کد خبر 1202887
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم، سومین روز معاملاتی هفته را مثبت به پایان رساند و با ۱.۹۷ درصد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت پایانی ۷۱۹۴۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۲۳ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم بعد از مدت‌ها مثبت بود و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۲۹ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۳ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۶۴ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۹۳ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با افت ۲ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۶۴ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۹۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۹۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۲۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۱/۲۳ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس