کودتای 12 باشگاه فوتبال علیه فیفا/سوپر لیگ اروپا تاسیس می‌شود؟

یک رسانه فرانسوی مدعی شد ۱۲ باشگاه بزرگ فوتبال اروپا علیه فدراسیون جهانی فوتبال کودتا کردند.

به گزارش مشرق، شبکه «RMC» خبر داد ۱۲ باشگاه فوتبال بزرگ اروپا (۳ باشگاه اسپانیایی، ۳ باشگاه ایتالیایی، ۶ باشگاه انگلیسی) یک کودتای بزرگ علیه فیفا و یوفا به راه انداختند.

طبق ادعای این رسانه فرانسوی طی ساعات آینده این باشگاه‌های بزرگ فوتبال به صورت رسمی تاسیس سوپر لیگ اروپا را اعلام می کنند. در اولین دوره از این لیگ فوتبال تازه تاسیس باشگاه‌های آلمانی و فرانسوی حضور نخواهند داشت.

فدراسیون جهانی فوتبال پیش از این با انتشار بیانیه‌ای به شدت تاسیس یک لیگ فوتبال در سطح قاره را بدون مجوز این نهاد بلند مرتبه محکوم کرد و باشگاه‌ها را تهدید به محرومیت کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    1 0
    چلسی بارسلونا لیورپول منچسترسیتی یوونتوس رئال مادرید و...این دوازده تیم هستند.قدرتشون برای کودتا کم نیست 😐😓😀
  • محمد RO ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    چند سال قبل هم گری کاسپاروف، استاد بزرگ شطرنج، بخاطر دعواش با فدراسیون جهانی شطرنج رفت و مسابقات جهانی خودش رو راه انداخت و خیلی هم موفق شد، بعد مدتی فدراسیون جهانی شطرنج دید داره اهمیتش رو از دست میده رفت با کلی عذرخواهی از کاسپاروف خواست که مسابقاتش رو تعطیل کنه. شاید این تیم ها هم بتونن موفق بشن
    • بنده خدا RU ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      0 0
      اتفاقا اشتباه میکنید. کاسپاروف که انگار با همه مشکل داره( با فیده و پوتین و جمهوری اسلامی و ....) در پی مشکل با فیده اتحادیه شطرنجبازان حرفه ایی رو تاسیس کرد. بعد از چند سال از تاسیسش که خیلی از بزرگان شطرنج مثل کارپف اون رو به رسمیت نمیشناختن خود کاسپاروف در مصاف با کرامنیک در سال ۲۰۰۰ قهرمانی جهان رو از دست داد. بعد از این واقعه اتحادیه شطرنجبازان حرفه ایی ضعیف شد و بعد از خداحافظی کاسپاروف در سال ۲۰۰۵ از اهمیت افتاد و در سال ۲۰۰۷ رقابتهای قهرمانی جهان زیر نظر فیده برگزار شد و آناند قهرمان جهان شد و اون اتحادیه مسخره از بین رفت. البته قیاس شطرنج با فوتبال مع الفارقه و این ۱۲ باشگاه خیلی قوی هستن و بیشترین طرفدار رو در دنیا دارن. باید دید بعدا چی پیش میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس