشکارترین شکل پایه‌گذاری کرد.

ولی مقاومت فلسطین امروز خلاف واقع بودن ادعای رسانه‌های صهیونیستی در خصوص هم‌بستگی داخلی این رژیم و همچنین دروغی به‌نام گنبد آهنین که مدعی بودند سلاح مقاومت نمی‌تواند از آن عبور کند، را ثابت کرد.

سلاح مقاومت، سران رژیم اشغالگر را متحیر و امنیت این رژیم را متزلزل کرد و ارتش اسرائیل را شکست داد؛ ارتشی که با رسانه‌های فریبکار دروغگو پشتیبانی می‌شد.

به ارتش و سران رژیم صهیونیستی وعده می‌دهیم که دوره عمق امنیتی آنان به انتها رسیده، دروغ بودن کارآمدی گنبد آهنین برای همه فاش شده، عملیات سریع و ناگهانی برای انتقال جنگ به خارج از سرزمین‌های اشغالی به تاریخ پیوسته و جنگ آینده در عمق اراضی اشغالی از بحر تا نهر خواهد بود. هیچ نقطه‌ای از سلاح مقاومت ایمن نخواهد بود؛ سلاحی که پیشرفته‌تر، مخرب‌تر و تعدادش چندبرابر است و روزهای آینده، شاهدی بر این سخن ما خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله جناب «سیدحسن نصرالله» از ضرورت عمل برای ایجاد معادله قدس در برابر جنگ منطقه‌ای سخن گفت. نظر شما به‌عنوان جزئی از محور مقاومت در این خصوص چیست؟ و امروز قدرت محور مقاومت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

قدس یکی از مقدسات مسلمانان و نماد اول و هدف اعلای همه محور مقاومت از جمهوری اسلامی گرفته تا عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و همه ملت‌های مسلمان منطقه است؛ ملت‌هایی که از حاکمان فرومایه، خائن و سازشکار جدا هستند.

آنچه من از بیان سید مقاومت فهمیدم، این است که پاسخ هرگونه تجاوز به قدس و اهالی آن نباید فقط به فلسطین اشغالی محدود شود، بلکه در همه جغرافیای مقاومت با هدف قرار دادن هر چیزی است که دست و سلاح مقاومت به آن برسد. این شامل منافع رژیم صهیونیستی، آمریکا و مزدوران‌شان در منطقه می‌شود تا بازدارندگی، فراگیرتر و قوی‌تر باشد. در این صورت ما مصداق فرموده پیامبر اکرم (ص) خواهیم بود که فرمود: ما همچون پیکری واحد هستیم.

اما در خصوص همه قدرت محور مقاومت، با توجه به اطلاعاتم می‌توانم بگویم که محور مقاومت در همه درگیری‌هایی که تا کنون با دشمن داشته، بیشتر از یک‌درصد امکانات خود را به‌کار نگرفته که البته در همه آن‌ها به فضل خدا پیروز بوده است. ما در اغلب نبردها استفاده از توان اصلی خود را به وقتی دیگر موکول می‌کردیم، زیرا حجم درگیری با دشمن در آن مقاطع به‌گونه‌ای بود که نیازی به آن سلاح نبود و تشخیص دادیم که استفاده از آن سلاح‌ها در زمان مناسب، اثر بیشتری در تحقق پیروزی خواهد داشت.

اکنون دشمنان در حال عقب‌نشینی، اختلاف و درگیری داخلی هستند و مواضع‌شان روزبه‌روز تغییر می‌کند؛ حال آنکه ما در جبهه خود بر مواضع‌مان پایبندیم و ایمان‌مان به قطعیت و نزدیکی پیروزی متزلزل نشده است و ان‌شاءالله خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس