کد خبر 1211300
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

خرید وب مانی ارزان از بهترین صرافی ها با بهترین قیمت و یا شارژ وب مانی یکی از نیاز های بسیاری از هموطنان است که نیازمند ارسال مبالغ مالی به خارج از کشور برای دوستان وعزیزان خود دارند. امروزه دیگر با وجود سیستم های مالی نوین ای که به وجود آمده اند تراکنش های مالی و انتقال ارزی به راحتی امکان پذیر شده است. در گذشته برای ارسال یا دریافت کمی پول و مبالغ ارزی باید با انواع صرافی های فیزیکی در کوچه و پس کوچه های شهر صحبت میکردید بلکه یک صرافی امکان ارسال پول به کشور مقصد شما یا دریافت پول از کشور مبدا شما را داشته باشد.

اما امروزه دیگر با وجود سیستم های مالی نوینی مانند وب مانی ، پرفکت مانی ، پی پال و ارز های دیجیتال انتقال ارزی به راحتی امکان پذیر شده است. هم اکنون می توانید در سایت ارزی پی، آموزش نحوه خرید WebMoney را مشاهده و برای خرید و فروش وب مانی از بهترین و معتبرترین سایت صرافی وبمانی، اقدام نمایید.

خرید وب مانی ارزان و شارژ وب مانی اینک امکان پذیر است!

وب مانی یک سیستم مالی برای انتقالات مالی و انجام تراکنش های بین المللی است که توسط گروهی در پایتخت روسیه ، مسکو بنیان گذاری شده است. وب مانی در سال 1998 راه اندازی شده است و یک سامانه پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین یا اشخاص است، که امکان انجام تراکنش های مالی با را در کوتاه ترین زمان و با بهترین امنیت انجام می دهد.مهم ترین ویژگی این سامانه انتقالات مالی برخورداری از امنیت بالایی است که وب مانی تامین می کند.

برای استفاده از انواع حساب های  وب مانی نیازی به افتتاح حساب بانکی و یا کارت اعتباری نیست، شما تنها می توانید با خرید و فروش وب مانی حساب خود را به مقداری که نیاز هست شارژ کنید و از آن استفاده لازم را داشته باشید. در خرید و فروش وب مانی انجام تراکنش های مالی غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی می باشد.

وب مانی (به انگلیسی: Webmoney) سامانه خدمات پول اینترنتی است که در سال ۱۹۹۸ راه‌اندازی شده‌است. این خدمت به «شرکت انتقال وب‌مانی» تعلق دارد. این شرکت ادعا می‌کند ۴۱ میلیون کاربر ثبت‌نام شده دارد. منبع: ویکی پدیا

چرا ما باید از وب مانی برای خرید های خود استفاده کنیم؟

یکی از بهترین ویژگی هایی که وب مانی دارد و می تواند یکی از بهترین دلیل های استفاده ما ایرانی ها از آن باشد، فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه است، این اتفاق باعث شده است که این کمپانی در تحریم هایی که علیه ایران اجرا می شود شرکت نکند و در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم شده است تا با خرید اکانت وب مانی در بازارهای جهانی به فعالیت بپردازند.

شارژ وب مانی از بهترین صرافی وب مانیوب مانی یکی از معدود سرویس های مالی بین المللی است که ایران را محدوده نکرده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به مستقر بودن دفتر اصلی این شرکت در روسیه اشاره داشت. وب مانی در سالهای گذشته با توجه به عدم تحریم کاربران ایرانی خود مورد توجه ایرانی های بسیاری نیز قرار گرفته است و برای ایرانی ها در وب مانی افتتاح حساب کار بسیار ساده ای است.

خرید وب مانی از شما و فروش وب مانی با بهترین قیمت روز دلار، از بهترین خدمات ارائه شده سایت ارزی پی می باشد که شما می توانید حساب خود را به راحتی شارژ کنید. در سایت ارزی پی می توانید خرید و فروش دلار وب مانی را در کمترین زمان انجام دهید. برای استفاده از انواع حساب وب مانی یا برای افتتاح حساب وب مانی، نیازی به حساب بانکی و یا کارت اعتباری نیست، با خرید و فورش وب مانی می توانید حساب خود را به مقدار لازم شارژ کنید. خرید و فروش WebMone، یک کیف پول آنلاین محسوب میشود. در ارزی پی می توانید از قیمت لحظه ای وب مانی مطلع شوید.

اگر قصد شارژ یا خرید و فروش وب مانی ارزان را دارید، اینجا کلیک کنید و اقدام به ساخت حساب در WebMoney نیز داشته باشید، سپس با خرید دلار وب مانی آن را شارژ کنید و با خیالی راحت در فضای بین المللی به تمام سفارشات خود از سایت های خارجی بپردازید.

بهترین قیمت وب مانی؛ شارژ خودکار حساب وب مانیبرای خرید وب مانی سایت انجام خدمات مالی بین المللی ارزی پی یکی از بهترین صرافی های موجود است، در این صرافی می توان با عضویت در آن و مراجعه به بخش خرید ارز وب مانی مقدار مورد نیاز را وارد کرد و بعد از پرداخت به صورت خودکار سامانه WebMoney اقدام به افزایش موجودی کیف پول وب مانی شما می کند. برای خرید کالا با وب مانی در سایت ارزی پی کافی است به پنل کاربردی خود مراجعه کنید، سپس به بخش خرید کالا با وب مانی وارد شوید، و سپس پس از پرداخت مبلغ مورد نیاز ، شارژ خودکار حساب خود را انجام دهید.

وب مانی دارای کیف پول های متعددی است و واحد عمومی استفاده از آن معمولا دلار وب مانی است که بسیار همیشه بدنبال قیمت دلار وب مانی در می باشند. هر حساب وب مانی دارای 10 کیف پول مختلف است که هر کدام نیز یک نشانگر و نماد ارزی به عنوان واحد دارد که به شرح زیر است:

  • WMZ – نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)
  • WME – نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)
  • WMR – نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)
  • WMB – نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMU – نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMY – نشانگر کیف پول سوم ازبکستان (UZS) - منحل‌شده
  • WMS – نشانگر کیف پول سوم قرقیزستان (KGS) – منحل‌شده
  • WMV – نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX – نشانگر کیف پول بیت‌کوین (BTC)
  • WMG – نشانگر کیف پول طلا (GOLD)

این کیف‌های پول جدا از شناسه وب‌مانی (WMID) است و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد.

خرید وب مانی با بهترین کارمزدخرید وب مانی با بهترین کارمزد و پایینترین کارمزد همیشه یکی از نیاز های مردم هست، امروزه دیگر سایت هایی همانند سایت ارزی پی که به مبادلات مالی و خرید و فروش وب مانی می پردازد می تواند یکی از راه های خرید و فروش وب مانی در ایران باشد، Arzipay با رعایت انصاف و داشتن بهترین قیمت رقابتی در بازار و امکان شارژ خودکار حساب وب مانی شما را به راحتی در امر انتقالات مالی یاری می رساند.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس