کد خبر 12028
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸

در سومين روز از نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها، محمد علي رامين اقدام به برداشتن عکس مشهور مشايي رييس دفتر رييس جمهور و هديه تهراني از غرفه صراط نيوز کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فردا، عکسي از اسفديار رحيم مشايي و هديه تهراني که در غرفه پايگاه اطلاع رساني صراط نيوز به ديوار آويحته شده بود، ساعاتي پيش به دست محمد علي رامين معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد برداشته شد.
بنا بر گفته يکي از مسئولان صراط نيوز، در چند روز اخير دست اندکاران وزارت ارشاد و نمايشگاه به غرفه مراجعه و درخواست پايين آوردن اين عکس را داشته اند که اين امر با مخالفت صراط نيوز مواجه شد.
گفتني است در بنر مورد اشاره همچنين تصويري از دستخط رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهور در خصوص انتصاب مشايي به معاون اولي رياست جمهوري بوده است.
در همين رابطه روز گذشته وزير فرهنگ و ارشاد نيز به مدير کل مطبوعات نسبت به برداشتن عکس تذکر داده که مسئولان غرفه از پذيرفتن اين اقدام سربازده و خواهان ارائه ابلاغ کتبي در اين زمينه شدند.
صبح امروز نيز محمد علي رامين ضمن مراجعه به غرفه و بوسيدن صورت مسئول غرفه، شخصاعکس را پايين آورده و عکسي از مقام معظم رهبري به وي داده و گفته که اين عکس را جايگزين کنيد.
مسئولان اين سايت حامي دولت ضمن گلايه از نحوه برخورد مسالمت آميز مسئولان نمايشگاه و وزارت ارشاد با پايگاه هايي که به راحتي و بدون هر گونه مشکل، سخنراني مشايي را پخش و سي دي هاي آن را نيز بين مردم توزيع مي کنند، مي گويند که اين برخورد، اوج مظلوميت ما را مي رساند. از شرکت در اين نمايشگاه پشيمان شديم.
لازم به يادآوري است که معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد، از مسئولان صراط نيوز خواهش کرده که در نمايشگاه تنش ايجاد نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس