امدادرسانی به ۲ حادثه سقوط پاراگلایدر و یک چتر باز در دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از امدادرسانی به ۲ حادثه سقوط پاراگلایدر و یک چتر باز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید طاهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران از امدادرسانی نجات گران جمعیت هلال احمر به ۲ حادثه سقوط پاراگلایدر و چتر باز در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه حادثه‌ای مبنی بر سقوط یک چتر باز در محدوده دانشگاه آزاد رودهن به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد.

طاهری افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات از پایگاه چناران به محل حادثه اعزام و امدادرسانی کردند که مشاهده شد مصدوم این حادثه از ناحیه کتف و پای چپ دچار آسیب شده که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند بیان داشت: در حادثه دوم در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه امروز نیز حادثه سقوط پاراگلایدر در محدوده سایت پرواز امامزاده هاشم به جمعیت هلال احمر اعلام شد که نیروهای عملیاتی از پایگاه آبعلی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان داشت: مصدوم این حادثه فردی ۳۲ ساله که به علت سقوط؛ از ناحیه کمر، کتف و مچ پای چپ دچار آسیب دیدگی شده بود توسط عوامل امدادی هلال احمر از ارتفاعات به منطقه امن منتقل شد و پس از اقدامات درمانی اولیه، توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس