کد خبر 1212492
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
قیمت بیت‌کوین ریخت

قیمت بیت‌کوین در معاملات 24 ساعت گذشته بیش از 4.4 درصد کاهش یافت.

به گزارش مشرق به نقل از کوین مارکت کپ، طی ساعات گذشته شاهد ریزش دوباره قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین در بازار جهانی بوده‌ایم.

بر همین اساس هر بیت‌کوین هم اکنون حدود 56 هزار دلار در حال معامله است و در آستانه از دست دادن کانال 56 هزار دلاری است  نسبت به 24 ساعت پیش 4.49 درصد افت قیمت داشته است.

با این حال اما قیمت این ارز مجازی نسبت به 7 روز پیش 2.72 درصد رشد کرده است. با احتساب افت امروز قیمت بیت‌کوین ارزش بازار آن به 1.05 تریلیون دلار افت کرده است.

در 24 ساعت گذشته 1.01 میلیون بیت‌کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده که ارزش این معاملات 56 میلیارد دلار بوده است.

تعداد بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم هم اکنون تا رسیدن به رقم 18 میلیون و 700 هزار عدد تنها 982 بیت‌کوین فاصله دارد.

برخلاف بیت‌کوین اما اتریوم به عنوان دومین ارز بازار از نظر ارزش کل 6.35 درصد رشد کرد و به 3342 دلا رسید.

ارزش این ارز مجازی نسبت به هفته پیش 31 درصد رشد کرده است باینانس کوین هم در معاملات امروز 3 درصد رشد کرد و به 656 دلار در هر توکن رسید، اما ریپل 8 درصد افت قیمت داشت و 1.47 دلار داد و ستد شد.

شگفتی معاملات امروز باج‌کوین بود که 15 درصد رشد کرد و قیمت آن از 44 سنت عبور کرد این ارز مجازی طی هفته گذشته 60 درصد افزایش قیمت داشته است.

به طور کلی ارزش بازار ارزهای مجازی در جهان در 24 ساعت گذشته 1.49 درصد کاهش یافته و به 2.27 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    دوج کوین امروز ترکوند و تا ۴۰ درصد هم رشد کرد
  • قریشی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ارزی که نه پشتوانه دارد، نه مشخص است از کجا تامین میشود، نه مشخص است سودش به کجا میرود، نه مشخص است برای چه اهدافی ساخته شده است، نه هیچ مرجعی آنرا پیگیرد قانونی می کند، نه امکان پیگیری قانونی برای آن است، نه تضمینی برای برقرار ماندن آن وجود دارد ... اینچنین سرمایه تخیلی فقط محلی ایجاد می کند برای جماعتی که از عقل بی بهره اند! من به این نتیجه رسیده ام در جوامع بشری عده ای که از خالی بودن جیبشان می نالند در واقع مغزشان تهی است نه جیبشان!
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    6 9
    تا اونا باشن پولشونو از بورس شفاف نبرن بیت کوین.به ارزهای دیجیتال پول کثیف میگویند
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      2 3
      اسکل 4 درصد کلا ریخته. بیت کوین از پارسال تا الان 500 درصد رشد داشته الان 4 درصد ریخته مطمئن باش باز هم رشد میکنه. تو هم بشین به خودت دلداری بده با این دلخوشی های خیالی. مردم مگه عقلشونو از دست دادن بیت کوین رو ول کنن بچسبن به بورس سرتاسر دستوری ایران؟
  • NL ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اگر امریکا واروپا روزی بیت کوئین ورمز ارزها را باطل اعلام کنن ۲۰ روز عزای عمومی جهانی اعلان خواهد شد رمزارزها چون زاییده بلوک شرقه احتمال بطلانش ۹۹ درصد است فعلا سرمایه داران نفوذی وابسته از این راه ثروتهای مردمان کشورها را چپاول میکنن طلا وارز بهتر از رمز ارزها هستن چون پشتوانه شان اقتصاد کشورها ست خصوصا طلا ارزش ذاتی داره واز همه سرمایه گذاریها با ارزشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس