امدادرسانی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۸ هزار و ۷۶۶ نفر از هموطنان در حوادث و سوانح جوی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی ولی پور با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات در حوادث جوی از ۲۱ تا ۲۴ اسفند تا ساعت ۸ صبح، گفت: ۲۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد متأثر از حوادث جوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران هلال احمر به هموطنان در ١٠١ محور کوهستانی و ٨ شهر امدادرسانی کرده‌اند، افزود: ۱۸ هزارو ۷۶۶ نفر از خدمات امداد و نجات هلال احمر برخوردار و از این تعداد ۵۷۳۳ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر ۸۹ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند، تاکید کرد: ۲۲ نفر هم که بر اثر حوادث جوی مصدوم شده بودند، توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. ۳۴ واحد مسکونی هم از آب تخلیه شد.

ولی پور افزود: ۹۰۱ امدادگر و نجاتگر در قالب ۲۳۸ تیم عملیاتی ضمن امدادرسانی به هموطنان متأثر از حوادث جوی، ۱۳ هزار و ۵۹۸ تخته پتو، ۲۹۹۳ بسته غذایی، ۲۶۶۳ قرص نان، ۴۲۶ بطری آب معدنی، ۲۹۳ قوطی کنسرو، ۶۴ کیلوگرم خرما و ۱۱۷ بسته بیسکوئیت هم میان متاثران توزیع کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس