کد خبر 1214948
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
داج کوین

ارزش دوج‌کوین، ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در حالی با سقوط از پرتگاه مواجه شد که ایلان ماسک برای اولین بار در برنامه تلویزیونی معروف «یکشنبه شب زنده» حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ارزش دوج‌کوین، ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در حالی با سقوط از پرتگاه مواجه شد که ایلان ماسک برای اولین بار در برنامه تلویزیونی معروف «یکشنبه شب زنده» حضور پیدا کرد.

پیش از حضور یافتن ایلان ماسک در این برنامه و با گمانه‌زنی در مورد اینکه احتمال اظهار نظر او در مورد داج‌کوین وجود دارد، ارزش این ارز دیجیتال سر به فلک کشیده بود.

پیش از این ایلان ماسک، مالک تسلا و یکی از دو ثروتمند برتر جهان، بارها با اظهار نظر در مورد داج‌کوین باعث شده بود قیمت آن جهش کند.

ارزش داج‌کوین ۳۰ درصد سقوط کرد

در طول برنامه زنده یکه شنبه شب، ایلان ماسک دو بار به داج‌کوین اشاره کرد و گفت ارزش آن به ماه خواهد رسید.

قیمت دوج کوین در اوایل این برنامه با سقوط سنگین ۲۹.۵ درصدی روبرو شد و تا ۴۹ سنت پایین آمد.

قیمت دوج‌کوین در ادامه توانست بخشی از این سقوط را جبران کرده و در ۵۷ سنت تثبیت شود که همچنان ۱۷ درصد پایین‌تر از سطح دیروز است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی خان IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    فیلمش هست ، اون موقع هم از ۸۰۰اومد تا ۲۴۰۰بعد ریخت شد ۱۳۵۰ و ۱۱۰۰ ، بعد یدفعه رفت تا ۱۱۰۰۰ تومان که دوباره اومد شد ۶۱۰۰ بعد تا ی هفته دور بر ۶۱۰۰ تا ۸۰۰۰ بازی کرد بعد اومد شد ۱۶۰۰۰ ،، ۱۷۰۰۰ تومان الان داره ۱۲۵۰۰ بازی میکنه حالا حساب کنید این دفعه رشد کن کجا میره البته من طبق عملکرد ۳ ماهه این نظر را نوشتم ، من ارز دیجیتال ندارم ولی دوج را در ۸۰۰تومن میخریدم الان سود کرده بودم .
  • یکی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    دوج که میره بالا کلوند که امروز ۵۸ درصد ارزشش رو از دست داد چی که معلومم نیست کی برگرده شاید سال ها برنگرده اصلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس