کد خبر 1219324
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
شرکت برق

سخنگوی صنعت برق درباره علت خاموشی های پراکنده در تهران گفت: این مساله ممکن است به دلیل افزایش مصرف در برخی نقاط و ضعف شبکه باشد اما از هم اکنون خاموشی برنامه ریزی شده برای تهران تعریف نشده است.

به گزارش مشرق، سخنگوی صنعت برق درباره علت خاموشی های پراکنده در تهران گفت: این مساله ممکن است به دلیل افزایش مصرف در برخی نقاط و ضعف شبکه باشد اما از هم اکنون خاموشی برنامه ریزی شده برای تهران تعریف نشده است و جداول خاموشی منتشر نخواهد شد.

مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده نیز ممکن است با خاموشی های این چنینی مواجه باشیم، اظهار کرد: فردا و احتمالا شنبه روزهای گرمی هستند اما اگر مشترکان صرفه جویی لازم را داشته باشند، ان شاالله شاهد خاموشی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در صورت مدیریت مصرف از سوی مشترکان شاهد اتفاقات و حوادث کمتر در شبکه خواهیم بود و امیدواریم در روزهای آینده اگر مشکلی وجود داشته باشد، در سریع ترین زمان برطرف شود.

سخنگوی صنعت برق درباره احتمال انتشار جداول خاموشی در تهران نیز گفت: امسال تابستان بسیار سختی از نظر گرما و افزایش مصرف پیش رو داریم لذا برنامه ریزی شده تا با طرح های مدیریت مصرف، برخورد با مشترکان پرمصرف به ویژه در بخش اداری و تجاری، شناسایی و برخورد با رمز ارزهای غیر مجاز مانع از بروز خاموشی های گسترده شویم.

به گفته رجبی مشهدی اگر طرح های مدیریت مصرف مورد نظر اجرایی شود، تابستان را بدون خاموشی سپری خواهیم کرد و نیازی به ارائه جداول خاموشی های برنامه ریزی شده نیست و تمام تلاش صنعت برق کشور این است تا از خاموشی های گسترده جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    شایدماینر ها !!!
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    لگدهای لیبرالها تا اخرین لحظه زوال ادامه دارد.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    قطع برق کلی خسارت و عوارض در کسب و کارها دارد چه کسی این ها را جبران می کند. باید درباره قطع برق مجلس قوانین محکمی وضع کند تا دل بخواهی نشود و اداره برق و شرکتهای خصوصی در قبال خسارات وارده پاسخگو و ملزم به جبران باشند.
  • سالاری IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    الان دو سه روزه افسریه تهران دائمان قطعی برق در حدود دو سه ساعت داره اتفاقا همش کار خود دولت هست بی ارتباط با معاهده پاریس هم نیست که تولبد برق کشور رو کاهش دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس