کد خبر 1173360
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
آیا اجرای چراغ خاموش توافق پاریس دلیل قطعی برق بود؟

سخنگوی صنعت برق گفت: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تأمین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند.

به گزارش مشرق؛ مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: برای فردا جداول خاموشی های احتمالی برای هیچ نقطه ای از کشور اعلام نخواهد شد.

وی افزود: پیش بینی ها حاکی از این است که فردا با افزایش نسبی دمای هوای کشور مواجه ایم و احتمال گشایش در بحث سوخت نیروگاهی داریم.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: امروز با مدیریت بخش انرژی صنایع و همکاری مردم، ۱۵۰۰ مگاوات پیک روزانه مصرف برق از روز گذشته کمتر بود و امروز تا این لحظه، روز را بدون خاموشی پشت سر گذاشته ایم؛ در واقع با تلاش های صورت گرفته، هیچ کدام از قطعی های پیش بینی شده در قالب جداول خاموشی های احتمالی، از صبح امروز تاکنون اعمال نشده است.

وی ادامه داد: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تأمین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند و اگر امشب شاهد مدیریت مصرف توسط مردم باشیم، خاموشی نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 0
    به جای نیروگاه اتمی باید روی انرژی تجدیدپذیر سرمایه گذاری میکردید اما میلیونها پول هدر رفت
  • خودم .. ! NL ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 0
    ولی تآ دلتون بخوآد مآ قطعی برق دآشتیم و دآریم .. این مسئولینِ از خدآ بی خبر و از مردم بی خبر ، وقتی که دیدن صدآی همه دراومده ، تصمیم گرفتن به زعم خودشون زرنگی کنن و جوری برق رو قطع کنن که مآ متوجه نشیم مثلن .. ! یکی دو هفته اس که برقآ رو شب هآ قطع می کنن .. وقتی می گم شب ینی نصف شب .. نصف شب ینی سآعا 1 شب به بعد .. همین سآعتآ که فکر می کنن ملت خوآبن و متوجه نمی شن .. ! بعد که فکر کردن آب از آسیآب افتآده هم شب قطع کردن هم روز رو .. ! امروز سآعت 2 تآ 2 و 40 دقیقه قطع بود .. امروز ظهر ... بعد در برخی شهرهآ حرکتِ بسیآر مسخره ای انجآم شده که چرآغ برخی خیآبون هآ و کوچه هآی بعضی شهرهآ رو خآموش می کنن شب و شهر در تآریکی ! اینم خب یه رآهکآره از نظر مسئولین مآ !!! بعد جآلب ترش اینجآس که خآموشی هآ گردن پآلآیشگآه هآ و اینآ می افته !!!! خآموشی هآی کلآفه کننده .. و ... و
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    علی برکت البیت کوین
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    امروز که قطع برق داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس