حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن اهانت صورت گرفته به حضرت امام هادی(ع) گفت: هرگونه هتک حرمت پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار(ع) موجب ارتداد است.

به گزارش مشرق به نقل از رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن اهانت صورت گرفته به حضرت امام هادی(ع) هرگونه هتک حرمت پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار(ع) را موجب ارتداد دانست.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، اهانت به مقدسات مسلمانان و شیعیان را محکوم کرد.

وی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی یک خواننده خارج نشین به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: ما شکی نداریم که هرگونه اهانت و سبّ پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه علیهم السلام موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد حکم او معلوم است و این فرد نیز محکوم به ارتداد است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به تحولات کشور اسلامی بحرین اشاره و جنایات آل خلیفه و آل سعود و سرکوب مردم این کشور را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه بحرین زمانی بخشی از خاک ایران بود، طرح الحاق این کشور به عربستان سعودی را اقدامی کودکانه، نابخردانه و شکست خورده توصیف کرد و نسبت به آن واکنش نشان داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: متاسفانه کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می نامند، با لشکرکشی به بحرین مردم این کشور را سرکوب می کنند و ما امیدواریم خداوند ملت بحرین را از شر آنها نجات دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    0 0
    برای پیوستن به اجتماع بزرگ معترضین به ساحت مقدس امام معصوم و به جهت نابودی شاهین نجفی به این آدرس مراجعه نمایید . www.therevenge.blogfa.com

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس