کد خبر 1261712
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
اتوبوسی در محور دامغان به شاهرود واژگون شد

رییس جمعیت هلال احمر دامغان گفت: نیروهای هلال احمر شهرستان جهت امدادرسانی به محل حادثه واقع در حوالی روستای مهماندوست در محور دامغان- شاهرود در شرق استان سمنان اعزام شدند.

به گزارش مشرق، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: این سانحه در ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه شامگاه گذشته در حوالی روستای مهماندوست شهرستان دامغان در محور بین‌المللی تهران-مشهد رخ داد.

وی با اشاره به اعزام فوری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر دامغان به محل حادثه افزود: در این سانحه رانندگی ۳۴ سرنشین اتوبوس حادثه دیده مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در این حادثه همچنان ادامه دارد تصریح کرد: تا کنون ۳۰ نفر از سرنشینان مصدوم این اتوبوس حادثه دیده به بیمارستان اعزام شدند و عملیات امداد و نجات برای رهاسازی چهار مصدوم دیگر این سانحه ادامه دارد.

محمدخانی تصریح کرد: این سانحه تا کنون هیچ فوتی نداشته است و پس از پایان عملیات نجات، جزئیات بیشتر آن به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

بیش از ۵۵۰ کیلومتر از محور بین‌المللی تهران-مشهد در استان سمنان قرار دارد. واژگونی مهمترین علت سوانح رانندگی در جاده‌های این استان است که ۷۰ درصد از مجموع سوانح رانندگی در استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    خدارا هزاران بارشاکریم که فوتی نداشته ولی مسولین عزیزراه علت تصادفات دراین جاده رابررسی کنند..چون بنده ازجنوب به این استان بسیارسفرکردم هم اتوبوس وهم قطارولی ندیدم پیچ خطرناک ویاجاده ی خطرناکی باشه مثلا مثه شهرکردوهراز وغیره چون موقع مسافرت کاملا بیدارم وجاده را نگاه میکنم..امسال اتوبوس ها خیلی چپ کردندواقعا خیلی سخته همون مسافرینی که داخلشن صدمه جدی هم که نبینند،تاآخرعمرتلخی این تصادف درذهن ایشان است،برای بنده این طوربوده یک بار تصادف کردیم سال ها پیش میسرخرم اباد:

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس