انتخابات نمایه

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تداوم ادبیات سال‌۹۶ را شاهد هستیم گفت:‌ جریان اصلاحات و جریان اعتدال در آزمون حل مشکلات معیشتی مردم و در آزمون تعامل با جهان و حفظ منافع ملی مردود شدند.

به گزارش مشرق، روزنامه صبح نو، گفت‌وگویی با حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

جریان‌های اصلاحات و اعتدال مردود شده‌اند

- امروز برای مردم ما اثبات شده است که جریان اصلاحات و جریان اعتدال در آزمون حل مشکلات معیشتی مردم و در آزمون تعامل با جهان و حفظ منافع ملی و رضایتمندی مردم مردود شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تقدیر نمایندگان از قالیباف برای حفظ وحدت جریان انقلاب

- آن‌ها نتوانستند رضایتمندی مردم در این مقطع از انقلاب را به دست آورند و سرمایه اجتماعی نظام را بالا ببرند؛ بلکه موجب شدند امید که در گام دوم انقلاب باید در مردم برای تداوم انقلاب به‌وجود بیاید به یاس تبدیل شود.

تداوم ادبیات سال‌۹۶ را شاهد هستیم/ مشکل اصلی، انتخاب بوده است و نه انقلاب

- ادبیات برخی از کاندیداها در آخرین روز ثبت‌نام شبیه همان ادبیاتی بود که در سال‌۹۶ اصلاح‌طلبان استفاده کردند و با آن ادبیات سعی کردند که رقیب هراسی کنند و با این نوع ادبیات، مردم را در تداوم مسیر اعتدال و حفظ هر دو جریان سیاسی در مدیریت کشور به صحنه بیاورند.

- به نظر می‌رسد که تداوم همان ادبیات سال‌۹۶ را شاهد هستیم و در آینده هم خواهید دید که از همان شیوه‌ها و از همان متدهایی که جریان اعتدال برای ماندن در قدرت استفاده کرد، از همان ادبیات برای مقابله با رقیب و رقیب هراسی، استفاده خواهد کرد.

- برای مردم ما تقریبا دیگر مشخص شده است که مشکل اصلی، انتخاب بوده است و نه انقلاب.

سه سناریوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات

- یک سناریوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات، مظلوم‌نمایی با رد صلاحیت افرادی که واجد شرایط اعلام شده نیستند، هست. می‌خواهند این را آنقدر در رسانه‌های داخلی و خارجی بزرگ کنند که یک حالت مظلوم‌نمایی در افکار عمومی جامعه پدید بیاورند و از آن سود ببرند.

- دومین سناریو این است که از این فرصت برای تخریب رقیب و فضاسازی علیه رقیب استفاده کنند تا بتوانند با یک هجمه وسیع و گسترده، رقیب خود را در این انتخابات در بین مردم کمرنگ کنند.

- این‌ها برای اینکه جامعه یک انتخابی غیر از جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا داشته باشد، می‌خواهند یک راه سومی را برای افکار عمومی جامعه طراحی کنند که این راه سوم هم تداوم بخش دولت فعلی و روند فعلی باشد و هم اینکه بتواند مانع روی کار آمدن دولت انقلابی جوان و حزب‌اللهی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    بیچاره دولت انقلابی که اینقدر مظلوم و بی دست وپاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس