کد خبر 1208269
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش مشرق، یک نماینده مجلس در توئیتی  نوشت: پذیرش هرگونه طرح گام‌به‌گام بازگشت به برجام و همچنین تقسیم تحریم‌ها به سازگار و ناسازگار توسط تیم مذاکره کننده ایران، ضمن اینکه منجر به نقض آشکار هر دو عنصر حرف قطعی کشور در لغو یکباره‌ی تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن می‌شود، در نهایت منجر به پابرجا ماندن ساختار تحریم خواهد شد.

هشدار نماینده مجلس درباره طرح گام به گام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    هر چی از مصوبه ی خودتون تونستین حمایت کنین جلوی مذاکره و گام به گام رو هم می گیرین، فقط اسم انقلاب رو با مجلس انقلابی خراب کردین. متاسفم که منافع ملی جلوی چشم ما به تاراج میره شما جز توییت زدن کاری ازتون بر نمیاد.
  • احسان صادقی ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام علیکم/ دولت یا نمی خواهد یا نمی تواند تحریم ها را بردارد و فقط لاف می زند
  • GB ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    نماینده ای که خودش خلاف قوانین کشور در توئیتر فعال است حق اظهار نظر ندارد
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 1
    شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سربدار IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خانم وندی شرمن رئیس تیم آمریکا در مذاکرات 1+5 ایران، اخیراً کتاب خاطراتش را منتشر کرده که دربخش زیادی ازآن به جزئیات مذاکرات با طرفهای ایرانی پرداخته است.این دیپلمات یهودی که در جریان مذاکرات هسته ای به علت اظهارات توهین آمیزش در باره اینکه«فریبکاری بخشی از ذات مردم ایران است»که با خشم مردم ایران مواجه شد یک روز قبل ازتوافق( برجام و در اوج مذاکرات)، روحانی،رئیس جمهور ایران،توییتی زده بود به این مضمون که توافق تقریباً آماده است.با آن که او خیلی سریع این توییت را پاک کرد.ولی دست ایران را رو کرد.آنها دیگردر موقعیتی نبودند که توافق را از بین ببرند اولین بذرهای توافق با ایران پس از سخنرانی سالانه رئیس جمهوری بوش در سال 2002کاشته شد. جان کری، که آن زمان رئیس روابط خارجی سنا بود سفیر ایران در سارمان ملل را در بین نخبگان ایران،فردی ترقی خواه وکسی که می شد با او توافق کرد یافت. آن مرد جواد ظریف بود. در آخرین هفته من در مقام معاونت سیاسی وزارت خارجه ..... به سوئیت هتل مجید(تخت روانچی)و عباس(عراقچی)رفتم تا آنها را ببینم....همچون گذشته نمی توانستیم باهم دست بدهیم یا همدیگر را لمس کنیم حتی الان که وقت وداع بود ولی این دو ایرانی ، دو فرش زیبا را برای هدیه خداحافظی آورده بودند که بکی از طرف وزیر خارجه ،ظزیف و آنها بودو دیگری از طرف دفترریاست جمهور روحانی.... ومن... برای آنها هدیه ای مهیا نکرده بودم(از آنجا که ما رابطه دیپلماتیک نداریم،اعطای هدایا به لحاظ سیاسی مشکلاتی دارد)...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس