حضور در وین با برگ برنده مجلسی/ مجلس مراقب تکرار کلاه‌برداری برجامی غربی‌هاست

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: تیم مذاکره کننده ما در مذاکرات وین برگ برنده دارند و با دست پر به میدان رفته‌اند که یکی از این برگ برنده‌ها، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است.

به گزارش مشرق، مرتضی محمودوند، درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین، اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم که سلسله گفت‌وگوهای بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو ۱+۵ که به انعقاد برجام انجامید، نتیجه مثبتی برای ما نداشت و فقط منجر به عقب نشینی ما در حوزه هسته‌ای شد.

بیشتر بخوانید:

دیپلمات روسیه: هنوز مسائل حل‌نشده در مذاکرات برجام باقی است

وی بیان داشت: امروز هم مذاکرات ادامه دارد و تیم مذاکره‌کننده ما باید به این مسئله واقف باشند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به صورت کامل مذاکرات وین را رصد می‌کنند و مراقب هستند که این بار هم غربی‌ها سر ما کلاه نگذارند.

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ما در مذاکرات وین برگ برنده را دارند و با دست پر به میدان رفته‌اند که یکی از این برگ برنده‌ها، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین برگ برنده دیگر تیم مذاکره‌کننده ما دستاوردهای شگرف کشورمان در عرصه هسته‌ای است و پیشرفت ایران در زمینه علمی و هسته‌ای تمام ابرقدرت‌های جهان را به زانو درآورده است.

 محمودوند با تاکید بر اینکه همه تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران باید به طور کامل لغو شود: اظهار داشت: پس از رفع تحریم‌ها باید راستی‌آزمایی طی یک پروسه زمانی انجام شود.

وی افزود: دستاوردهای علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به حدی است که ابرقدرت‌های جهان را در مقابل ایران به زانو انداخته است و جمهوری اسلامی ایران جایگاه والایی در میان کشورهای جهان دارد و در جهان، ایران را به عنوان یک کشور عادی و منفعل نمی‌شناسند.

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان و رقبای ما در جهان به دنبال ضربه زدن به توان علمی و هسته‌ای کشورمان هستند، اما باید بدانند که روز به روز جمهوری اسلامی ایران در این عرصه توانمندتر خواهد شد.

محمودوند تاکید کرد: مسئولین دستگاه دیپلماسی ما باید در مذاکرات مراقب باشند تا باری دیگر فریب غربی‌ها را نخورند و از ظرفیت‌هایی که مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و همچنین دانشمندان با پیشرفت علمی و هسته‌ای در اختیار آنان قرار داده‌اند، نهایت استفاده را ببرند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 1
    اره از استیضاح ظریف و روحانی معلوم بود چقد دغدغه ی ملی دارین! همتون با همین فقط ملت رو فیلم کردین.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      استیضاح میکردن دولت واداده بنفش از حد نصاب قانونی خارج میشد و اوضاع کشور بصورت هرج و مرج و آشوب می شد
  • پیروزه IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    پس حواستان باشد که مثل دفعات قبل سرتان کلاه نرود این همه امتیاز دادیم بجای ان هیچ گرفتیم اگر می دانید توی بحث ها با طرف مقابل غربیها کم می اورید از پچه های تبریز واصفهان استفاده کنید .
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    باکدوم مجوز؟؟طبق رهنمودرهبری مجلس حق دخالت دراموردولت راندارد وظیفه مجلس همراهی وهمکاری بادولت است
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      طبق قانون قراردادهای بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد همونطور که برجام ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شد! افتاد؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس