پول ملی نمایه پول نمایه وام نمایه حقوق نمایه

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه حقوق کارمندان و بازنشستگان متناسب با افزایش قیمت دلار و تورم نیست و دولت هم بازار را رها کرده است.

به گزارش مشرق، حسن همتی در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی،گفت: در کنار شرایط کرونایی، تورم و وضعیت نامناسب اقتصادی، نارضایتی بسیار زیادی را در بین مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

وقتی تامین اجتماعی مصوبه مجلس را زیر پا می‌گذارد

وی با بیان اینکه کسب و کار مردم در دوران کرونا دچار آسیب شده و متأسفانه اقدامی برای جبران آن انجام نشده است، افزود: درآمد بخش زیادی از مردم روزانه است و در حال حاضر این افراد قادر به تأمین معیشت خود و خانواده‌شان نیستند.

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان متناسب با تورم و افزایش قیمت دلار نیست، دولت هم بازار را رها کرده و احتکار کالاها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

همتی با بیان اینکه متأسفانه نظارتی بر روی قیمت کالاها وجود ندارد، گفت: مردم زمان زیادی را در صف‌های خرید کالاها مجبورند بایستند، دلالی و احتکار، مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود آورده و دلالان و واسطه‌گران باعث شده‌اند که قیمت کالاها افزایش یابد.

وی گفت: معمولاً پس از افزایش قیمت کالاها در بازار، مسئولان می‌گویند که حباب عامل گرانی است و امیدواریم بالاخره روزی برسد که این حباب شناسایی، دستگیر و مجازات شود!

این نماینده مجلس متذکر شد: دولتمردان با آغاز سال جدید اعلام کردند که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما متأسفانه شاهد قیمت بسیاری از کالاها و اجناس هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 2
    از نظر یک متحجر باور خودش بر هر مصلحتی ارحجیت دارد. حال اگر مرتجع حقه باز و دزد هم باشد مانند اکثر نمایندگان که مدارک قلابی دارند و اکثرا مانند قالی و حاج بابا و خاک نزاد دارای انواع اتهام دزدی هستند. در باور این قشر علم ودانش بی ارزش است و همه پول کشور باید بطور مساوی بین مردم تقسیم شود و مانند اعراب هر چا لازم شد ازخارج تهیه گردد
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    تورم برا حقوق چهار میلیون پنج برابر بیشتر از حقوق بیست میلیون هست در اصل باید فرمول افزایش حقوق عوض بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس