کد خبر 1217541
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

حسابداری از رشته هایی است که همواره نیاز به آن در بازار کار احساس می شود. کلیه کسب و کار ها از آغازی ترین روزهای شکل گیری به حسابداری خبره و کار کشته نیاز دارند که بتواند به مدیریت امور مالی بپردازد. نیاز روزافزون به متخصصانی که در این زمینه خبره باشند، برگزار کننده های دوره های مهارتی را بر آن داشته است که دوره آموزش حسابداری مقدماتی را به یکی از اولویت های اصلی خود تبدیل کنند. در بسیاری از مراکز و موسسات علمی شاهد برگزاری دوره های حسابداری هستیم، اما علت چیست که عده ای پس از فارغ التحصیلی از این دوره ها و یا حتی دانشگاه، نمی توانند جایگاهی هر چند کوچک در بازار کار این رشته برای خود داشته باشند؟ پاسخ ساده است! حسابداری دانشی نیست که تنها بر روی کاغذ نوشته شود و فرد به واسطه گذراندن چند ساعت کلاس آموزشی و یا پاس کردن واحدهای دانشگاهی بتواند به آن مسلط شود. این دانش، مهارتی کاربردی است و باید به صورت عملی و علمی به دانشجویان آموخته شود. این گفته، اهمیت انتخاب مناسب ترین دوره آموزش حسابداری مقدماتی را برای مهارت جویان مطرح می سازد. در ادامه شما را با شاخص های دوره های حسابداری مناسب برای شرکت و یادگیری کامل این دانش آشنا می کنیم. 

دوره آموزش حسابداری مقدماتی

پکیج آموزش حسابداری شامل چیست؟

مساله ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که در دوره های حسابداری چه مهارت هایی را به فرد می آموزند؟ پکیج آموزش حسابداری کامل و جامع باید شامل چه مواردی باشد که بتواند زمینه ساز ورود شما به بازار کار شود؟

حسابداری شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد که برای موفقیت در این حوزه باید در هر دو قسمت خبره بود. بخش تئوری پکیج آموزش حسابداری باید شامل مفاهیم پایه و اصطلاحات تخصصی این رشته باشد. اصول و قوانین اصلی این دانش که هر حسابداری باید به آن مسلط باشد، از مهم ترین مواردی است که در بخش تئوری باید به آن پرداخته شود. بدون اطلاع کامل از این بخش، ورود به مبحث عملی کاری بیهوده خواهد بود.اما بخش عملی پکیج آموزش حسابداری شامل چیست؟

دوره آموزش حسابداری مقدماتی

حسابداری می تواند به سرعت وارد بازار کار شده و در هر حوزه و شرکتی موفق عمل کند که به اصول حسابداری حقوق و دستمزد آشنا باشد. هم چنین حسابداران باید بتوانند لیست بیمه تامین اجتماعی را به طور کامل رد کرده و هم چنین به قواعد ارزش افزوده و گزارش های فصلی مسلط باشند. نرم افزارهایی که برای حسابداری به کار برده می شود، متنوع و گسترده است. اما معروف ترین آنها، نرم افزارهای هلو و سپیدار می باشد که ضروری است تا در دوره آموزش حسابداری مقدماتی به آنها نیز اشاره هایی شود.

می توان ادعا کرد که دوره ای می تواند به خوبی کلیه مطالب این حوزه را پوشش دهد که موارد نام برده شده در آن بیان شود. هم چنین بهره گیری از مدرسینی که سابقه فعالیت در زمینه حسابداری را داشته باشند، می تواند به رشد و شکوفایی هر چه بیش تر مهارت جو منجر شود. زیرا هر چقدر هم مطالب به صورت تئوری عنوان شود، نکاتی در بازار کار حضوری وجود دارد که ضمن کسب کردن تجربه به دست می آید. مدرس خوب و حرفه ای که سابقه کار در این زمینه را داشته باشد، می تواند تکمیل کننده پکیج آموزش حسابداری باشد.

آموزش حسابداری از پایه، در کدام موسسه؟

اگر در زمینه حسابداری هیچ اطلاعاتی ندارید و یا در سطح مبتدی این دانش قرار دارید، اما عزمتان را برای کسب درآمد از این حوزه جزم کرده اید، آموزش حسابداری از پایه را به شما توصیه می کنیم. تا به این جا فاکتورهایی را برای انتخاب دوره مناسب عنوان کردیم، اما در این قسمت و در راستای تکمیل اطلاعات داده شده، موسسه نیک اندیشان را به شما معرفی می کنیم. این مرکز آموزش حسابداری از پایه را به مهارت جویان علاقه مند عرضه می کند. ولی چرا نیک اندیشان؟

قبل از بررسی هر عاملی باید عنوان کرد که این موسسه کلیه مطالبی را که برای آموزش حسابداری از پایه نیاز است، به شما خواهد آموخت. این مطالب توسط مدرسینی به شما آموخته می شود که سابقه کار و فعالیت درخشان در زمینه حسابداری داشته اند و به کلیه اصول و فنون این مهارت به صورت کاربردی آشنا هستند. سابقه کار موفق و طولانی مدرس این دوره در مرکز نیک اندیشان سبب شده تا مطالبی که برای ارائه به شما آماده می شود، کاملا کاربردی و منطبق بر بازار کار باشد. اضافه گویی و پرداختن به مطالب بی کاربرد در این دوره جایگاهی نداشته و کلیه لحظات حضور شما در کلاس، مفید و موثر خواهد بود.

امروزه برای ورود به عرصه بازار کار در دست داشتن مدرک معتبر در کنار بهره مندی از دانش و مهارت، الزامی است. موسسه نیک اندیشان یکی از معدود مراکزی است که مدرک خود را از جهاد و بسیج عرضه نمی کند و آن را از موسسه دانشگاهی به شما  اعطا می کند. هم چنین یک گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای به مهارت آموزان اعطا می شود که می تواند برای ورود به بازار کار این مهارت به شدت کاربردی باشد. موسسه نیک اندیشان نه تنها در زمینه ارائه مدارک داخلی به مهارت جویان خود موفق عمل کرده، بلکه به شما مدرکی از آکادمی URS انگلستان نیز اعطا می کند که قابل استعلام بوده و اعتبار دوره آموزش حسابداری از پایه را در این مرکز چندین برابر کرده است.

دوره آموزش حسابداری مقدماتی

آموزش حسابداری بازار کار

معرفی به کار در پایان دوره: می توان با اطمینان آموزش دوره حسابداری نیک اندیشان را گذراند. زیرا ضمن آموزش مطالب کاملا کاربردی و منطبق بر نیازهای بازار کار، در انتهای دوره شما را به مراکز کسب و کار تخصصی این حوزه معرفی می کند.

شهریه پایین تر به نسبت دیگر مراکز: آموزش حسابداری بازار کار در این موسسه به نسبت دیگر مراکز با هزینه ای پایین تر برگزار می شود و علت این مساله را باید در اهداف این مجموعه جست و جود کرد. شهریه اقتصادی تر به مهارت آموزان علاقه مند این امکان را می دهد که در این دوره شرکت کرده و دانش آن را بیاموزند.

امکان تکرار دوره به صورت رایگان: اگر در انتهای دوره، فردی تمایل به تکرار مطالب داشت، می تواند مجدد در همان دوره شرکت کند، بدون این که هزینه اضافی پرداخت کرده باشد. این شرایط به شما امکان می دهد تا نقاط مبهمی که در این حوزه برایتان پیش آمده را رفع کنید.

کلام آخر آنکه آموزش حسابداری ...

باید شامل مواردی کاملا کاربردی و عملی باشد و دانشجو را از صفر به صد در این حوزه برساند.

هلدینگ نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی در کشور و ارائه دهنده خدمات آموزشی، دیجیتال مارکتینگ، استاندارد سازی(ایزو) و منتورینگ و کوچینگ(مربیگری) کسب و کارهاست. جهت مشاوره و اخذ خدمات از این مجموعه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل کنید یا به آدرس شعبات نیک اندیشان یا آدرس سایت که در ادامه می آید مراجعه کنید.

۰۲۱۴۴۲۳۱۰۰۸-۰۲۱۶۶۴۶۱۵۵۰

 Www.nickandishan.com

آدرس شعبه صادقیه: فلکه دوم صادقیه، ابتدای ستارخان، پ۱۱۹۰ ط۲

آدرس شعبه ولیعصر: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر پ۱۴۴۱ ط۲


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس