کد خبر 1207937
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶
سیدمحمد صادق خرازی

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: بهره برداری انتخاباتی از مذاکرات وین به حراج گذاشتن امنیت ملی است.

به گزارش مشرق، صادق خرازی نامزد انتخاباتی در مصاحبه با فارس نسبت به استفاده ابزاری و انتخاباتی  از مذاکرا وین واکنش نشان داده و می گوید:این کار به حراج گذاشتن امنیت ملی است و هر کسی از سوی دولت اصول‌گرا، پایداری یا اصلاح طلب چنین هدفی داشته باشد ، به امر غیر قابل بخششی فکر کرده و بهره برداری سیاسی انتزاعی از مقوله منافع ملی و امنیت ملی خیانت محسوب می‌گردد.

خرازی با اشاره به خرابکاری های اخیر در نطنز گفت:مشخص است که اینها در تلاش هستند که قدرت بازدارندگی ایران را از بین ببرند این مشخص و اظهر من الشمس است اما اندوه و نگرانی من این است که در فتح الفتوح بدر که در زمان پیامبر اسلام (ص) صورت گرفت سپاه پیامبر در جنگ احد، سخن پیامبر را گوش نکردند و به دنبال غنائم رفتند و دشمنان از آن سو حمله نمودند و سپاه اسلام آسیب فراوان دید و پیامبر اکرم (ص) عموی خود را در این جنگ از دست داد .عمویی که فرمانده سپاه بزرگ اسلام بود و فتح الفتوحات زیادی توسط او انجام شد.

در ماجرای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما هم این تجربه تلخ را چشیدیم ما فاو، مجنون و طلاییه را برای چه از دست دادیم؟ ما تا بصره رفتیم؛ ما در بصره نماز خواندیم، چه شد که فاو را از دست دادیم؟ چون در مجلس سوم کسانی که باید می‌جنگیدند سرگرم سیاست شدند.نظام سلطه می‌خواهد ستون‌ فقرات جمهوری اسلامی را بشکند و به ما در مذاکرات سیاسی آمریکا فشار وارد کند. اسرائیلی ها به دنبال این هستند که در سوریه، جنوب لبنان،عراق و ایران و همچنین در روند مذاکرات به ما ضربه وارد کنند.

خرازی در بخش دیگری از سخنان درباره تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان تندرو گفت:هر کس که امروز به انتخابات نه بگوید خدمتی به ایران و آینده آن نکرده است. با همه دلخوری‌ها، گلایه‌ها،مدیریت بد، فساد، تبعیض، نابرابری، عدم تحقق عدالت اجتماعی، دروغ‌ها، غیبت‌ها، تهمت‌ها، ناجوانمردی‌های مدیریتی، پشت پازدن به حقوق حقه ملت و نادیده گرفتن آن که بنده تمامی این موارد را قبول دارم و می‌توانم برای آن ساعت‌ها صحبت کنم و ده‌ها کتاب از درون آن بیرون بیاورم باید بگویم که امروز نظام سلطه و استعمار در برابر ما صف‌آرایی کرده است و من نگرانم که ماجرای عصر مشروطه دوباره تکرار شود.

در عصر مشروطه به دلیل سرخوردگی های تاریخی در آن مقطع، مردم ایران به تأسی از برخی  روشنفکران، ملون‌ها، برخی روحانیون و برخی افرادی که خرد سیاسی نداشتند، برای مبارزه با استبداد داخلی وامدار استعمار شدند و اگر این بار چنین اتفاقی بیفتد که مسیر استقلال و  توسعه ملت ایران را با بحران روبرو کند ، اتفاقی بسیار تلخ و نابخشودنی است.

امیدوارم جمهور ایران، خردمندان ، مسئولان و دست اندرکاران انتخابات با همدیگر کمک کنند تا فضای انتخابات گرم و توأم با حفظ منافع ملی و اولویت های اساسی و استراتژیک باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    نه که تا حالا خیانت نکردین! تا رافت اسلامی هست غمتون نباشه، هر کاری دلتون میخواد بکنین، کسی کاریتون نداره.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 0
    الان روحانی تو هول ولا افتاده بخاطر اینکه بتونه نظر مردم رو جلب کنه سر سپرده خودشو بیاره روی کار
  • حمزه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 0
    زیر پرچم ولایت حرکت کنیم و بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس