کد خبر 1205906
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
پرس: نمی‌توانند رئال را از لیگ قهرمانان حذف کنند/ سوپر لیگ ما را نجات می‌دهد

رئیس باشگاه رئال مادرید به حمایت از سوپر لیگ اروپا پرداخت و به تهدید رئیس اتحادیه فوتبال اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، اقدام 12 باشگاه بزرگ اروپایی برای برگزاری سوپر لیگ اروپا با واکنش تند اتحادیه فوتبال اروپا همراه شد و این باشگاه ها و بازیکنان تهدید به محروم شدن از لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی شده‌اند.

فلورنتینو پرس که یکی از موافقان برگزاری این رقابت است، گفت: هر بار که از تغییر سخن  به میان آوردیم مخالفت ها زیاد شد. ما این اقدام جدید را برای نجات فوتبال انجام می دهیم. تماشاگران در حال کم شدن هستند. حقوق پخش بازی ها در حال کم شدن است. ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. همه باشگاه‌ها در حال نابودی هستند.

بیشتر بخوانید:

فرصت به بایرن، پاری سن ژرمن و دورتموند برای حضور در سوپرلیگ اروپا

او ادامه داد: جوانان دیگر به فوتبال توجه نمی‌کنند. می دانید چرا؟ چون بسیاری از بازی ها کیفیت لازم را ندارد. آنها به دنبال هیجان بیشتر هستند و متاسفانه بعضی از بازی‌ها چنین هیجانی را به آنها نمی‌دهد. ما 5 میلیارد یورو ضرر کرده‌ایم و سوپر لیگ این خسارت را جبران می‌کند. وقتی ما درآمدی غیر از تلویزیون نداریم پس مجبور هستیم که جذابیت بازی ها را بالا ببریم. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر سوپر لیگ را جایگزین لیگ قهرمانان اروپا کنیم خسارتی را که به باشگاه‌ها وارد می شود جبران می‌کنیم.

پرس در واکنش به حذف رئال مادرید از نیمه نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفت: رئال مادرید حذف نخواهد شد. ما باید فوتبال را نجات دهیم. اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند فوتبال تا 2024 نابود می‌شود.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره احتمال جدایی مسی گفت: با صداقت بگویم دوست دارم که مسی در بارسلونا بماند.

پرس همچنین درباره بازگشت مورینیو به رئال گفت: مورینیو زحمت زیادی برای رئال کشید و باید از او تشکر کنم. زیدان با ما قرارداد دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس