کد خبر 1203406
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: کسانی که می گویند ضربه دشمن را پاسخ ندهید، مامور دشمن یا مهره بازی او هستند.

و کسانی که می گویند انفجار نطنز، کار اسرائیل برای جلوگیری از مذاکره ایران و آمریکاست، دانسته یا ندانسته، رد پای آمریکا در این اقدام تروریستی را پاک می کنند.

سرویس جاسوسی آمریکا اگر متهم اول انفجار نطنز نباشد -چنان که سال 89 در ماجرای خرابکاری ویروسی نقش اول را داشت- شریک جرم شبکه جاسوسی و خرابکاری های مشترکی است که موساد و ام آی سیکس هم در آن عضویت دارند.

اسرائیل، حداکثر سگ زنجیری آمریکاست و نباید در بازی سران مستاصل این رژیم که تلاش می کنند اسرائیل درمانده را توانمند نشان دهند، افتاد.

بدترین ضربات، نه به خاطر توانمندی حریف، بلکه خیانت در داخل اتفاق می افتد. ضربه ای که وطن فروشان نفوذی وارد می کنند، هیچ دشمن بیرونی نمی تواند.

زدن ردّ وطن فروش های نفوذی از همه مهم تر است. این رد پا به محافلی می رسد که هر وقت آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت و خسارتی می شوند، اینها بلافاصله می گویند صبر استراتژیک پیشه کنید و در تله طرف مقابل نیفتید!

معنای این حرف یکی بیشتر نیست: معطل کردن جبهه خودی و اطمینان دادن به دشمن، حاکی از این که شما خاطر جمع باشید و هر غلطی خواستید، بکنید. ما برای شما حاشیه امنیت می تراشیم! سهم این شبکه در خرابکاری ها کمتر از دو متهم خارجی نیست.

غنی سازی 60 درصد جای خود، مجازات عاملان خرابکاری در نطنز هم جای خود.

برخی منابع خبری از هدف قرار گرفتن کشتی hyperion متعلق به شرکت اسرائیلی "PCC" در سواحل فجیره امارات متحده عربی خبر می دهند.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    26 3
    جان مولا پشت رهبر باشیم.به مولا علی هیچکی حریف ما نمیشود.
  • Rasooll IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    12 2
    سلام....لعنت بر وطن فروشان وطن فروشی شرف و ناموس فروشی است...فرقی نداره.. اسراییل وامریکا هیچی نیستن در مقابل ایران..سلام بر رهبر عزیزمان سلام بر سپاه پاسداران عزیزمان وتمام نیروهای مسلهمان
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    13 3
    به نقطه بدی رسیدیم. دولت تدبیر و امید. الان از کدوم یکی از اینها میشه مثال آورد؟ از جاسوس پروری؟ از نا امید کردن تمام اقشار ملت؟ نه شما بگید.
    • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      1 0
      مگه ندیدی امروز باز در افشانی کردند کردند بگذارید مثل ۱۰۰ روز اول ۱۰۰ روزه تحریمها را برداریم! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
  • اقتدار IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 0
    خوبه سوژه جدید سریال گاندو هم آماده شد. بزودی از سینمای خانگی ........ منتظر حضور قدرتمند این سریال و رو نمایی از پشت پرده فعالیت های خائنانه و مزدورانه برخی افراد هستیم.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 0
    یه کشتی کافی نیست بایی تاسیسات دیمونا را زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس